Gå til innhold

Hva er det verste du har spist kun for å være hyggelig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lutefisk. Trodde jeg ikke likte det. Jar aldri fått der servert fordi foreldrene mine hater det. Det er den beste ekle maten jeg har smakt. 

Har smakt brødskive med lungemos for å være hyggelig. Trodde ikke det var så ille. Det gled ned med masse suragurk og «jeg pleier alltid å ha mye suragurk på alt mulig jeg🤗»

Anonymkode: 613a3...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flatbrød som hadde ligget i en kjele med ribbefett og blitt helt vassent. Fy f, som jeg slet!

Anonymkode: e5ddd...305

Jah, mølje heter det tror jeg. Fikk det servert en  gang for lenge siden, trodde først det var en fleip..men det var det ikke så jeg måtte jo spise. Det verste er at jeg tror noen lager dette på kraft av lutefisk også:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vossafår (som jeg antageligvis  trodde var salami) da jeg var rundt ni år. Kastet opp da, og hadde antageligvis kastet opp nå også. 

Anonymkode: c1a7b...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør nesten ikke fortelle dette, men Ok. Da jeg var i slutten av tenårene var jeg og mine foreldre på besøk hos noen perifere slektninger i utlandet. De serverte noen slags kjøttkaker av en eller annen motbydelig farse. Problemet var at disse kjøttkakene ikke var gjennomstekt/kokt og i tillegg smakte de helt for jævlig. De vi var hos spiste ikke av maten, de hadde vissst spist tidligere, så de var kommet til desserten. Vi satt å spiste mens vi prøvde å ikke spy midt i matfatet. Heldigvis satt vi utenfor i hagen å spiste og bak oss var en skog.. vi prøvde å ubemerket kaste de fleste kjøttkakene inn i skogshekken bak oss sånn at vi slapp å tvinge i oss denne ekle maten, men jeg ble nå matforgiftet og temmelig syk etter bare å ha spist en sånn kjøttbolle..som jeg skylte ned med drikke.. vi har ledd godt av episoden i ettertid, men jeg glemmer aldri hvor dårlig jeg ble, med oppkast, diare og magesmerter , og endte opp med en antibiotikakur og kulltabletter deler av ferien. Tok flere uker før jeg ble frisk igjen.. alt for høfligheten og det  ikke den eneste gangen jeg har blitt matforgiftet ved å spise noe som smaker dritt, bare for høflighetens skyld..

Anonymkode: fecc0...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...