Gå til innhold

Mannen min synes mensen er ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har mensen vil han ikke ta i meg, ikke snakke om det (å ikke om at jeg har vondt heller), å han sover på sofaen å jeg må gjemme alt av bind og tamponger, er det vanlig?

Anonymkode: 1b3ee...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig? Dette har jeg vondt for å tro. Og hvis du virkelig gjemmer unna tingene er du jo like fjern 

Anonymkode: 0ecd6...d1c

Skrevet

Mensen er jo ekkelt, men ikke mer ekkelt en f.eks neseblod.

Vi har ikke sex når jeg har mensen, det synes både mannen og jeg at er ekkelt, men bortsett fra det lever vi som normalt. Bind og tamponger står i skapet på badet, fullt synlig om du åpner skapdøra og mannen er selvfølgelig ikke "redd" meg når jeg har mensen.

Mannen din høres jo litt gal ut, en merkelig angst for mensen....

Anonymkode: 97fb7...396

Skrevet

Han sier at ingen menn synes sånt er greit.

hi

Skrevet

Hi hi, jeg koker menskoppen min på komfyren 😂

Nei, mannen din er ikke normal.

Skrevet

Forteller du han det når du har mensen?  Det gjør ikke jeg,føler ikke jeg har opplysningsplikt akkurat. Alle synes vel mensen er ekkelt, meg medregnet, men ingen grunn til at mannen ikke vil ha noe med meg å gjøre fordet. Vi har tilogmed hatt sex når jeg har hatt mensen, men da går vi rett i dusjen etterpå.

Anonymkode: 523a3...8d0

Skrevet

Mensen er jo ekkelt, men du er jo ikke ekkel for det! Ikke normalt nei! Hadde nektet å gjemme tamponger, men heller begynt å snakke enda mer åpent om det, nesten som en oppdragelse. I butikken, høyt foran den i kassen: ups, jeg glemte visst å kjøpe TAMPONGER. Huff da, jeg får løpe å hente. Og sånne ting. Og tatt «praten» med ungene støtt og stadig. Du har ingenting å skamme deg over! 

Anonymkode: 83bb0...865

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Serriøst?? Jeg sender min mann på butikken for å kjøpe bind..å det vet jeg om maaaaange som gjør. Mannen din har et vridd syn på ting det må jeg virkelig si altså!

Anonymkode: 1b409...74b

Skrevet
7 minutter siden, Leverpostei skrev:

Hi hi, jeg koker menskoppen min på komfyren 😂

Nei, mannen din er ikke normal.

DET er jo ekkelt!!!!!!!!!!!

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Ikke greit?

Nei, mensen er jo litt kjipt, men det er jo ikke verre enn at man tisser, bæsjer, snyter seg osv, det er en helt naturlig kroppslig greie. At han ikke kan ta i deg, ikke kan sove ved siden av deg og ikke tåler synet av bind og tamponger er jo bare ekstremt og veldig rart.

Skrevet

Dette lyser jo troll lang vei.

Anonymkode: 0b5e9...0a2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den må jo rengjøres. Hvor skal hun ellers koke den?

Anonymkode: 67b71...eee

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den må jo rengjøres. Hvor skal hun ellers koke den?

Anonymkode: 67b71...eee

Nettop. Den er dessuten ren før den kommer i gryten, og mannen min har grunnleggende forståelse for hygiene og sterilisering. Var eksponeringen jeg ville påpeke at var større her. 

Skrevet
2 minutter siden, Leverpostei skrev:

Nettop. Den er dessuten ren før den kommer i gryten, og mannen min har grunnleggende forståelse for hygiene og sterilisering. Var eksponeringen jeg ville påpeke at var større her. 

Så lenge du ikke koker den i samme gryte som du lager mat i, så er det jo ikke noe problem

Anonymkode: dccdb...aea

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Da tar han feil. Det han har er en fobi.

Anonymkode: 98e55...362

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh hvor skal man ellers få kokt den??

Anonymkode: b0bd8...68e

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Kom akkurat på at for noen måneder siden hadde jeg denne samtalen med min 17-årige sønn

-Mamma, jeg stikker til "Lise", hun ringte og er så dårlig så hun orket ikke komme hit likevel

-Åh, har hun blitt dårlig stakkar, ikke noe alvorlig håper jeg?

-Neida, hun har bare fått mensen i dag, og noen ganger blir hun så dårlig, skikkelig kramper i magen. Jeg får stikke opp og trøste henne litt.

Du får passe på at barne dine ikke arver sin fars angst/fobi for noe som er helt naturlig. Til og med min sønn på 17 år klarer å legge en varmeflaske på magen og holde rundt kjæresten sin når hun har mensen, da bør mannen din som tross alt er en voksen mann takle å dele bad, hus og seng med kona si selv om hun har mensen altså ;)

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke greit?

Nei, mensen er jo litt kjipt, men det er jo ikke verre enn at man tisser, bæsjer, snyter seg osv, det er en helt naturlig kroppslig greie. At han ikke kan ta i deg, ikke kan sove ved siden av deg og ikke tåler synet av bind og tamponger er jo bare ekstremt og veldig rart.

Nettopp. HI, du får begynne å kreve at han gjemmer dopapiret fordi du synes det er så ekkelt å tenke på at han bæsjer.

Anonymkode: 8bf4c...74d

Skrevet

Herregud er han 13 år ? 

Anonymkode: c4860...ac2

Skrevet

Det er vel ingen som tror på dette?? HI Kan jo ikke for fullt alvor mene at mannen hennes sier at dette er det INGEN menn som er ok med?? Herregud, troll troll

Anonymkode: 0ecd6...d1c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke greit?

Jeg synes det er rart jeg å altså. Men jeg husker venninna mi sa en gang at faren hennes var sånn, altså at hun ikke kunne ha bind og sånt framme i badeskapet (veit ikke hvordan han var med mora hennes altså). Så jeg tenkte det kanskje var sånn for de fleste menn å derfor ville jeg spørre her, er flaut å spørre om ellers.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er rart jeg å altså. Men jeg husker venninna mi sa en gang at faren hennes var sånn, altså at hun ikke kunne ha bind og sånt framme i badeskapet (veit ikke hvordan han var med mora hennes altså). Så jeg tenkte det kanskje var sånn for de fleste menn å derfor ville jeg spørre her, er flaut å spørre om ellers.

jeg er hi

Skrevet

Var sterkt i tvil om jeg skulle svare her, men jeg ser for meg et av disse alternativene:

1. Du troller.

2. Samboeren din har en irrasjonell fobi.

3. Samboeren din er sprøyte gal.

For du skjønner, alle vet at kvinner har mensen mer eller mindre regelmessig. Lillebroren min sykla på butikken og kjøpte bind til meg da han var 15 år. Jeg lå sammenkrøllet på sofaen med store smerter og han syntes det var for galt hvis jeg skulle måtte sykle selv. Mannen min har ingen som helst problemer med å kjøpe med tamponger eller bind fra butikken. Han sier heller ikke noe på at pakken med bind ligger fremme på badet noen timer før den havner inne i skapet.

Du får anbefale samboeren din å bli homofil, så slipper han hele problemstillingen.

Skrevet

Men kan jeg gjøre noe med det da? det er så dumt når det blir sånn og jeg blir jo lei meg. Kan jeg vise ham denne tråden kanskje. Det høres jo ut på dere som han er helt utenfor normalen?. Så da stemmer vel det. Jeg har ikke bodd med noen andre menn så jeg vet ikke å han sier det som det er helt normalt.

hi

Skrevet

Hehe, om dette er sant, er det noe rart med mannen din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...