Gå til innhold

Flere på 40 som begynner å se linjer og rynker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det noe å gjøre med det?

Jeg merker det særlig rundt øynene. Sånne spi delvevrynker når jeg smiler eller myser. Og poser under øynene.

Føler at jeg aldri ser opplagt ut..

Anonymkode: 89c5f...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er livets gang, det er ikke meningen man skal se ut som en 17-åring lenger når man passerer 40. Det er helt naturlig at levd liv setter noen spor... 

Jeg er 43 og har hatt kråketær i øyekroken lenge. 

Jeg bruker fuktighetskrem for voksen hud og litt farget dagkrem for å jevne ut fargen i ansiktet litt, ellers får folk ta meg som jeg er 😊

Men det er selvfølgelig ting å gjøre, botox, ansiktsløft osv, spørsmålet er hva slags voksen kvinne du vil være. 

Anonymkode: c2a42...5e8

Skrevet

Ja, har ganske mye. Bare å akseptere det. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det. 

Anonymkode: fb7a0...0e4

Skrevet

Hva mener du med begynner? Har sett dem i mange år alt😩

Anonymkode: 8dcd1...581

Skrevet

Jeg har forebygget siden 32 års alder med botox. Når botoxen går ut har jeg ikke rynker. Bruker det kun som forebygging, i pannen, «sinnarynken» og på siden av øynene. Verdt hver eneste krone. Har fortsatt naturlig mimikk, men vil forbli uten rynker lenge. 

Solkrem er det beste du kan gjøre for å forebygge rynker. All verdens dyre kremer har null effekt dersom du ikke bruker solkrem. Solen/uv a og b stråler er hudens fiende nummer en! Bruker solkrem året rundt, selv på vinteren.

Anonymkode: c5ef2...0e1

Skrevet

Uff, ja.... Er 40 og har fått to dype sinnarynker mellom øyenbrynene 😩 Synes jeg ser så gammel ut!!! I tillegg synes jeg håret ser mer tørt og slitt ut! Uff, dette er så kjedelig! Er ikke klar for å se gammel og skrukkete ut helt enda 🙄😭

Anonymkode: 8da48...6a3

Skrevet

Teller det om jeg er 36? I så fall rekker jeg opp handa🙋 Om det er noe å gjøre med vet jeg ikke. Tror jeg beholder meg som jeg er.

Anonymkode: d82e2...af9

Skrevet

36, ser dem godt og er glad for dem. Er glad for hver eneste dag jeg lever. Alternativet er så mye verre😊

Anonymkode: e4846...422

Skrevet

Har vent meg til linjene. Men sliter med å akseptere at huden sagger så fælt... 

Skrevet

Begynner?

Jeg har smilerynker, men jeg liker de. Jeg synes smilerynker er sjarmerende :) Men jeg liker ikke posene under øynene mine, skulle gjerne fått gjort noe med de, ser sliten ut :( Jeg har egentlig en dyp sinnarynke og rynker i panna, men pga botoxbehandling er den helt glatt. Jeg vet egentlig ikke om jeg synes at det er noe bedre med en mer eller mindre uttryksløs panne, bortsett fra at sinnarynken er borte da, det liker jeg :)

Anonymkode: 03c64...815

Skrevet

Livets gang detta.

Eller blir det kniven.

Anonymkode: ab36f...5c9

Skrevet

Er 50 år. Startet med botox for to år siden. Tar det en gang i året, så har tatt to ganger i "sinnarynken". Det funker bra, da rynken allerede var etablert, så jeg ser da ikke unaturlig glatt ut, samtidig som den ikke blir dypere. Anbefaler dere å ikke forebygge før slutten av 40 årene. Jeg blir litt satt ut når jeg møter 50 åringer uten en eneste linje. Du vet det er manipulert. Jeg manipulerer også mitt ansikt med botox i sinnarynken en gang i året, men som sagt blir jeg litt satt ut når jeg møter 50 åringer uten en eneste linje og mimikk, de har forebygget fra midten av 30 årene. 

Anonymkode: 48835...d01

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er 50 år. Startet med botox for to år siden. Tar det en gang i året, så har tatt to ganger i "sinnarynken". Det funker bra, da rynken allerede var etablert, så jeg ser da ikke unaturlig glatt ut, samtidig som den ikke blir dypere. Anbefaler dere å ikke forebygge før slutten av 40 årene. Jeg blir litt satt ut når jeg møter 50 åringer uten en eneste linje. Du vet det er manipulert. Jeg manipulerer også mitt ansikt med botox i sinnarynken en gang i året, men som sagt blir jeg litt satt ut når jeg møter 50 åringer uten en eneste linje og mimikk, de har forebygget fra midten av 30 årene. 

Anonymkode: 48835...d01

Er det noe man også kan gjøre med linjene rundt øynene? Eller blir det "dødt" blikk?

Jeg har alltid tenkt at jeg aldri skulle ta Botox. Men kjenner panikken ta meg litt nå.. 

HI

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noe man også kan gjøre med linjene rundt øynene? Eller blir det "dødt" blikk?

Jeg har alltid tenkt at jeg aldri skulle ta Botox. Men kjenner panikken ta meg litt nå.. 

HI

Kan man ikke bruke fillers rundt øynene tro?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI

du kan vel prøve botox? det er ikke kraftige doser og det går ut etter noen måneder. så finner du ut om du liker det eller ikke. 

Anonymkode: 63d0f...4f2

Skrevet

Har også smilerynker og fine linjer u panneb, de blir verre når det er så tørt og kaldt 😣 Prøver å spise sunt, sove nok og gi masse fukt med krem og olje.

Har tenkt på botox i øyeområdet, noen som kan anbefale noen i Oslo/Akershus området?

Anonymkode: 54ab2...f9b

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og er det noe å gjøre med det?

Jeg merker det særlig rundt øynene. Sånne spi delvevrynker når jeg smiler eller myser. Og poser under øynene.

Føler at jeg aldri ser opplagt ut..

Er det noen på 40 som IKKE har rynker? Jeg er 28 og har allerede begynt å få rynker ved kinnene og under øynene...

Anonymkode: cb3e6...e50

Skrevet

Begynner? Begynte vel heller sent i 20-årene. Har ikke blitt så ikke, er i midten av30-årene nå, men vil vel være noe mer før jeg blir 40.

Anonymkode: 50330...eb1

Skrevet

Jeg er 31 år og skimter noen linjer under øynene eller mot tinningen når jeg ser meg nært i speilet. Man skal ikke se ut som en 20-åring resten av livet 😊

Anonymkode: b92cc...bb3

Skrevet

Er det virkelig så vanlig med botox!? Skremmende.. 

Anonymkode: 52f54...d6c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg satt hos frisøren, og hun ved siden av meg fikk en sprøyte med botox i stolen ved siden av meg..

Jeg skulle klippe meg og gikk hjem med en ny tanke i hodet.. kanskje botox ikke er så farlig?

Skremmende når det blir så normalisert..

HI

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg satt hos frisøren, og hun ved siden av meg fikk en sprøyte med botox i stolen ved siden av meg..

Jeg skulle klippe meg og gikk hjem med en ny tanke i hodet.. kanskje botox ikke er så farlig?

Skremmende når det blir så normalisert..

HI

Var det en frisør som satt botoxen?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det så vanlig da?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var det en frisør som satt botoxen?

Nei.  Jeg tror hun hadde behandlingsrom i tilknytning til frisøren.. men så kom hun ut og lurte på om kunden bare ville ta det der hun satt.

HI 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...