Gå til innhold

Styggeste ordet du vet akkurat nå?


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

På 24.2.2018 den 15.24, Anonym bruker skrev:

For ikke å snakke om muhammedanere, muhammedisme og koranklosser. De også ofte sammen med «livets hare skole.» Hare, ja, ikke harde. 

Anonymkode: 90e1b...0e8

Kjenner at jeg må spørre - Hva menes med korankliss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, sug lut skrev:

Kjenner at jeg må spørre - Hva menes med korankliss?

For ikke å snakke om -kloss? Hahaha og hva i alle dager er Samsungs prosjekt, min tlf autokorrigerer korankloss til korankliss 😂!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte et nytt ord i går, på den lokale matbutikken av alle steder. Der var det to voksne menn som snakket om «Å Birke». Altså det å gå birkebeinerrennet. Litt usikker på om det var disse to idiotene med midtlivskrise eller selve ordet som irriterte meg mest, men ordet har nå rykket helt opp i toppen av hatlisten min!

Endret av Modesty Blaise.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sug lut skrev:

For ikke å snakke om -kloss? Hahaha og hva i alle dager er Samsungs prosjekt, min tlf autokorrigerer korankloss til korankliss 😂!

Ahahaha! Korankliss?? Hva i all verden? 😂 

Koranklosser er disse kloakkrørene Oslo kommune har plassert rundt omkring for å forhindre at biler og lastebiler skal kjøre inn i folkemengder. De er omdøpt til koranklosser i de «islamkritiske» (les brune) miljøene.

Anonymkode: 90e1b...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Modesty Blaise. skrev:

Jeg hørte et nytt ord i går, på den lokale matbutikken av alle steder. Der var det to voksne menn som snakket om «Å Birke». Altså det å gå birkebeinerrennet. Litt usikker på om det var disse to idiotene med midtlivskrise eller selve ordet som irriterte meg mest, men selve ordet har nå rykket helt opp i toppen av hatlisten min!

Nå ble jeg plutselig veldig takknemlig for at jeg bor så langt unna at de fleste ikke går Birken.  For om noen hadde birket hadde jeg ledd høyt først og så fått brekninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amandine skrev:

Nå ble jeg plutselig veldig takknemlig for at jeg bor så langt unna at de fleste ikke går Birken.  For om noen hadde birket hadde jeg ledd høyt først og så fått brekninger. 

Jeg lo høyt inni meg, og jeg ble stående å studere hyllen med kaffe uanstendig lenge bare for å få med meg samtalen. Og så gikk jeg over til å ha lyst til å kaste kaffeposer på de, som straff for idioti 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Modesty Blaise. skrev:

Jeg lo høyt inni meg, og jeg ble stående å studere hyllen med kaffe uanstendig lenge bare for å få med meg samtalen. Og så gikk jeg over til å ha lyst til å kaste kaffeposer på de, som straff for idioti 😂

Ser for meg ansiktene deres i det det kommer 8-10 kaffeposer susende med en halvveis crazy dame i andre enden! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter generelt med de fleste ord for flatulens. Fise, fjerte og prompe går til nød an. Pruppe får jeg grøsninger av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater ordet «føden» om fødeavd. Særlig når det uttales med ekstra lang ø- føøøden. Ordet får meg til å grøsse.

Irriterende ord: Kidsa, mammahjertet, tåser (si tær!!) og serr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lommerusk skrev:

Hater ordet «føden» om fødeavd. Særlig når det uttales med ekstra lang ø- føøøden. Ordet får meg til å grøsse.

Irriterende ord: Kidsa, mammahjertet, tåser (si tær!!) og serr. 

Tåser høres ut som litt finere tøser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg sliter generelt med de fleste ord for flatulens. Fise, fjerte og prompe går til nød an. Pruppe får jeg grøsninger av. 

Jeg husker fortsatt den ENE gangen jeg har hørt noen si pruppe,  fordi det var så fryktelig ekkelt - det var min tremenning og skjedde på hytta ca 1973.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Tåser høres ut som litt finere tøser. 

Er det tøser fra Oslo vest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ahahaha! Korankliss?? Hva i all verden? 😂 

Anonymkode: 90e1b...0e8

Korankliss er antakelig en koran noen har sølt syltetøy på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Tåser høres ut som litt finere tøser. 

De er tøser fra Tåsenåsen.

 

hva med «livets knall hare skole»? 

Anonymkode: 30fe5...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ahahaha! Korankliss?? Hva i all verden? 😂 

Koranklosser er disse kloakkrørene Oslo kommune har plassert rundt omkring for å forhindre at biler og lastebiler skal kjøre inn i folkemengder. De er omdøpt til koranklosser i de «islamkritiske» (les brune) miljøene.

