Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #26 Skrevet 27. februar 2018 Reisetid er også et element. Med to timers daglig reisevei ville jeg kommet hjem kl 18 hver dag med 100%. Det gidder jeg faktisk ikke.0 Anonymkode: 0527c...c9d
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #27 Skrevet 27. februar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: ikke enig. er småbarnsmor og jobber 100% dårlig unnskylding Anonymkode: bfa47...df8 Du har jo bare en unge, og han begynner å bli stor. Anonymkode: 41f39...a50
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #28 Skrevet 27. februar 2018 Skal du ha en fridag for å være ubetalt hjemmearbeider? Tipper mannen din syns det er HELT TOPP. Mer fritid på han siden du tar husarbeidet, osv. Min mann ble ihvertfall grusomt bortskjemt av at jeg var hjemmeværende (studerte på deltid) i mange år. Det har tatt ti år å lære han opp i hvordan bidra i et likeverdig hushold. Jeg jobber av prinsipp 100% stilling, slik at vi er likestilte på hjemmebane også. Anonymkode: 309e6...123
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #29 Skrevet 27. februar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal du ha en fridag for å være ubetalt hjemmearbeider? Tipper mannen din syns det er HELT TOPP. Mer fritid på han siden du tar husarbeidet, osv. Min mann ble ihvertfall grusomt bortskjemt av at jeg var hjemmeværende (studerte på deltid) i mange år. Det har tatt ti år å lære han opp i hvordan bidra i et likeverdig hushold. Jeg jobber av prinsipp 100% stilling, slik at vi er likestilte på hjemmebane også. Anonymkode: 309e6...123 Helt ubetalt blir det nok ikke. Mindre lønn på hjemmeværende, mer utgift på andre. Det MÅ heller ikke være nøyaktig 50-50.. intet forhold er vel slik 😂 Anonymkode: 257ae...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå