Gå til innhold

Har noen her sett "Utøya 22. juli"?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

deg om det, bryr meg ikke , jeg har min mening... du kjenner meg aboslutt ikke og kan ikke uttale deg i hele tatt hvordan jeg er som person... latterlige folk her inne

Anonymkode: afc20...96c

Du avslører faktisk ekstremt mye om deg selv i måten du formulerer deg på. 

Anonymkode: 69f92...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

«De aller fleste nordmenn ble ikke direkte rammet» !?!?!?! Absolutt hele Norges land ble direkte rammet! Hver eneste en av oss! 

Du høres ekstremt usympatisk og uempatisk ut! «Svindyre roser»!? Herregud.. ! 

Anonymkode: c6623...0b7

De aller fleste nordmenn ble indirekte rammet. Vi som ikke mistet noen, ble ikke like hardt rammet som de som mistet noen. Sorgen var ikke like tung for oss som for de som mistet noen og vi døger ikke like mye i dag som de som mistet noen. Så, vi ble ikke direkte rammet. Og det er lov å gå videre. Det er lov å si at man ikke sørger hver dag og det er lov å ha en vanlig hverdag igjen. De aller fleste nordmenn måtte tilbake til hverdagen relativt raskt. Jeg var rørt, hadde et minutts stillhet og jeg kjøpte en rose til 125,- (blomsterindustrien tjente en formue på landets tragedie) og la foran domkirken. Jeg sørget. 

Men jeg kom meg videre fordi jeg ikke ble direkte rammet. Jeg har en bekjent som var der, men ikke mer enn det. Men jeg er ikke historieløs. Jeg vet hva som skjedde og jeg vet at de ekstreme utkantene aldri vil bli enige uansett. Derfor har jeg ikke behov for å se filmen. 

Kan ikke se at jeg er usympatisk på noen måte

Anonymkode: ccb51...736

Skrevet

Dere som angriper hun som ikke likte filmen bør roe seg litt ned. Det er lov å synes en hendelse er tragisk selv om en synes filmatiseringen var dårlig, det ene utelukker ikke det andre.

Skal selv ikke se filmen, kan godt se dokumentaren

Anonymkode: 10923...0ef

Skrevet
På 17.3.2018 den 14.10, Anonym bruker skrev:

bryr meg svært lite om hva du mener, dette er min mening og den har jeg lov til og ha

Jeg synes faktisk ikke voksne folk som ikke evner å tenke ordentlig gjennom argumentene sine fortjener å ha meninger. Du virker rett og slett kort, men det er vel gjerne sånne som deg som mener mest også. 

Anonymkode: f7573...f55

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du avslører faktisk ekstremt mye om deg selv i måten du formulerer deg på. 

Anonymkode: 69f92...a58

Det er så lett å se hvem det er

Anonymkode: 654db...82d

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

deg om det, bryr meg ikke , jeg har min mening... du kjenner meg aboslutt ikke og kan ikke uttale deg i hele tatt hvordan jeg er som person... latterlige folk her inne

Tipper du er tilhenger av Sylivi Listhaug.. 

Anonymkode: c6623...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...