Gå til innhold

Skilte foreldre og sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjære vene, snakk om og overreagere fra din side... 

Anonymkode: 7834a...2bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Meg og mannen har gått fra hverandre. Vi har en sønn sammen. 

Vi har en uke hver. Denne uken skal barnet være hos meg. Barnehagen er informert om ordningen. Uker osv.

idag ble gutten syk i barnehagen. De ringte meg først siden det er meg han er hos nå. Men de fikk ikke tak i meg på tlf (jeg var i ett møte uten tlf).

så da ringte de far og han hentet.

jeg er så rasende nå. På barnehagen fordi de ringte far 

jeg er rasende på far for at han henter barnet i min uke. 

Jeg har gitt BHG stengt beskjed at dette ikke skal skje igjen. Jeg kommer og til å be om møte hos fvk. 

Anonymkode: cb9f7...676

Wow ! Bare wow! Tror du VIRKELIG at du får sympati her inne for dette ? 😂 skjerpings!

Anonymkode: ae733...1d9

Skrevet

Oi. Så dine følelser er viktigere enn at barnet blir hentet når det er sykt?

Sjuke menneske. 

Anonymkode: e4081...b0a

Skrevet

Håper møtet hos fvk går i fars favør. 

Anonymkode: 98e73...724

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Meg og mannen har gått fra hverandre. Vi har en sønn sammen. 

Vi har en uke hver. Denne uken skal barnet være hos meg. Barnehagen er informert om ordningen. Uker osv.

idag ble gutten syk i barnehagen. De ringte meg først siden det er meg han er hos nå. Men de fikk ikke tak i meg på tlf (jeg var i ett møte uten tlf).

så da ringte de far og han hentet.

jeg er så rasende nå. På barnehagen fordi de ringte far 

jeg er rasende på far for at han henter barnet i min uke. 

Jeg har gitt BHG stengt beskjed at dette ikke skal skje igjen. Jeg kommer og til å be om møte hos fvk. 

Anonymkode: cb9f7...676

Idiot. Ta telefonen, da. 

Det er deg selv du må være rasende på...

Anonymkode: 22f4a...603

Skrevet

Dette må jo være et trolleinnlegg!? Hvis det er tilfelle synes jeg innmari synd på barnet😔 

Anonymkode: fee81...828

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette må jo være et trolleinnlegg!? Hvis det er tilfelle synes jeg innmari synd på barnet😔 

Anonymkode: fee81...828

Enig. Dette må, for barns skyld, være troll. Men det finnes nok så bitre og hatske mødre, og de fortjener ikke å få ha omsorg for barn. 

Anonymkode: e87a8...8b6

Skrevet

Da våre gikk i barnehagen måtte vi levere en liste over kontaktpersoner de skulle ringe ved sykdom. Der sto jeg, pappaen og besteforeldre. Hvis du har levert en slik liste hvor det sto noen andre de ikke ringte, men ringte han i stedet kan du være sur. Hvis ikke er det da helt naturlig at de ringte han. 

Skrevet
55 minutter siden, Tipp topp skrev:

Da våre gikk i barnehagen måtte vi levere en liste over kontaktpersoner de skulle ringe ved sykdom. Der sto jeg, pappaen og besteforeldre. Hvis du har levert en slik liste hvor det sto noen andre de ikke ringte, men ringte han i stedet kan du være sur. Hvis ikke er det da helt naturlig at de ringte han. 

Hvis han henter ungen annenhver uke i barnehagen, så har de vel han på sine lister på lik linje som mor, uansett hva mor måtte ha fylt ut

Anonymkode: 630ac...d18

Skrevet

Regner med at dette er trolling. Alternativet er nesten litt skremmende, for da kan ikke Hi være stabil nok til at hun bør ha ansvar for barn.

Skylle det være reelt - supert at far er tilgjengelig når du ikke er det, Hi. Det er nemlig til barnets beste. Uansett hva du måtte mene.

Anonymkode: d9768...6be

Skrevet

Dere skjønner at dette bare er tull folkens?

Anonymkode: 0b254...089

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere skjønner at dette bare er tull folkens?

Anonymkode: 0b254...089

Det kan godt være, men ikke bødvendigvis. Jeg har møtt sånne foreldre, så for meg er det ikke utenkelig at noen er så gærne

Anonymkode: 630ac...d18

Skrevet

Det her må være tull, ja garantert... Ser det på hele ordleggingen

Skrevet

Så flott at far henter, han har skjønt at man er foreldre uavhengig av hvilke uke man er i. 

Anonymkode: 05c91...ec2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...