Gå til innhold

Hva syns dere om dette? Folk som bryr seg

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud for et mammapoliti! Og her er det mange dillere, som oppdrar drittunger som er umulig å håndtere i skole og bhg. Det er viktig å sette grenser - ikke alltid godta alt fra barna. Det har skjedd noe de siste årene for å si det sånn!

Anonymkode: ca4ed...e4d

Ja det er jo sånn d har blitt. Ungene skal styre showet og man skal være superpedagogiske. Blir sikkert noen flotte voksne av slike unger.

Anonymkode: 3aa37...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du bekjenne at folk er på jordet på et mammaforum? Det er rett og slett ondt, og du høres fryktelig fordomsfull ut. Dette her er snakk om ett tema av så utrolig mange, når det kommer til oppdragelse, og du påroper deg selv som en god forelder og de andre som dårlige. Det du skriver forteller meg noen ting: at du er trangsynt, har dårlig selvinnsikt og har barn som aldri har opplevd motgang og konflikt. Men man kan fortsatt gjøre en god jobb som forelder. Vi har alle gode og dårlige sider.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 58ed2...779

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Er veldig glad du ikke er i min omgangskrets hvert fall. Du minner meg om svigermor, og huff og puff. Trives bedre med litt mer åpensinnede og reflekterte mennesker - med litt substans kan du si.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser mange som er fullstendig på jordet. Så ser jeg mange som lar skoen trykke fordi enkelte av oss ikke klikker på barna våre. Også deg da som tar deg nær og dermed kjører hersketeknikk.

Jeg ser ikke at jeg fikk noe svar av deg? Du vendte fokus mot noen andre, og sluttet helt med argumentasjon? 

Anonymkode: d6f42...50b

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er veldig glad du ikke er i min omgangskrets hvert fall. Du minner meg om svigermor, og huff og puff. Trives bedre med litt mer åpensinnede og reflekterte mennesker - med litt substans kan du si.

😙😙😙😙😙😙

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😙😙😙😙😙😙

Jeg ser fortsatt ikke at jeg har fått noe svar av deg? Du som roper høyest om hersketeknikker, hvorfor spammer du tråden med emojier?

Skrevet (endret)
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

? Så da snur du bare ryggen til igjen?

Anonymkode: 506fe...e7c

Ja, hvis man får til motsvar at det går bra eller 'nei, jeg vil ikke ha hjelp', hva mer er det å gjøre, egentlig? 

Og han spoer om det gaar bra. Ser ikke helt hva problemet er med det, men kan skjoenne at det kan oppleves litt brysomt for noen. Spesielt der man proever å roe ned eller oppdra barnet. Men at det var noe galt av ham å spoerre? Nei. Men at han kanskje ikke burde blande seg? Nei, det burde han sikkert ikke, men det tenkte han kanskje ikke på der og da. Det kan vaere han spoer for å vaere hyggelig, og opplevde at du var veldig avisende. Kanskje derfor han ble fornaermet 

Endret av Mari Y
Skrevet
36 minutter siden, Mari Y skrev:

Ja, hvis man får til motsvar at det går bra eller 'nei, jeg vil ikke ha hjelp', hva mer er det å gjøre, egentlig? 

Og han spoer om det gaar bra. Ser ikke helt hva problemet er med det, men kan skjoenne at det kan oppleves litt brysomt for noen. Spesielt der man proever å roe ned eller oppdra barnet. Men at det var noe galt av ham å spoerre? Nei. Men at han kanskje ikke burde blande seg? Nei, det burde han sikkert ikke, men det tenkte han kanskje ikke på der og da. Det kan vaere han spoer for å vaere hyggelig, og opplevde at du var veldig avisende. Kanskje derfor han ble fornaermet 

Hvis han er så tett at han ikke skjønner grunnen til at hun er avvisende, så får han ha det så godt.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han er så tett at han ikke skjønner grunnen til at hun er avvisende, så får han ha det så godt.

Enig. Alle med barn selv vet åssen d er.

Hi

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Hi

Hehe, alle? Vil da tro en pappa du møter i bhg også har barn.

Anonymkode: 4be3c...2e1

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Hi. 

Slutt nå. Du vet selv at du gikk over streken da du tok hardt i sønnen din og «snakket hardt til han.» Du skrev det selv i hovedinnlegget, der du til og med krydret språket med utropstegn. 

At en pappa stirrer på deg når du oppfører deg sånn i all offentlighet, må du bare regne med. 

Anonymkode: 59a46...232

Skrevet
12 timer siden, Mari Y skrev:

Hva hvis personen hadde sagt nei?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Det er jo du som driter deg ut, ikke han

Gjest Mari Y
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva hvis personen hadde sagt nei?

Da er det ikke noe mer å gjøre, da

Skrevet
3 minutter siden, Mari Y skrev:

Da er det ikke noe mer å gjøre, da

Da bryr man seg ikke da, men bare glor for å være nysgjerrig

Gjest Mari Y
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da bryr man seg ikke da, men bare glor for å være nysgjerrig

Ja, eller man har i alle fall spurt og funnet ut at det ikke var noe poeng. Man kunne jo hoeflig avvist vedkommende, men det er sikkert lett å gjoere en feil 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...