GÃ¥ til innhold

Hva syns dere om dette huset?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men for oss som er oppvokst i distriktet så er fremdeles Gjerdrum, Holter, Råholt osv langt utpå bondelandet og harrytassland

Anonymkode: 7dedd...148

Var i Gjerdrum for første gang i fjor i forbindelse med noe idrettsgreier, og ja, det er veldig landlig der men fy søren så fint!!! Åkre, jorder, flotte gårder og hus, åpent landskap og et søtt lite sentrum.. Der kunne jeg gjerne ha bodd! Jeg bor mer sentralt på Romerike og liker egentlig ikke all denne veksten, men det er nok fordi jeg er mer rural av meg. Og innser at det "slaget" for lengst er tapt 😊

Anonymkode: 47902...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig minus at det ikke er dør på toppen av trappa. All lyd nedenfra går opp til overetasjen.

Har sånn på hytta og trappa fungerer som en megafon, kan høre alle samtaler nede når man ligger i senga oppe.

Anonymkode: 3b471...98d

Skrevet

Jeg hadde ønsket meg et kjøkken med plass til et ordentlig kjøkkenbord, men ellers greit. Innredningen er ikke min stil, men som en annen har påpekt, man innreder jo som man selv ønsker, så det er ikke noe problem. Det er et hus som er enkelt å sette eget preg på.

Støtter ellers den som sa at du ikke må være så opptatt av hva anonyme her inne mener om hus i det området, Hi. Det er DU som skal ha hus, det er DU som vet hvilke behov du har, det er DU som vet hva du vil trives med og ikke. Stol på deg selv! :)

Anonymkode: bb95e...441

Skrevet

Kjedelig og intetsigende. 

Anonymkode: 9c5ee...3f3

Skrevet

Herlighet, for noen priser dere kjøper leiligheter/ rekkehus for! Vår enebolig på nesten 200 kvm med nyoppusset kjøkken og 1. etasje ga vi 2.750 000 for og vi bor kun 3 kvarter utenfor Oslo

Anonymkode: 70278...66d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...