Anonymkode: 90e1b...0e8

Morsomt at du skriver brune miljøene og henviser til de som ikke liker Islam og by assosiation de som tar del i islam som er brune. Av nysgjerrighet (jeg bruker ikke uttrykket selv) Er det litt som at noen puber er brune når man egentlig henviser til klientellet anses som rusk og rask i mangel av bedre adjektiver?  

Anonymkode: 97dde...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker intenst når det blir snakket om bakdeler i stedet for ulemper. Hva er bakdelene ved å kjøpe brukt bil? 

Anonymkode: 30455...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg misliker intenst når det blir snakket om bakdeler i stedet for ulemper. Hva er bakdelene ved å kjøpe brukt bil? 

Anonymkode: 30455...29e

Men det er jo enkelt å svare på: vakre del av eksosanlegget, bagasjen, lykter bakhjulene osv.. noen har motoren bak, men det er veldig få. 

Anonymkode: 30fe5...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo enkelt å svare på: vakre del av eksosanlegget, bagasjen, lykter bakhjulene osv.. noen har motoren bak, men det er veldig få. 

Anonymkode: 30fe5...e49

Bilens fysiske bakdeler er forhåpentligvis til stede på både nye og gamle biler.

Anonymkode: 30455...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Morsomt at du skriver brune miljøene og henviser til de som ikke liker Islam og by assosiation de som tar del i islam som er brune. Av nysgjerrighet (jeg bruker ikke uttrykket selv) Er det litt som at noen puber er brune når man egentlig henviser til klientellet anses som rusk og rask i mangel av bedre adjektiver?  

Anonymkode: 97dde...9b7

Nå er det ikke meg du siterer, men det er vel snakk om brun som politisk farge. Brun ligger da langt til høyre for Høyre. 

Anonymkode: 4c175...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bilens fysiske bakdeler er forhåpentligvis til stede på både nye og gamle biler.

Anonymkode: 30455...29e

Tja... men det er i alle fall bakdelene da😂

Anonymkode: 30fe5...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Salomine skrev:

Irriterer meg noe vanvittig over TYP. Hva slags ord er det? Og nå brukes det jammen av både ung,gammel og stortingsrepresentanter også. Ellers er jeg ikke overvettes begeistret for: Sinnsykt, mus(når det brukes om kvinnelig kjønnsorgan.) Og må være enig med miss Marple ; kukost . Kjenner kvalmen øker av det ordet.

"Typ" er svensk. Vet ikke helt hvordan det kan oversettes til norsk, men jeg tror det blir noe i retning "omtrent" eller "noe sånt som". Jeg er fra Østfold, der har det vært brukt lenge. Og så har det spredd seg, og folk vet ikke hva det kommer av. Mange som sier "type" ("Vi har type tjue prøver i neste uke"). 

Enig med med deg når det gjelder sinnsykt og mus. Hater også ordet sykt ("Det var så sykt vondt"). Får utslett av uttrykket "tar av" ("Ny trend tar av på nettet").

Synes eller "klitoris" er et veldig guffent ord. Og Sylvi Listhaug.

Anonymkode: a936c...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Typ" er svensk. Vet ikke helt hvordan det kan oversettes til norsk, men jeg tror det blir noe i retning "omtrent" eller "noe sånt som". Jeg er fra Østfold, der har det vært brukt lenge. Og så har det spredd seg, og folk vet ikke hva det kommer av. Mange som sier "type" ("Vi har type tjue prøver i neste uke"). 

Enig med med deg når det gjelder sinnsykt og mus. Hater også ordet sykt ("Det var så sykt vondt"). Får utslett av uttrykket "tar av" ("Ny trend tar av på nettet").

Synes eller "klitoris" er et veldig guffent ord. Og Sylvi Listhaug.

Anonymkode: a936c...343

Dessuten uttrykket "kose med seg selv" for å onanere. 

Anonymkode: a936c...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Morsomt at du skriver brune miljøene og henviser til de som ikke liker Islam og by assosiation de som tar del i islam som er brune. Av nysgjerrighet (jeg bruker ikke uttrykket selv) Er det litt som at noen puber er brune når man egentlig henviser til klientellet anses som rusk og rask i mangel av bedre adjektiver?  

Anonymkode: 97dde...9b7

Det er nok gammel tobakksrøyk og motvilje mot rundvask som gjør pubene brune.

Mens brune miljøer i politikken går med "brunskjorter"; dvs NS-uniform. Og så hater de folk med brunt pigment i huden... 😳

Anonymkode: 4d5f5...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...