Fru Banderas Skrevet 18. februar 2018 #26 Skrevet 18. februar 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenkte meg det, du skryter jo fælt av det her inne. Hørt om ferieplanene dine mange ganger allerede. Bra ikke alle holder på som deg da, går an å tenke på de neste generasjonene etter deg som også skal leve på denne planten. Anonymkode: 732fd...e58 Åååååå_såååå_suuuuur. Hvis dama hadde flytt rundt med privatfly kunne du hatt et poeng, Annie, men ruteflyene går liksom uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #27 Skrevet 18. februar 2018 Føden/barsel. Anonymkode: b98dc...214
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #28 Skrevet 18. februar 2018 Blir hytta i Jotunheimen i fire uker. Jeg tenkte jeg skulle overraske barna med en uke i syden i sommer, siden "alle" vennene drar utenlands på ferie. Men da ble det rabalder, ingen ville det, hvis de ikke fikk være på hytta kunne de like godt være hjemme, gråt og skuffa unger. Så sydenferien ble avbestilt, og vi tar hele ferien på hytta, Som også er mitt paradis på jord. Anonymkode: 4b0ce...79d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2018 #29 Skrevet 18. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir hytta i Jotunheimen i fire uker. Jeg tenkte jeg skulle overraske barna med en uke i syden i sommer, siden "alle" vennene drar utenlands på ferie. Men da ble det rabalder, ingen ville det, hvis de ikke fikk være på hytta kunne de like godt være hjemme, gråt og skuffa unger. Så sydenferien ble avbestilt, og vi tar hele ferien på hytta, Som også er mitt paradis på jord. Anonymkode: 4b0ce...79d Ser du også spør hva vi skal gjøre der......Feks:Fiske med stang og garn, steke ørret på bål, varmrøyke ørret i kjele. Gå turer i fjellet, evt ha med telt og overnatte. Sykkeltur.Bade. Ski, hvis det er nok snø på brearmene i området, når vi kommer dit. Besøke setrene i nærheten og "hjelpe til". Spille spill , høre radio (har ikke tv der.) Og mye mer som for oss er toppen på lykke. Anonymkode: 4b0ce...79d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #30 Skrevet 19. februar 2018 3 uker i Florida. Leier en villa med svømmebasseng og har det som base. Reiser litt rundt - alt etter hva som faller oss inn. Vurderte "syden", men det er både tryggere og billigere per uke samlet sett å dra til USA med smårollinger. Konstante temperaturer, mye å se og mulighet til å gjøre det vi vil (må ikke ligge på stranda om man ikke vil det). Tatt flyturen før med smårollinger så det går også fint. Anonymkode: af15b...d35
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #31 Skrevet 19. februar 2018 3 uker i Danmark på familiebesøk. Bo i sommerhus. Strandliv. Bytur i København. Og så turer/museumsbesøk/forlystelser som vi har lyst til. Anonymkode: 6b01c...6a7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #32 Skrevet 19. februar 2018 En uke i hellas og Nord Norge. Usikre enda på om vi skal fly opp og bare være en uke hos venner på en øy utenfor Tromsø eller om vi skal ta turen opp med bil og div opplevelser. Anonymkode: 30996...141
Kliko Skrevet 19. februar 2018 #33 Skrevet 19. februar 2018 Har termin i starten av juli,så ukene før blir å tilbringe på hytta (er bare en time unna sykehuset uansett). Og så skal vi muligens forsøke oss til Danmark første uka i august, men det må vi selvagt se An. Vanskelig når termin er midt i ferien, for første barnet vil jo på ferie for det 😁
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. februar 2018 #34 Skrevet 19. februar 2018 9 timer siden, Fru Banderas skrev: Åååååå_såååå_suuuuur. Hvis dama hadde flytt rundt med privatfly kunne du hatt et poeng, Annie, men ruteflyene går liksom uansett. Hehe ja jeg flyr i alle fall kollektivt✈️
