Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #26 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ville ikke vært fryktelig stolt av at en 6 åring sitter og spiller mer enn det. En 6 åring som burde vært ute/inne og lekt med venner. Lykke til med årene som kommer🙈 Anonymkode: 4d580...d0a Det er faktisk slik verden er blitt nå. Kan ikke leve på den «når jeg var ung, var alle ute» slik er det ikke lenger. Nå sitter barn online, prater seg der i mellom. That’s life ! Anonymkode: a381d...2da
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2018 #27 Skrevet 27. februar 2018 min er et år eldre enn din, og han spiller mye nå, for er iskaldt nå, men når det er vår og sommer, og deler av høsten ser jeg han så og si aldri, så synes det er helt greit Anonymkode: cfa14...600
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #28 Skrevet 28. februar 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk slik verden er blitt nå. Kan ikke leve på den «når jeg var ung, var alle ute» slik er det ikke lenger. Nå sitter barn online, prater seg der i mellom. That’s life ! Anonymkode: a381d...2da Når mine var 6 år var ikke spiling et tema en gang (og det er ikke så lenge siden akkurat...4 og 7 år siden). Har det virkelig forandret seg SÅ mye? Det er jo bare trist i så fall. Anonymkode: 55033...805
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2018 #29 Skrevet 28. februar 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk slik verden er blitt nå. Kan ikke leve på den «når jeg var ung, var alle ute» slik er det ikke lenger. Nå sitter barn online, prater seg der i mellom. That’s life ! Anonymkode: a381d...2da Nei det er det ikke. Min 7 åring spiller også, men ikke timesvis slik mange andre gjør. Han er aktiv med fotball på sommeren, lek med kompiser ute og inne, men spiller nesten hver dag, men maks en time. Samme regler har vennene hans Anonymkode: 4d580...d0a
TinaK 1990 Skrevet 28. februar 2018 #30 Skrevet 28. februar 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når mine var 6 år var ikke spiling et tema en gang (og det er ikke så lenge siden akkurat...4 og 7 år siden). Har det virkelig forandret seg SÅ mye? Det er jo bare trist i så fall. Anonymkode: 55033...805 Jeg har en 6 og 8 åring. Tror ikke du skal bry deg om det svaret der. Ikke slik vi opplever det her. Her er det masse aktivitet og lek. Tror den anonyme som svarer sånn ikke er av de mest opplyste eller reflekterte. Det går an å spille litt, men at ikke det skal ta over all fritid. Og hvertfall ikke når de kun er 6 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå