Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=115593132 Anonymkode: d5432...e1c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Fint det, men ganske kjedelig. Men de vidvinkelbildene kunne de spart seg for... Anonymkode: b8de9...aad
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Er det du som har laget alle trådene med «hva synes du om huset» det siste året. Alle er jo fra Jessheim/Råholt. Kan du ikke bare kjøpe deg et sted å bo nå? Anonymkode: 1e9c6...38d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Ligg unna, haha. Vi trenger den! Anonymkode: aee33...697
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 Sterilt, iskaldt og stusslig. Og over 4 mill for en tomannsbolig? Uten engang garasje. På Råholt. Verden er gal. Anonymkode: 6042f...644
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #8 Skrevet 14. mars 2018 For mye innsyn på terrasse og hage, og ingen garasje. Ellers helt grei. Anonymkode: c51d6...90f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #9 Skrevet 15. mars 2018 "Integrerte hvitevarer av meget god kvalitet" og så står det whirlpool på stekeovnen 😂 Overpris ville jeg sagt, men det et du som eventuelt skal bo der. Anonymkode: a7557...6d5
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #10 Skrevet 15. mars 2018 Det var en snodig tv på bilde 19, sånn har jeg ikke sett før. Er det noe spesielt med den type tv? Anonymkode: 96388...c80
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #11 Skrevet 15. mars 2018 Sitter de mye ute på verandaen når det er snø? Anonymkode: b2c6c...cd7
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #12 Skrevet 15. mars 2018 Huset er fra 2014 og har ikke vannbåren varme. Hvor er det høy standard egentlig? Ellers a dime-a-dozen. Anonymkode: 755d5...62c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #13 Skrevet 15. mars 2018 Dere som mener det er iskaldt, kjedelig og stusselig - dere vet at det ikke kommer møblert og at det er mulig å enkelt gjøre noe med fargene? Hvorfor så hånlige i svarene? 'Sitter de ofte ute i snøen?' Dere skjønner ikke at huset er stylet for fotografering? Huset var fint og innholdsrikt med to bad, to stuer og fire soverom. Men ev vannvittig pris for tomannsbolig uten garasje, det er jeg enig i. Anonymkode: 93227...85e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #14 Skrevet 15. mars 2018 Dere som sier vanvittig pris, hvilken verden lever dere i? Jeg har nettopp kjøpt et 150 kvm rekkehus som trenger oppussing til 8 mill. Anonymkode: 795d6...1b7
sotosmor Skrevet 15. mars 2018 #15 Skrevet 15. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som sier vanvittig pris, hvilken verden lever dere i? Jeg har nettopp kjøpt et 150 kvm rekkehus som trenger oppussing til 8 mill. Anonymkode: 795d6...1b7 Oj, mitt rekkehus kostet under 2,4 million.
Selma_ Skrevet 15. mars 2018 #16 Skrevet 15. mars 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det du som har laget alle trådene med «hva synes du om huset» det siste året. Alle er jo fra Jessheim/Råholt. Kan du ikke bare kjøpe deg et sted å bo nå? Anonymkode: 1e9c6...38d Og kan du ikke slutte med dine spydige kommentarer? Om alle trådene er hennes er ikke ditt problem. Hvorfor gå inn hvis det plager deg så? Overskriften er jo klar, men allikevel går du inn og stiller samme spm? Sorry, men dette forumet er ikke lenger like koselig som før. Hi, drit i å spørre her, for her har alle de perfekte husene. *rullermedøynene*
Selma_ Skrevet 15. mars 2018 #17 Skrevet 15. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: "Integrerte hvitevarer av meget god kvalitet" og så står det whirlpool på stekeovnen 😂 Overpris ville jeg sagt, men det et du som eventuelt skal bo der. Anonymkode: a7557...6d5 Hvor ser du det? Det står Miele, og det er et merke av kvalitet ja.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #18 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere som sier vanvittig pris, hvilken verden lever dere i? Jeg har nettopp kjøpt et 150 kvm rekkehus som trenger oppussing til 8 mill. Anonymkode: 795d6...1b7 Men da har du ikke kjøpt, der denne boligen ligger. Jeg bor i rekkehus til 3 mill, og det tar 30 min med toget til Oslo. Og jeg bor i en by, med gode tilbud på aktiviteter, restauranter, teater osv. Jeg kunne aldri tenke meg å bo i Råholt, og i hvert fall ikke til den prisen. Anonymkode: c51d6...90f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #19 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere som sier vanvittig pris, hvilken verden lever dere i? Jeg har nettopp kjøpt et 150 kvm rekkehus som trenger oppussing til 8 mill. Anonymkode: 795d6...1b7 Mens jeg akkurat har fått takst på min enebolig. 4 mill for et ferdig oppusset hus på 300 kvm på 1,5 mål tomt, med utsikt til havet. 2,5 km fra sentrum i en passe stor sørlandsby Ikke alle bor midt i storbyen veit, og selv om Råholdt er forholdsvis sentralt på østlandet (motorvei til Oslo og Gardermoen) så er det fremdeles litt harrytassland altså. Anonymkode: 7dedd...148
