Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #26 Skrevet 10. mars 2018 86 stk som har mitt etternavn. Kommer ikke til å bytte når vi gifter oss, da mitt navn er et stedsnavn. Hans er nokså vanlig, men med litt annerledes skrivemåte. Han kommer heller ikke til å bytte. Barna har mitt som mellomnavn og mannens som etternavn Anonymkode: af6be...966
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #27 Skrevet 10. mars 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Pikenavnet mitt elsker jeg! Hadde ikke noe ønske om å skifte til hans da vi giftet oss. Men der nektet han plent, endret jeg ikke ble det ikke gidtemål. kan ikke fordra hans etternavn. Søren meg så kjedelig å INGENTING ekstra med det😒 Anonymkode: 1c99b...f71 Og han giftet du deg med?? For en dust. Han hadde jeg aldri ville vært sammen med. Anonymkode: 29abb...cfb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #28 Skrevet 10. mars 2018 ja ikke mange som heter det Anonymkode: 08ade...37c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #29 Skrevet 10. mars 2018 På 3/9/2018 den 11.26, Anonym bruker skrev: Pikenavnet mitt elsker jeg! Hadde ikke noe ønske om å skifte til hans da vi giftet oss. Men der nektet han plent, endret jeg ikke ble det ikke gidtemål. kan ikke fordra hans etternavn. Søren meg så kjedelig å INGENTING ekstra med det😒 Anonymkode: 1c99b...f71 Det går an å være gift uten å bytte etternavn altså, jeg kjenner opptil flere stykker som ikke har byttet til samme navn selv om de har giftet seg. Anonymkode: 616fa...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå