Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #26 Skrevet 11. mars 2018 31 her og har rynker ja. Ikke tenkt å gjøre noe med de altså. Anonymkode: 6a8c8...f5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #27 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har tatt botox i sinnarynken mellom øynene siden jeg var 34. Er nå 40. Beste jeg har gjort. Furene mellom øynene var så dype og nå ses de knapt. Ser mye mer opplagt ut og ikke så sinna/irritert. Anonymkode: 5704e...171
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #28 Skrevet 11. mars 2018 Selvfølgelig viser ansiktet mitt st jeg har levd i 40 år. Jeg har aldri røykt, vært flink med solkrem, bruker solbriller når jeg er ute i solen, passer på kostholdet, får nok søvn, mediterer, tar jevnlig badstu og passer på å holde stressnivået nede. De rynkene som kommer, de tar jeg 😊 Anonymkode: f53eb...46e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #29 Skrevet 11. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig viser ansiktet mitt st jeg har levd i 40 år. Jeg har aldri røykt, vært flink med solkrem, bruker solbriller når jeg er ute i solen, passer på kostholdet, får nok søvn, mediterer, tar jevnlig badstu og passer på å holde stressnivået nede. De rynkene som kommer, de tar jeg 😊 Anonymkode: f53eb...46e Da gjør du mange bra tiltak 😊 Har du mange rynker ifht mange andre på din alder? Uansett om man tar botox eller ei ser at en person er ca 40 år og ikke 20 år. Anonymkode: b92cc...bb3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #30 Skrevet 11. mars 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg tror hun hadde behandlingsrom i tilknytning til frisøren.. men så kom hun ut og lurte på om kunden bare ville ta det der hun satt. HI Anonymkode: 89c5f...0fa Folk er jo dumme hvis de lar en frisør sette det. Blir litt sjokkert over at folk tør det, de kan jo settes litt feil Anonymkode: 03c64...815
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #31 Skrevet 11. mars 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk er jo dumme hvis de lar en frisør sette det. Blir litt sjokkert over at folk tør det, de kan jo settes litt feil Anonymkode: 03c64...815 Det var ikke en frisør men en behandler som møtte kunden ute i frisørlokalet. Jeg er litt gammeldags, kanskje, men er litt der at det å sette sprøyter skjer bak en lukket dør.. HI Anonymkode: 89c5f...0fa
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #32 Skrevet 11. mars 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Da gjør du mange bra tiltak 😊 Har du mange rynker ifht mange andre på din alder? Uansett om man tar botox eller ei ser at en person er ca 40 år og ikke 20 år. Anonymkode: b92cc...bb3 Jeg har noen fine linjer i pannen og rundt øynene. Ingen tydelig rynker. Har jevn og glatt hud. Det er nok mange på min alder som har betydelig mer rynker enn meg, men også en god del som er glattere i ansiktet... Sånn midt på treet, vil jeg si😊 Anonymkode: f53eb...46e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #33 Skrevet 11. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var ikke en frisør men en behandler som møtte kunden ute i frisørlokalet. Jeg er litt gammeldags, kanskje, men er litt der at det å sette sprøyter skjer bak en lukket dør.. HI Anonymkode: 89c5f...0fa Å jeg misforsto, det var enda godt det. Jeg ble litt sjokkert over at en frisør gjorde det. Men jeg synes det er rart at det gjøres ute i frisørlokalet uansett, det virker useriøst og uhygienisk (selv om det sikkert ikke har noe å si) Anonymkode: 03c64...815
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #34 Skrevet 11. mars 2018 36 år og de fine linjene i pannen har nå blitt 3 ganske dype linjer. Hater det!! Ja, ønsker ikke se ut som om jeg er 20, men føler vel at jeg har mistet min ungdom. En liten hemmelig sorg.... Anonymkode: cfb5c...12a
Eliseflisa Skrevet 11. mars 2018 #35 Skrevet 11. mars 2018 På 10.03.2018 den 13.30, Anonym bruker skrev: Uff, ja.... Er 40 og har fått to dype sinnarynker mellom øyenbrynene 😩 Synes jeg ser så gammel ut!!! I tillegg synes jeg håret ser mer tørt og slitt ut! Uff, dette er så kjedelig! Er ikke klar for å se gammel og skrukkete ut helt enda 🙄😭 Anonymkode: 8da48...6a3 Det er jo faktisk lett å fikse. 1500 kr så er de vekk... Så må du selvfølgelig sette hver 4 mnd ca, men det er verdt det
Eliseflisa Skrevet 11. mars 2018 #36 Skrevet 11. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: 36 år og de fine linjene i pannen har nå blitt 3 ganske dype linjer. Hater det!! Ja, ønsker ikke se ut som om jeg er 20, men føler vel at jeg har mistet min ungdom. En liten hemmelig sorg.... Anonymkode: cfb5c...12a Fiks det da =) Det koster ikke så mye, ca 1500 kr hver 4 mnd så er de vekk.. Eller dersom det er linjer kan du sette Toyslan, det virker i 1 år ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå