Gå til innhold

Det er så mange teite folk 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens irritasjonsmoment. 

De som tror all reklame på FB er «gi bort» konkurranser. 

«Ja, takk, den fortjener jeg🙏🏼Bruker str m.»

Så er det bare reklame for ett eller annet.

Anonymkode: 8f10a...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeet, eller de som vrenger livet og livshistorien til seg selv og slekta for å vinne et duftlys 🙈

Anonymkode: 85c4a...6e9

Skrevet

Var nettopp inne på en konkurranse på fb.Man skulle kun sette en «🐥» i kommentarfeltet.Omtrent alle unntatt meg fortalte hele livshistorien sin.Det er rett og slett flaut å lese.Det er ikke måte på hva de «fortjener» mer enn alle andre🙈

Skrevet

Jeg trekker vinner i sånne konkurranser. De med livshistorien vinner aldri. Velger de som har svart det vi spør om.

Anonymkode: ab00b...21c

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veeet, eller de som vrenger livet og livshistorien til seg selv og slekta for å vinne et duftlys 🙈

Det er så kleint å se på. Jeg lurer alltid på hva de folkene tenker på :ph34r:

Anonymkode: e6966...c3d

Skrevet

Jeg er med på en del konkurranser og jeg vinner! 

Men jeg skriver ikke  livshistorien min. 

Anonymkode: c1386...12f

Skrevet

Jeg har vunnet mye forskjellig å jeg legger ikke ut livshistorien min.

Anonymkode: be6a0...84e

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trekker vinner i sånne konkurranser. De med livshistorien vinner aldri. Velger de som har svart det vi spør om.

Med andre så trekker dere tydligvis ikke vinnere da,dere velger dere ut en. Ellers hadde jo de med triste livshistorier like stor sjanse til å vinne.

Skrevet

Med andre ord*

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, såå kleint 🙈🙈🙈

Anonymkode: 8f10a...bf9

Skrevet

Med andre så trekker dere tydligvis ikke vinnere da,dere velger dere ut en. Ellers hadde jo de med triste livshistorier like stor sjanse til å vinne.

Vi trekker, og havner valget på en som deler livshistorien sin trekker vi om igjen. Skriver noe sånt som «vi kårer en vinner da og da» så lurer ingen.

Skrevet

Vi trekker, og havner valget på en som deler livshistorien sin trekker vi om igjen. Skriver noe sånt som «vi kårer en vinner da og da» så lurer ingen.

Hvis dere trekker igjen om dere får ett svar dere ikke liker så er det jo ikke rettferdig nei,da velger dere vinner.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere trekker igjen om dere får ett svar dere ikke liker så er det jo ikke rettferdig nei,da velger dere vinner.

De oppgir jo kriterier for å vinne. Å dele livshistorien er sjeldent et kriterie og da kan man jo naturligvis ikke vinne. 

Anonymkode: bec47...dd6

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi trekker om igjen. Ja, vi velger bort folka med noveller, men vi trekker om igjen. De vi velger bort har jo ikke fulgt reglene.

Skrevet

Du skulle vært medlem av termingruppa mi på facebook HI, da skjønner man hvorfor det ikke er håp for denne planeten. 

Skrevet

Jeg tenker at alle har en historie. Jeg har det ikke greit helsemessig. Kunne aldri falt meg inn å skrive om dette på face. 

Jeg har vunnet endel ting på face faktisk 😊 Bare ved å svare det det blir spurt om. 

Anonymkode: 10858...9b7

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som du juger a gitt. Tror ikke du er i posisjon til å trekke en vinner da du høres ut som en taper selv. 

Anonymkode: e7664...158

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som du juger a gitt. Tror ikke du er i posisjon til å trekke en vinner da du høres ut som en taper selv. 

Oj, du var da trivelig. 😳

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er hun en taper???? Når det står helt klart i teksten på F.B, DEL et hjerte og du er med i trekningen, så trenger en søren ikke fortelle om at mannen har kreft, svigermor drukna i vasken, oldemor ble påkjørt av trikken mens hun hadde en baguette i halsen som naboen hadde stappet ned i henne for å prøve seg på et heimlishgrep og at katta ble spist av ei gris?

DEL det hjertet og ingenting annet! Hvor hardt kan det være???

Endret av Pæddan
Skrevet

Du er nok en av de som deler livshistorien din og litt mer

Anonymkode: e6966...c3d

Skrevet
1 time siden, Pæddan skrev:

Hvorfor er hun en taper???? Når det står helt klart i teksten på F.B, DEL et hjerte og du er med i trekningen, så trenger en søren ikke fortelle om at mannen har kreft, svigermor drukna i vasken, oldemor ble påkjørt av trikken mens hun hadde en baguette i halsen som naboen hadde stappet ned i henne for å prøve seg på et heimlishgrep og at katta ble spist av ei gris?

DEL det hjertet og ingenting annet! Hvor hardt kan det være???

For er vakkert svar av deg Pæddan :-) 

Anonymkode: f6d05...8d0

Skrevet

Jeg vinner sjeldent på sånne ting ja. Jeg og en annen trekker, vi styrer sosial media i bedriften. Vi har det mye gøy på jobb, men det er alltid en som legger igjen sure kommentarer, som reglel om noe som ikke har med saken å gjøre. Litt sånn som nå :)

Skrevet
14 timer siden, Mumua skrev:

Du skulle vært medlem av termingruppa mi på facebook HI, da skjønner man hvorfor det ikke er håp for denne planeten. 

Hæ, er vi i samme 🙄😂🙈 jeg elsker det, da - får meg til å føle meg som en topp tre forelder og menneske ✌

Skrevet
2 timer siden, Lolitalolita skrev:

Hæ, er vi i samme 🙄😂🙈 jeg elsker det, da - får meg til å føle meg som en topp tre forelder og menneske ✌

Hørt rykter om at det er flere 😅

Jeg ser jo at jeg er en temmelig oppegående mor i forhold til en del av de, men jeg blir skremt og frustrert av at mennesker med så begrenset kunnskap skal oppdra unger og "lære bort" dette her. Og de er så mange! Det er liksom umulig å nå inn. Hadde faktisk lyst å starte en vaksinetråd der inne bare for å se dem implodere hele gjengen. Men jeg valgte å la være å se mer der inne, så jeg ikke risikerer hjerteproblemer 🙃

Skrevet
3 timer siden, Mumua skrev:

Hørt rykter om at det er flere 😅

Jeg ser jo at jeg er en temmelig oppegående mor i forhold til en del av de, men jeg blir skremt og frustrert av at mennesker med så begrenset kunnskap skal oppdra unger og "lære bort" dette her. Og de er så mange! Det er liksom umulig å nå inn. Hadde faktisk lyst å starte en vaksinetråd der inne bare for å se dem implodere hele gjengen. Men jeg valgte å la være å se mer der inne, så jeg ikke risikerer hjerteproblemer 🙃

Ja, det er både underholdende, frustrerende og trist 🙈🙄 

Full forståelse for at vi er forskjellige og alt det der, men det er så mange ville situasjoner at jeg forstår det ikke. Ikke alle barn er planlagt, det er ok dét - jeg har en sånn selv, men når du ikke har den villeste idé om hvordan du skal forsørge avkommet... og når du har 1000kr å leve for de neste to ukene, spør etter råd på budsjettet og har skrevet opp vognleke 300kr. Altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...