Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #26 Skrevet 28. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mine barn (spesielt ett av dem) blir usikre når folk tar på seg en pedagogisk maske. Voksne har også følelser, og det hjelper ingenting å forsøke å sminke over disse følelsene. De gjennomskuer slikt fort. Den som reagerer mest kom skjevt ut med sin tidligere pedagogiske leder, som var overveldende pedagogisk til tider. Han følte seg aldri trygg på henne, og gikk mye heller til de andre voksne på avdelingen. Barna mine vet at jeg kan bli sint og heve stemmen. De vet også at jeg aldri vil gjøre dem vondt, og at jeg alltid beskytter dem. Jeg mister ikke besinnelsen, men snakker tydelig og klart. De vet alltid hvor de har meg. Anonymkode: 5d193...1db Tvetydige signaler og dobbeltkommunikasjon er farlig i lengden. Det undergraver tillit. Anonymkode: 8ac0d...294
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #27 Skrevet 28. februar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hever stemmen gjennomsnittlig 17 ganger per dag. Ingen dør av litt volum! Anonymkode: 6c987...c11 Ingen dør av det, men mange blir etterhvert immune mot det... Anonymkode: 234b9...251
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #28 Skrevet 28. februar 2018 Ofte ! Jeg angrer på at jeg ikke døpte han for Emil, og fekk med ei snekkerbod i fødselen😅 Anonymkode: e48e8...a9e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #29 Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ofte ! Jeg angrer på at jeg ikke døpte han for Emil, og fekk med ei snekkerbod i fødselen😅 Anonymkode: e48e8...a9e Det hørtes egentlig ikke så behagelig ut. Anonymkode: 56aec...94a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. februar 2018 #30 Skrevet 28. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Neida, når mine barn er umulige, så bare prøver jeg å favne og romme alle følelsene de går og bærer inni seg. Og det gjør man best ved å dra fram en fløyte av enhjørninghorn, og spille små beroligende melodier på den. Og da faller de inn i refrenget alle sammen, og synger Barn av regnbuen sammen med meg, fra den nyfødte til attenåringen. Og ingen fremmede blir stående og glo på oss med sure blikk, neida, hvis dette skjer på kjøpesenteret så stiller de seg bare rundt oss og tenner lys og vugger i takt. Medsols, da. Og så sender de brev hjem til oss etterpå med ros av meg, for en rolig og snill mor jeg er og for et givende vesen jeg har. Noen har faktisk også sendt anbefalingsbrev på mine vegne til Vatikanet. Så det kan hende jeg blir den neste paven. Jeg er i tillegg nominert til Nobelprisen, og kan ikke fatte og forstå at ikke alle andre mødre også er det. Anonymkode: 8ac0d...294 Jeg får lyst å sende deg en flaske vin, og et lydbånd av meg som applauderer! Rett og slett nydelig svar 😁
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #31 Skrevet 28. februar 2018 Jo, jeg har både ropt til barna, slått hånden i bordet og vært skikkelig sint. Men jeg har aldri kalt dem stygge ting, gitt dem ansvaret for mine følelser eller brukt vold. Forsøker å samle meg, men tre små barn kan være en sann prøvelse til tider og det hender jeg mistet sans og samling og reagerer med kjefting. Anonymkode: ecdae...e06
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #32 Skrevet 28. februar 2018 2 timer siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev: Jeg får lyst å sende deg en flaske vin, og et lydbånd av meg som applauderer! Rett og slett nydelig svar 😁 Takk. Hva med en Veuve Cliquot? Anonymkode: 8ac0d...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå