Gå til innhold

Må vi ha stebarna i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er aldri så hyggelig når stebarna er her, far har dårlig samvittighet og er masse sammen med dem og finner på ting (de er 14 og 13) og det går masse tid på at han er med dem på ting, i stedet for å finne på noe med babyen vår og meg. Jeg vil virkelig helst ha ferien vår i fred bare oss tre, men far insisterer på at han skal ha tre uker med de barna og da har han ikke mer enn ei uke ferie igjen som er bare oss. Jeg synes ikke det er rettferdig, de har jo en mor å ha ferie med.

Anonymkode: 2be9e...2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel et tulleinnlegg?

Anonymkode: 406db...14e

Skrevet

I og med at du har valgt å bli en familie sammen med barnas far ER de en del av familien din. Om de ser sin far lite ellers i året er det naturlig at det blir slik du beskriver. 

Ditt barn har også en mor og kose seg med mens faren bruker tid sine store barn. Din baby har to søsken som han også er far til. Den relasjonen slutter ikke fordi de har fått et halvsøsken.  Det høres ut som han er en god far som ikke glemmer sine store barn selvom han har ny familie. Det er det alt for mange barn som opplever! Babyen har begge sine foreldre hver dag ellers, så det er jo ikke akkurat synn på den...

Anonymkode: 8b19b...e7e

Skrevet

Jeg håper du troller?

Hvis ikke - da du valgte mannen valgte du også barna hans. De var hans familie før du ble sammen med ham. Hans første to barn var hans barn i mange år før ditt barn kom til verden. Liker du det ikke - flytt fra mannen!

Anonymkode: bfee7...e94

Skrevet

Regner med at dette er et trolleinnlegg. For du er vel ikke så bedriten som dette hi

Anonymkode: d49de...b3c

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er aldri så hyggelig når stebarna er her, far har dårlig samvittighet og er masse sammen med dem og finner på ting (de er 14 og 13) og det går masse tid på at han er med dem på ting, i stedet for å finne på noe med babyen vår og meg. Jeg vil virkelig helst ha ferien vår i fred bare oss tre, men far insisterer på at han skal ha tre uker med de barna og da har han ikke mer enn ei uke ferie igjen som er bare oss. Jeg synes ikke det er rettferdig, de har jo en mor å ha ferie med.

Han har vel noe å innhente, selv om de har en mor. Han har gått glipp av tid med dem ellers i året. 

Du brolegger veien til skilsmisse ved å ikke ønske ungene hans velkommen.

Anonymkode: 228c0...833

Skrevet

Regner med dette er et tulleinnlegg? 

Anonymkode: 413b5...4bd

Skrevet

Selvfølgelig vil han være med barna sine om sommeren. De har nok en del å ta igjen. 

Anonymkode: bae99...d87

Skrevet

Du er et troll. På den ene eller den andre måten.

Anonymkode: bf3c2...de3

Gjest Ambivalent
Skrevet

Regner med at du troller...

Gjest KenCreek
Skrevet

Det er så teit når trolleinnleggene blir så overdrevne. 

Det er ikke morsomt engang.

Skrevet

Syns det er helt vanvittig at mannen din har giftet seg med en med samme mental-alder som barna sine. 

Anonymkode: fc5fe...d74

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere tror dette er trolling! Det er ikke noe moro at hver sommerferie må vi ha dem her så lenge, i stedet for å kunne planlegge en ordentlig ferie på den tiden da alle andre familier kan kose seg som familie. De får dobbelt opp og vi får ikke noe, det er ikke hyggelig, det var sånn i fjor og da var babyen bare en måned gammel, ikke noe å dra rundt på badestranda og på telttur og fisking og sånt som de to guttene får faren sin med på, og han sier jo ikke nei for han blir jo trilla rundt fingrene av eksen og hun truer med familievern og det som verre er. Hva med VÅR familie, da? Skal vi være andrevalget hver sommer vi da.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er rett og slett idiot.