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #20 Skrevet 15. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere som sier vanvittig pris, hvilken verden lever dere i? Jeg har nettopp kjøpt et 150 kvm rekkehus som trenger oppussing til 8 mill. Anonymkode: 795d6...1b7 Og jeg lurer på hvilken verden du lever i? Er du så tett at du ikke skjønner at boligprisene ikke er like alle andre steder, som der du bor? Anonymkode: 96388...c80
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #22 Skrevet 15. mars 2018 Har også lagt merke til at alle lenker og spørsmål om vi liker det eller det huset, handler om boliger på Romerike. Til deg som er på boligjakt: du må jo ikke ta utgangspunkt i hva vi, en gjeng fremmede damer med ulik smak, ulik alder, ulikt økonomisk utgangspunkt mener om huset. Anonymkode: 08a4a...736
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #23 Skrevet 15. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev:  Ikke alle bor midt i storbyen veit, og selv om Råholdt er forholdsvis sentralt på østlandet (motorvei til Oslo og Gardermoen) så er det fremdeles litt harrytassland altså. Anonymkode: 7dedd...148 Litt sånn som hele Sørlandet er 😊 Romerike er et av de områdene i Europa med sterkest befolkningsvekst. Ergo er mange steder på Romerike i stor endring. Blir litt rart å mene så mye basert på fordommer om hvordan ting har vært. I kommunen jeg bor i har befolkningsveksten økt med 100% på 50 år. Innflytterne kommer fra hele landet. Mange mener sikkert at stedet jeg bor på er harry, men da sier man jo egentlig at folk fra Oslo (som er en stor gruppe av innflytterne), Sørlandet, Nord-Norge og hele resten av landet er harry og. Det er jo innbyggerne som avgjør hvordan et sted oppleves, og innbyggerne kommer fra hele landet. Litt sånn som i Oslo, Stavanger og sikkert flere større byer med mange arbeidsplasser. Anonymkode: 47902...913
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #24 Skrevet 15. mars 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Ligg unna, haha. Vi trenger den! Anonymkode: aee33...697 Eh?? Anonymkode: d5432...e1c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #25 Skrevet 15. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Litt sånn som hele Sørlandet er 😊 Romerike er et av de områdene i Europa med sterkest befolkningsvekst. Ergo er mange steder på Romerike i stor endring. Blir litt rart å mene så mye basert på fordommer om hvordan ting har vært. I kommunen jeg bor i har befolkningsveksten økt med 100% på 50 år. Innflytterne kommer fra hele landet. Mange mener sikkert at stedet jeg bor på er harry, men da sier man jo egentlig at folk fra Oslo (som er en stor gruppe av innflytterne), Sørlandet, Nord-Norge og hele resten av landet er harry og. Det er jo innbyggerne som avgjør hvordan et sted oppleves, og innbyggerne kommer fra hele landet. Litt sånn som i Oslo, Stavanger og sikkert flere større byer med mange arbeidsplasser. Anonymkode: 47902...913 Selv om jeg bor på sørlandet er jeg født og oppvokst på romerike altså, var derfor jeg skrev "fremdeles er". Jeg vet at dette er et område i vekst, jeg har familie og venner både på Dal og på Råholt. Det er fremdeles litt harrytassland, og jeg synes prisene der øker for fort i forhold til hva området foreløbig kan tilby. Det er jo nesten like dyrt for en bolig "midt på jordet" på Råholt som mer sentralt på Jessheim. Men det er nok en god investering, prisene på Råholt kommer nok ikke til å synke de neste 20 årene. Det blir nok både større og flere skoler, flere idrettshaller, flere kjøpesentere, spisesteder, kino osv etterhvert som befolkningen der øker. Jeg mente ikke noe negativt med harrytassland heller, jeg synes harry er mye bedre enn soss, om vi skal ta de barnslige begrepene helt ut  Men for oss som er oppvokst i distriktet så er fremdeles Gjerdrum, Holter, Råholt osv langt utpå bondelandet og harrytassland, selv om det er i ferd med å bli en del av sentrale østlandet og det som du sier er gamle fordommer som henger i   Anonymkode: 7dedd...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå