Gå til innhold

Kan man møte en mann som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skygg unna. Dette er ikke saker fra ungdomstida for tjue år siden, dette er nåtid - fra 25 til 30 er ingenting, og flere runder på glattcelle for fem år siden? Njet. Det skal du ikke involvere deg og dine barn (?) i.  Pluss at gjelda hans i seg selv er totalt rødt flagg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville skygget unna. Det skurrer dessuten for meg at han skulle vært fengslet i flere måneder for seksuell omgang av frivillig karakter, med en jente rett under den seksuelle lavalder. Og hva er forklaringen på at han plutselig vil ha barn med deg, og i sånn hast? 

Skrevet

Hør på den lille stemmen inni deg som sier at noe skurrer du.

Bruk god tid på å bare være kjærester/samboere. IKKE bli gravid med ham enda... la det for all del gå noen år før du tar den avgjørelsen.

En mann som har den forhistorien og som har hastverk med å få deg gravid.... njet. Jeg hører også en liten stemme av tvil her. ;)

Lykke til,HI.

Kos deg med kjæresten din du, ikke stress med barn og familieidyll enda. Er han den rette så venter han til du er klar for å bli gravid med ham.

Anonymkode: 370ef...695

Skrevet

Det er en grunn til at magefølelsen ber deg bremse. At for få lytter til magefølelsen. Varsellampene lyser ikke forsiktig, den blinker som besatt med alarmen på.

Anonymkode: 40c68...70f

Skrevet

Du har barn fra før, om jeg forstod riktig. Hva vil faren til dette barnet mene om denne mannen sin fortid? Og at barnet delvis skal bo med denne mannen?

Anonymkode: 2dcfe...2b9

Skrevet

Dette høres lite lurt ut. IKKE få barn med en mann med ræva full av forbruksgjeld. Dere kjenner hverandre knapt, la det gå mer tid. Hvorfor denne hasten med å få barn? Her er det mye som skurrer og av erfaring ville jeg ventet minst et par år og til han var kvitt den gjelda. Hva har han pisset bort 370 000 på??

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Virker til å være «den rette» på svært kort tid. Den rette i den forstand at du føler du endelig ‘kom hjem’ i mangel på bedre ord. For så å bli litt(og da mener jeg litt.) i tvil på bakgrunn av fortiden hans. Kan det hende det bare er fornuft eller hva man skal si som nå jobber litt imot, at han alikevel er den rette? 

Min største frykt her i verden er å mislykkes i et forhold igjen, har blitt forlatt ved alteret tidligere, og det stengte meg av følelsesmessig. I ettertid brukte jeg kun menn til sex. Så møtte jeg denne mannen da, og det smalt skikkelig. Og jeg føler vi to er på en helt annen bølgelengde enn jeg har gjort tidligere med noen andre. Han kjennes IT til å være min sjelevenn, og Dette er et ord jeg aldri har skjønt betydningen av før nå etter jeg ble med han. Men så kommer denne tvilen, tvilen jeg ikke har kjent på før jeg fant ut av hans fortid.(fortiden innebærer kortere fengselsopphold for mindre overtredelser samt at mannen har dårlig økonomisk sans, da han har pådratt seg gjeld som ikke er på bakgrunn av hus eller bil kjøp) 

Noen med gode eller kloke ord? 

Litt fortvilet her😞

Anonymkode: 17372...10d

Jeg hadde diskutert dette med en profesjonell. Du har hatt problemer med å velge deg riktig menn før/connecte med menn. Finn deg en profesjonell å sparre med før du går all in.

Anonymkode: 7fa86...7dc

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Når mannen var 19 år datet han en jente som var rett under 16 år. De hadde sex og han ble anmeldt av foreldrene. Derfor satt han inne de mnd. De gangene på glattcellen etterpå var nettopp pga at folk slang med leppa pga det som skjedde som 19 åring, så de sloss på fylla, dermed glattcelle. 

Vi har kjent hverandre i 14 mnd, vært sammen i snart 9 mnd. Vi bor ikke sammen, men er mye sammen da han jobber her jeg bor. Han pendler da han selv bor en time fra hvor jeg bor, dermed har det blitt slik at han heller har vært mye hos meg. 

Det tviler jeg på kan stemme. Hvis han er 30 år nå, så er det 11 år siden. For 11 år siden hadde man et helt annet lovverk enn vi har i dag, og 19-åringer som hadde gjensidig sex med nesten-16-åringer ble ikke bura inne i flere måneder. 

Men venninne av meg ble forgrepet seg på gjentatte ganger av en fotballtrener da hun var 13 og han var noen og 30. Han ble dømt for dette tilfellet og ett tilfelle til med seksuell omgang med 15-åring. Han fikk 5 måneder hvorav 2 mnd. betinget. Det var datidens lovverk. 

Så det høres ikke veldig sansynlig ut historien til han fyren din altså....

Skrevet

Ikke alltid fortid drar seg videre inn i livet..

jeg møtte han jeg er sammen med nå 7 måneder etter han kom ut av fengsel for drap. 

Hadde mange runder med meg selv, men her sitter vi, et felles barn på snart 3, sammen i 4 år og mine to andre barn har verdens beste stefar. 

Drapes motiv har selvfølgelig myyye å si, dette var hevdrap på min samboers misbruker som liten. 

Men han har hatt andre dommer på seg også, fra 12-19 .. men så ble d 9,5 år bak lås og slå og vips en ny mann!

Har gått sinnamestringkurs, terapi, betalt bot,  og gjort opp for seg..Og han fikk en sjans! 

Måtte bare fortelle fra en litt annen Siw også..Lykke til med valget ditt☺️

Skrevet
44 minutter siden, gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ skrev:

Ikke alltid fortid drar seg videre inn i livet..

jeg møtte han jeg er sammen med nå 7 måneder etter han kom ut av fengsel for drap. 

Hadde mange runder med meg selv, men her sitter vi, et felles barn på snart 3, sammen i 4 år og mine to andre barn har verdens beste stefar. 

Drapes motiv har selvfølgelig myyye å si, dette var hevdrap på min samboers misbruker som liten. 

Men han har hatt andre dommer på seg også, fra 12-19 .. men så ble d 9,5 år bak lås og slå og vips en ny mann!

Har gått sinnamestringkurs, terapi, betalt bot,  og gjort opp for seg..Og han fikk en sjans! 

Måtte bare fortelle fra en litt annen Siw også..Lykke til med valget ditt☺️

Oi, dette var ikke en solskinnshistorie spør du meg altså... Drap faktisk!

Anonymkode: b80dc...380

Skrevet

Ville sette d litt på spissen, absolutt alle var negative her😜 

men d ble en solskinnshistorie ❤️

Ja drap skjer.., dette er nå 14 år siden, skjedde i basketak med den «snille barnevakten» han hadde som guttunge.. 

han var 18, møtte tilfeldigvis på denne mannen, d svartnet og han gjorde da noe veldig dumt.. men det er pga av motiv jeg ga d en sjans. Og han er snillere enn en pus ☺️

Skrevet

Dette høres veldig ut som en jeg vet om, eksen til en tidligere klassevenninne. Han er like gammel, satt inne for 11 år siden for akkurat samme overtredelse. Han er også svær på å skaffe seg gjeld, blant annet gjennom gambling. Han har også ett barn, så jeg lurer jo nesten på om det er samme mann 😜

Skygg unna, disse blir aldri bedre. Magefølelsen stemmer nok! 

Anonymkode: b1deb...8a1

Skrevet

Intuisjonen din har allerede fortalt deg hva du bør gjøre. Lytt til den!

Anonymkode: 75900...f21

Skrevet

Hi har forlatt tråden tror jeg

Anonymkode: 2dcfe...2b9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tviler jeg på kan stemme. Hvis han er 30 år nå, så er det 11 år siden. For 11 år siden hadde man et helt annet lovverk enn vi har i dag, og 19-åringer som hadde gjensidig sex med nesten-16-åringer ble ikke bura inne i flere måneder. 

Men venninne av meg ble forgrepet seg på gjentatte ganger av en fotballtrener da hun var 13 og han var noen og 30. Han ble dømt for dette tilfellet og ett tilfelle til med seksuell omgang med 15-åring. Han fikk 5 måneder hvorav 2 mnd. betinget. Det var datidens lovverk. 

Så det høres ikke veldig sansynlig ut historien til han fyren din altså....

Dette er helt feil. Gjensidig sex spiller ingen rolle så lenge man er under den seksuelle lavalder. Derfor fikk han fengselsstraff.

hi

Skrevet
59 minutter siden, gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ skrev:

Ville sette d litt på spissen, absolutt alle var negative her😜 

men d ble en solskinnshistorie ❤️

Ja drap skjer.., dette er nå 14 år siden, skjedde i basketak med den «snille barnevakten» han hadde som guttunge.. 

han var 18, møtte tilfeldigvis på denne mannen, d svartnet og han gjorde da noe veldig dumt.. men det er pga av motiv jeg ga d en sjans. Og han er snillere enn en pus ☺️

Så hyggelig at dere fikk en solskinnshistorie. Og takk for at du delte❤️

Kjæresten min har jo bare gjort mindre overtredelser, og det er lenge siden, straffen sin har han og tatt. Så føler ikke han kan belages for dette nå. Samt synes jeg ikke det han gjorde var spesielt galt. 

Gjelden derimot er jo meget dumt.

Men han er enormt god og snill mot både meg og barnet mitt, og en kjempegod far for barnet sitt. Og vi bare klikker sammen. Vi har det fantastisk!  Så vil ikke la den lille tvilen min ødelegge:/ 

klem fra hi

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette høres veldig ut som en jeg vet om, eksen til en tidligere klassevenninne. Han er like gammel, satt inne for 11 år siden for akkurat samme overtredelse. Han er også svær på å skaffe seg gjeld, blant annet gjennom gambling. Han har også ett barn, så jeg lurer jo nesten på om det er samme mann 😜

Skygg unna, disse blir aldri bedre. Magefølelsen stemmer nok! 

Anonymkode: b1deb...8a1

Hm.. kjæresten min driver ikke med gamling av noen slag så vidt jeg vet:) Hvordan gamling? Hvordan er denne mannen ellers?

Hm.. hva er forbokstaven på vedkommende du kjenner? :P

hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hyggelig at dere fikk en solskinnshistorie. Og takk for at du delte❤️

Kjæresten min har jo bare gjort mindre overtredelser, og det er lenge siden, straffen sin har han og tatt. Så føler ikke han kan belages for dette nå. Samt synes jeg ikke det han gjorde var spesielt galt. 

Gjelden derimot er jo meget dumt.

Men han er enormt god og snill mot både meg og barnet mitt, og en kjempegod far for barnet sitt. Og vi bare klikker sammen. Vi har det fantastisk!  Så vil ikke la den lille tvilen min ødelegge:/ 

klem fra hi

Om du nå går videre med han er d og ihvertfall viktig å skille økonomien helt, så om noe skjer så har du ditt. 

Det gjorde jeg ikke med eksen som jeg var gift med, d ble rabalder d.. med engelen som aldri hadde sittet inne eller noe. Hans gjeld er jeg en måned unna å bli kvitt👏🏼👏🏼 Etter 5 år!

bare trå varsomt du☺️

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hør på den lille stemmen inni deg som sier at noe skurrer du.

Bruk god tid på å bare være kjærester/samboere. IKKE bli gravid med ham enda... la det for all del gå noen år før du tar den avgjørelsen.

En mann som har den forhistorien og som har hastverk med å få deg gravid.... njet. Jeg hører også en liten stemme av tvil her. ;)

Lykke til,HI.

Kos deg med kjæresten din du, ikke stress med barn og familieidyll enda. Er han den rette så venter han til du er klar for å bli gravid med ham.

Anonymkode: 370ef...695

Hva tenker du når du skriver det om at det skurrer at han vil få meg gravid..Hva tenker du ligger bak?

Ja skal bruke mer tid på å bli kjent, Og kose meg underveis med han:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...