Gå til innhold

Er han den rette

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som ei lenger opp skrev, denne mannen er psykopat. Han driver med hersketeknikker og skremmer deg til taushet. Han behandler både deg ig sønnen din skremmende dårlig. Kom seg bort, vær så snill! Både du og sønnen din fortjener så mye mye bedre! 

Har selv vært i ett sånt forhold, og vet hvor inderlig vanskelig det er å gå.. man tror til slutt at det er ens egen feil at han reagerer som han gjør. At vis en selv endrer seg bare litt til, så blir alt bra. Blir en slags avhengighet, det må å høste anerkjennelse og gode ord og handlinger fra ett sånt menneske. 

Nå er det 2 år siden brudd i mitt forhold. Og livet mitt er 100 ganger bedre. 

Lykke til ❤️

Anonymkode: ac551...2f0

Trenger noen å prate med,som skjønner hva dette er. 

Er det vanlig at dem trekker seg unna,for å få deg «usikker og desperat» og vil ha han tilbake, etter at en selv har tenkt at dette orker en ikke mer? At de merker at en trekker seg litt tilbake i forholdet også gjør de det samme bare enda mer for å enten være den som liksom går eller for at en skal  bli? Bevisst elller ubevisst ? Skjønner ikke hva som skjer!

Anonymkode: f46a5...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det vanlig at dem trekker seg unna,for å få deg «usikker og desperat» og vil ha han tilbake, etter at en selv har tenkt at dette orker en ikke mer? At de merker at en trekker seg litt tilbake i forholdet også gjør de det samme bare enda mer for å enten være den som liksom går eller for at en skal  bli? Bevisst elller ubevisst ? Skjønner ikke hva som skjer!

Ja, selvsagt er det vanlig. Slutt å jage etter ham. Søk hjelp til å bryte! 

Anonymkode: f000d...104

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg hadde det sånn i årevis. Jeg visste innerst inne at han ikke var rett for meg, men jeg var helt avhengig av ham og stormforelsket. De periodene vi ikke var sammen (når jeg prøvde å komme over ham) så spilte han et spill der han manipulerte følelsene mine. Han brukte da teknikker som å bli sammen med en annen kvinne med én gang vi hadde avsluttet forholdet, såre meg maksimalt med 'lykkelige' innlegg på facebook osv. Jeg var ødelagt av sjalusi og sorg fordi jeg ikke hadde kommet over han i det hele tatt, og det visste han. Så han såret meg en stund med denne andre kvinnen, og akkurat når jeg hadde begynt å godta at det ikke ble oss, hektet han meg inn igjen med kjærlighetserklæringer og full oppmerksomhet. Jeg ser i ettertid at det var et kalkulert og planlagt spill. Psykopater gjør sånt for å få kontroll på folk.

En annen ting han gjorde var å overtale våre felles venner om at jeg var ond og at han var offeret. Han sa til og med at han skulle fikse vennskapene mine dersom jeg gikk tilbake til ham. Altså, han ønsket full kontroll over meg.

Anonymkode: f9a17...347

Skrevet

Huff..jeg vil ikke ha det slik!!!

har gjort det slutt,eller i det minste distansert meg litt fra han innvendig. Har ikke sagt noe til han,men virker som han merker det.. han spiller et spill der det skal se ut som om jeg ikke betyr så mye for han og at jeg skal ville ha han. Gir meg lite oppmerksomhet for sentere komme med kjærlighet for å beholde meg. Vet han vil være sammen med meg og vet at han prøver å ta seg sammen i perioder, men han bare er sånn, personligheten hans i forhold er ikke god,så han evner ikke. Heg vet at det ikke blir bedre. Kanskje bare verre. Det er mer negativt enn positivt men likevel innbiller jeg meg at jeg er glad i han og ikke kan være uten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...