Anonymkode: e4f77...2d6

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere tror dette er trolling! Det er ikke noe moro at hver sommerferie må vi ha dem her så lenge, i stedet for å kunne planlegge en ordentlig ferie på den tiden da alle andre familier kan kose seg som familie. De får dobbelt opp og vi får ikke noe, det er ikke hyggelig, det var sånn i fjor og da var babyen bare en måned gammel, ikke noe å dra rundt på badestranda og på telttur og fisking og sånt som de to guttene får faren sin med på, og han sier jo ikke nei for han blir jo trilla rundt fingrene av eksen og hun truer med familievern og det som verre er. Hva med VÅR familie, da? Skal vi være andrevalget hver sommer vi da.

Du visste ikke at mannen din hadde to barn da du valgte han?

Skrevet

Hvis dette er sant vil jeg bare si du er OND!! Mannen din har 2 barn som han er glad i og de er glad i han. Selvfølgelig vil han være med barna sine .... du visste godt at dette var situasjonen da du flyttet sammen med ham.

Du må være stemor fra helvete. Stakkars unger.

Anonymkode: 0ef5d...a42

Skrevet

Jeg tror ikke det er et trolleinnlegg, finnes slike damer der ute. Min eks er sammen med en. De er like udugelige begge to. Han har ikke så mye som tatt en telefon til sine tre barn på mange år. Så ja, i tillegg til udugelige fedre finnes det slike kvinner. Det finnes en spesiell plass i helvete for dem 😡

Anonymkode: 18ccb...93e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere kan jo selvfølgelig dra på familieferie på sommeren når alle andre feriere, deres familie består av fem medlemmer og alle fem er jo hos dere i sommerferien. 

Anonymkode: 51337...5d1

Skrevet

Skill deg fra denne mannen så fort som mulig. Det er til det beste for både barn og voksne.

Anonymkode: 079c2...1da

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

DIN familie består nå av din man og hans barn - dvs. hans to barn fra før og ditt barn. DERE er en familie. Takler du det ikke - gjør alle, inkl. ditt eget barn, en tjeneste - flytt!

Og for ettertiden, sørg for å aldri ha et forhold til en mann som har barn fra før, for du er hverken voksen nok eller moden nok til å være i et slikt forhold.

Hvorfor valgte du en mann som hadde flere barn fra før når du ikke ønsker å være en del av din manns familie? Du må huske at det er du som er den nykomlingen i denne familien. Din mann og hans barn var familie i mange år før din tid.

Mitt beste råd er at du går fra mannen og lar være å involvere deg i menn med barn fra før.

Anonymkode: bfee7...e94

Skrevet

Herregud, du er virkelig slem! 

Hvorfor har du delt familien inn i VÅR og STEBARNAS? Du visste at han hadde 2 barn FØR du giftet deg, og de to barna er søsken til ditt barn! Dere er jo en familie på 5!!!!! 

Tenker du over hva dette gjør med stebarna dine? Å ha ei stemor som tydeligvis avskyr dem, fordi hun er sjalu på forholdet de har med faren😈

å hva gjør dette med mannen din??? Du setter han i en  situasjon der han blir tvunget til å velge tilslutt, å da håper jeg virkelig han velger barna, og spenner deg på huet og ræva ut!!!!!! 

Anonymkode: a477b...30a

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk gud for at ungene har en pappa som ikke danser etter stemors pipe. Du er rett og slett slem. Du visste at han haddde barn fra før, du vagte å få barn med han, dermed valgte du å bli stemor til to gutter. De er en del av familien enten du vil eller ei. Det er ikke deres familie og vår familie, dere er nå alle en familie.

Anonymkode: d49de...b3c

Skrevet

Da jeg var yngre, måtte jeg reise på tvers av landet for å tilbringe feriene mine hos min far. Han på sin side ville bruke ferien sin sammen med sin nye kone. Derfor jobbet han og kona, mens jeg og mine søsken var lenket til leiligheta. Hyggelige minner!  

Anonymkode: 0ba7e...67c

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De to ungdommene ER en del av din familie faktisk ! De er storesøskene til babyen din, og de to eldste barna til mannen din. Selvfølgelig har de også rett på samvær med faren sin.

Og uansett så er det jo andre aktiviteter en gjør med ungdom enn en liten baby. Vær glad for at han stiller opp for alle barna sine

Skrevet

Mulig det er trolling. Men uansett kan jeg forstå at du ønsker å legge opp ferien slik dere vil. Men disse ungdommene er en del av din familie nå. Om kun få år er de voksne og har egne planer.

Anonymkode: 8bac1...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...