Gå til innhold

Det er så mange teite folk 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Lolitalolita skrev:

Ja, det er både underholdende, frustrerende og trist 🙈🙄 

Full forståelse for at vi er forskjellige og alt det der, men det er så mange ville situasjoner at jeg forstår det ikke. Ikke alle barn er planlagt, det er ok dét - jeg har en sånn selv, men når du ikke har den villeste idé om hvordan du skal forsørge avkommet... og når du har 1000kr å leve for de neste to ukene, spør etter råd på budsjettet og har skrevet opp vognleke 300kr. Altså. 

I min gruppe påsto flere at man er immun mot listeria og toksoplasmose dersom man er vant til å spise myke oster og spekemat fra før 😬 og forer ungene fast føde fra de er 3 mnd med begrunnelsen "jeg vet best hva mitt barn trenger". Det er visstnok ødelagte tarmer. 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Lolitalolita skrev:

Ja, det er både underholdende, frustrerende og trist 🙈🙄 

Full forståelse for at vi er forskjellige og alt det der, men det er så mange ville situasjoner at jeg forstår det ikke. Ikke alle barn er planlagt, det er ok dét - jeg har en sånn selv, men når du ikke har den villeste idé om hvordan du skal forsørge avkommet... og når du har 1000kr å leve for de neste to ukene, spør etter råd på budsjettet og har skrevet opp vognleke 300kr. Altså. 

Hahaha! 🤣 Det er helt utrolig! Morsomt, men som du sier, også veldig trist... 

Skrevet
På 8. mars 2018 den 0.20, Mumua skrev:

Du skulle vært medlem av termingruppa mi på facebook HI, da skjønner man hvorfor det ikke er håp for denne planeten. 

Jeg har mange ganger tenkt at det verken er klimaendringer eller atomkrig som vil gjøre kål på oss - det er dumskapen som vil utrydde menneskeheten! 

Anonymkode: c3d65...759

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har mange ganger tenkt at det verken er klimaendringer eller atomkrig som vil gjøre kål på oss - det er dumskapen som vil utrydde menneskeheten! 

Det er jeg helt enig i.

Anonymkode: abd01...6b2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er jeg helt enig i.

Anonymkode: abd01...6b2

Skulle ikke være anonym 😊

Skrevet
På 8.3.2018 den 20.45, Mumua skrev:

I min gruppe påsto flere at man er immun mot listeria og toksoplasmose dersom man er vant til å spise myke oster og spekemat fra før 😬 og forer ungene fast føde fra de er 3 mnd med begrunnelsen "jeg vet best hva mitt barn trenger". Det er visstnok ødelagte tarmer. 🤔

Så for inne så lenge siden ei som hadde gitt babyen på 3-4 måneder Pepsi max. Hun prøvde å begrense inntaket sitt, siden ungen hadde lyst på hver gang hun drikker det 😲😲😲

Anonymkode: 4e883...f5d

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så for inne så lenge siden ei som hadde gitt babyen på 3-4 måneder Pepsi max. Hun prøvde å begrense inntaket sitt, siden ungen hadde lyst på hver gang hun drikker det 😲😲😲

På tide å komme seg ut av husvogna og lese ei bok 😥 Det finnes folk til alt. Men hører jo om voksne bloggere som gir pepsi max på tåteflaska. 

Skrevet

Jeg har to naboer. Tilsynelatende oppegående, velutdannede damer med gode jobber. Begge kjører med barna sine i flotte biler, fremovervendt. Barna er 2 år og 2,5 år. 

Jeg spurte hun ene hvorfor, og fikk til svar: jeg driter i hva alle andre mener. 

Ok, da så. 

Anonymkode: cd72c...b2f

Skrevet
På 7.3.2018 den 23.22, Anonym bruker skrev:

De oppgir jo kriterier for å vinne. Å dele livshistorien er sjeldent et kriterie og da kan man jo naturligvis ikke vinne. 

Anonymkode: bec47...dd6

Nettopp, skulle akkurat til å skrive noe lignende ;) 

Anonymkode: 0b0a1...9b7

Skrevet

Hvorfor er det så mange som sitter og opphøyer egen intelligens og rakker ned på andre her?

Anonymkode: 6b290...f46

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det så mange som sitter og opphøyer egen intelligens og rakker ned på andre her?

Anonymkode: 6b290...f46

Fordi idiotene ødelegger verden. De ødelegger barna sine, som du ser av beskrivelsene her, og de ødelegger miljøet. De er FIENDEN. Når jeg blir diktator blir det dødsstraff for idioti. "Vognleke 300 kr" - pang, pang. Ferdig.

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi idiotene ødelegger verden. De ødelegger barna sine, som du ser av beskrivelsene her, og de ødelegger miljøet. De er FIENDEN. Når jeg blir diktator blir det dødsstraff for idioti. "Vognleke 300 kr" - pang, pang. Ferdig.

😂 Totalslakt i køa på Babyshop. 

Skrevet

Hehe, tenkte på denne tråden da jeg akkurat var inne på Facebook og så at big horn har en påskekonkurranse, kan vinne et gavekort på 1200 kr

Oppgaven lyder: lik bildet og del et påskesmil. Vi trekker en tilfeldig vinner.

Hvordan løses den? Ganske underholdende å lese faktisk, om samboer som er ufør, mamma som er benskjør osv osv. Mange glemmer til og med smilet, de er så opptatt av å skrive hvit fælt de har det. 

Anonymkode: eedbe...6e1

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, tenkte på denne tråden da jeg akkurat var inne på Facebook og så at big horn har en påskekonkurranse, kan vinne et gavekort på 1200 kr

Hvordan løses den? Ganske underholdende å lese faktisk, om samboer som er ufør, mamma som er benskjør osv osv. Mange glemmer til og med smilet, de er så opptatt av å skrive hvit fælt de har det. 

Jeg var inne på samme konkurranse.Helt vilt hvordan folk bretter ut livene sine og tildels andres liv også🙈Synd at ikke de som har konkurransene gir beskjed om at de ikke skal ha livshistoriene til folk.Like før jeg skriver noe selv.Blir litt irritert på den idiotien!

Skrevet

alt man skal bry seg om

Anonymkode: 871e4...42f

Skrevet
1 time siden, Hengebukksvinet skrev:

Jeg var inne på samme konkurranse.Helt vilt hvordan folk bretter ut livene sine og tildels andres liv også🙈Synd at ikke de som har konkurransene gir beskjed om at de ikke skal ha livshistoriene til folk.Like før jeg skriver noe selv.Blir litt irritert på den idiotien!

Hvis noen andre hadde brettet ut livshistorien min på noe sånt, hadde jeg blitt skikkelig grinete

Anonymkode: e6966...c3d

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og en som hadde mista tennene sine og nå fått protese, så nå kunne han eeeendelig spise en 500 grams indrefilet 🙈 Folk er rare. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og en som hadde mista tennene sine og nå fått protese, så nå kunne han eeeendelig spise en 500 grams indrefilet 🙈 Folk er rare. 

måtte inn og finne tråden, blir bare så kleint. Sett ett smil og dropp resten 🙏🏼🙈

hI

Anonymkode: 8f10a...bf9

Skrevet

Har en på fb som ville vinne tur på høyfjellshotell fordi hun aldri hatt mulighet til å ta med familien på fjellet. Hun drar til Syden 2ganger i året da, så mulighet har hun vell hatt, men  om hun har prioritert det, er noe annet. 

Anonymkode: 86ce8...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...