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #35 Skrevet 19. februar 2018 11 timer siden, LisK skrev: Først skal vi til Trøndelag med mulig mellomlanding i Gudbrandsdalen for å skjerme minste fra lang kjørevei. Der skal vi besøke familie til min mann deriblant oldemor til barna da vi venter en gutt når som helst nå. Etter rundt ei uke der setter vi nesa til Sortland og min farmor og farfar der vi også skal innom grava til min far med mellomlanding i Mosjøen hos min onkel, igjen for å skjerme minste mot lang reisevei. Rundt 4 dager der før vi kanskje kjører 3 timer til Tromsø for å besøke min søster og svoger. Samme rute hjem, 2.5-3 uker med ro og en tur til Notodden til min mormor i slutten av ferien. Skal sies at vi aldri hadde vurdert det med et så lite nurk om ikke både farmora mi og mormora mi er syk og har lite tid igjen... ❤ Tror du at det tar 3 timer å kjøre fra Mosjøen til Tromsø..? Det tar 12 timer... Anonymkode: 651f0...052
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #36 Skrevet 19. februar 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte meg det, du skryter jo fælt av det her inne. Hørt om ferieplanene dine mange ganger allerede. Bra ikke alle holder på som deg da, går an å tenke på de neste generasjonene etter deg som også skal leve på denne planten. Anonymkode: 732fd...e58 Er ikke så sikkert alt stemmer selvom det skrives da kan jo være ferien er en uke i Strømstad 😊 Vi skal til Rhodos forresten Anonymkode: 81982...120
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. februar 2018 #37 Skrevet 19. februar 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke så sikkert alt stemmer selvom det skrives da kan jo være ferien er en uke i Strømstad 😊 Vi skal til Rhodos forresten Anonymkode: 81982...120 Noen får sikkert glede av å lyve på seg ferier på anonyme nettforum men heldigvis er jeg ikke en av dem.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #38 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tror du at det tar 3 timer å kjøre fra Mosjøen til Tromsø..? Det tar 12 timer... Anonymkode: 651f0...052 Nei,hun mener fra Sortland til Tromsø.. Mosjøen ligger sør for Sortland Anonymkode: 0ec5a...294
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #39 Skrevet 19. februar 2018 Vi har leid hus i Spania, og skal være der i to uker. Resten av ferien tilbringes hjemme eller på hytta. Anonymkode: 83842...b6e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #40 Skrevet 19. februar 2018 Norge (oslo) å besøke søsteren min. Tyrkia (istanbul) å besøke svigermor i hennes ferie leilighet. Anonymkode: 63301...50c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2018 #41 Skrevet 19. februar 2018 Vi hadde lang og dyr ferie i fjor, pluss mange store utgifter, så i år skal vi til Sørlandet, bo gratis i familiehytta og tøffe rundt i skjærgården😊 Da kan vi bruke mesteparten av feriepengene til å fylle opp kontoene igjen. Mulig det blir en langhelg for voksne på sensommeren, da vi feirer 10 år som gift i år👍 Anonymkode: fd6fc...229
LisK Skrevet 19. februar 2018 #42 Skrevet 19. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror du at det tar 3 timer å kjøre fra Mosjøen til Tromsø..? Det tar 12 timer... Anonymkode: 651f0...052 Det tar ca 3 timer maks fra Sortland til Tromsø. 4-5 fra Mosjøen til Sortland. Skjønner forvirringa med tanke på at innlegget mitt var rotete 😉 "Etter rundt ei uke der setter vi nesa til Sortland og min farmor og farfar der vi også skal innom grava til min far med mellomlanding i Mosjøen hos min onkel, igjen for å skjerme minste mot lang reisevei. Rundt 4 dager der før vi kanskje kjører 3 timer til Tromsø for å besøke min søster og svoger" 😊
februarprins2013 Skrevet 19. februar 2018 #43 Skrevet 19. februar 2018 jeg skal er 4 dager i roma var der i 10 klasse på klassetur og alltid hatt lyst til og dra tilbake skal også en par dager til bjørneparken, fordi gutten på 5 har veldig lyst til dra og så har de snakket om danmark,men vet ikke om det blir noe ennå,blir med besteforeldrene og meg
Nyttårs barn Skrevet 19. februar 2018 #44 Skrevet 19. februar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig gjør dere det. Du vet..mange er heldige og er i forhold med barnefar og da er det ikke alltid lett å stikke avgårde en uke uten barn. Anonymkode: 2cc0c...667 Kanskje du skulle stille med fullt navn på denne konstruktive og viktige kommentaren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå