Gå til innhold

Styggeste ordet du vet akkurat nå?


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

Proaktiv, forbanna dusteord som blir brukt alt for mye. Prins/ prinsesse om barn er også en uting.

Det er vel de to tingene som irriterer mest akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Mitt er "blidfis". Tidligere har jeg latt meg irritere over "barnefri", "mammahjertet" og "prins/prinsesse", men nå er altså "blidfis" det desidert verste ordet jeg kan komme på. 

Ugh! Blidfis er på mi liste også! Og Sneipen!

Og sånne klisjéord som mammahjerte, «noe rødt i glasset» osv.

Barnefri bruker jeg aldri... når ungene er hos far sier jeg det i stedet for at jeg har barnefri... liker ikke helt lyden av det ordet, altså «fri fra barna...» Nei..:/

Anonymkode: c0074...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedekrans.

Hen.

Rødt i glasset/roen har senket seg og alle kombinasjoner av prins/prinsesse/beste.

Anonymkode: 5d460...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjedekrans er vel bedre enn jomfruhinne. Generelt er alle ord med "jomfru" i helt åndssvake. De holder liv i noe middelaldersk tankegods. Som om ei jente eller kvinne endrer identitet med det samme en mann har vært der med tryllestaven sin? 

Anonymkode: 4d5f5...c43

Syns da jomfruhinne er et finere ord. Følte ikke at jeg endret identitet, men man forandrer seg jo etter første samleiet. 

Anonymkode: 5d460...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, her var det mange gode bidrag! 😁 Ord jeg ikke har tenkt på engang, men som garantert vil vekke avsky fra nå av :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au, jeg har vondt overalt. Alle disse ordene og begrepene får meg til å vrenge meg. 

Mammahjerte er virkelig blant de verste. 

Carpe Diem og alt som skrives på vegger og bokstaver på hyller hjemme hos folk. 

Anonymkode: a416d...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sug lut skrev:

OsloMet

Å gud, ja. Det er jo helt krise. Takke seg til å være UiO-ansatt! 

Anonymkode: a50f2...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Au, jeg har vondt overalt. Alle disse ordene og begrepene får meg til å vrenge meg. 

Mammahjerte er virkelig blant de verste. 

Carpe Diem og alt som skrives på vegger og bokstaver på hyller hjemme hos folk. 

Anonymkode: a416d...30b

Å nei, er det feil måte å klage på? 

Ordrett det jeg sa da jeg ramla inn på legevakta for en stund siden. Men da var jeg så syk at formuleringsevnen var heller laber. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode innspill her!

Jeg klikker av "vi er gravide". Du må gjerne være gravid, Trude, men Morten er faen ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Mange gode innspill her!

Jeg klikker av "vi er gravide". Du må gjerne være gravid, Trude, men Morten er faen ikke gravid.

Veldig enig, og det måtte jeg lære min mann ved hele 3 anledninger før han endelig ga seg. Jeg måtte ta fram sinnastemmen til slutt. Grøss. 

Sånn ellers, så prøver jeg nå hardt å få ordet «skjedekrans» ut av hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Veldig enig, og det måtte jeg lære min mann ved hele 3 anledninger før han endelig ga seg. Jeg måtte ta fram sinnastemmen til slutt. Grøss. 

Sånn ellers, så prøver jeg nå hardt å få ordet «skjedekrans» ut av hodet. 

Bedre det enn å få hodet ut av skjedekransen, si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lærte jeg nye fælt! Skjedekrans, altså?

Ellers er jeg enig i "noe rødt i glasset", bare at "noe godt i glasset" er ENDA verre. 

Ellers:

Mammahjertet

Barnefri

Mensen

Pule (!)

Tube

 

Anonymkode: ab9f0...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, her var det mye vemmelig 😆

Jeg er litt allergisk mot overforbrukte click-bate-overskrifter som «slår alarm!» eller «går viralt». 

Ellers: «ut på tur, aldri sur!» (Jeg VAR blid, nå er jeg faen meg sur).

Signerer videre omtrent alt dere har sagt. Særlig skjedekrans. Får helt Aune Sand-vibber. Oooo, å ja, må legge til «klitten» og «nippel». Og «herrefred». 

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte er noe av det styggeste ordet jeg hører, spesielt når (nesten alltid) det bruker som skjellsord. Pikk er på lik linje. "det gledes" får meg til å grøsse. Noe godt i glasset - si at du drikker vin da for pokker! Mammahjertet blør - jeg spyr!

Det er forresten ingen som sier på FB på fredagskvelden at i kveld skal det gledes med litt pikk.... Da hadde jeg fått en god latter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuse...

 

Ellers kan jeg være enig i det meste som allerede er delt... Jeg får fnatt av skjedekrans, ha ha, hva var det skambeinet var omdøpt til, igjen?

Anonymkode: e1ebe...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oh my god" er det styggeste jeg noensinne har hørt at noen har sagt. Har ikke lest noe over her, fordi det kanskje dukker opp verre ting.....

Anonymkode: b41d5...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syns da jomfruhinne er et finere ord. Følte ikke at jeg endret identitet, men man forandrer seg jo etter første samleiet. 

Anonymkode: 5d460...95f

Gjør man det, altså? 

Hva med de lesbiske, når slutter de å være "jomfruer"? 

Anonymkode: 4d5f5...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kuse...

 

Ellers kan jeg være enig i det meste som allerede er delt... Jeg får fnatt av skjedekrans, ha ha, hva var det skambeinet var omdøpt til, igjen?

Anonymkode: e1ebe...b79

Kusebeinet! 

Anonymkode: 4d5f5...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet elske når det gjelder sex, jeg grøsser av det!😝Jeg elsker mannen min, men vi elsker ikke når vi har sex.. 

"Skal ut å gjøre byen utrygg i quell "

Biomor, blir skikkelig irritert når jeg leser dette ordet. 

Fitte, kuk, "rødt i glasset"

Fått "vinterlissene" på (altså vinterdekkene)

Og mange, mange flere!

Anonymkode: fec7d...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...