Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Meg og mannen har gått fra hverandre. Vi har en sønn sammen. Vi har en uke hver. Denne uken skal barnet være hos meg. Barnehagen er informert om ordningen. Uker osv. idag ble gutten syk i barnehagen. De ringte meg først siden det er meg han er hos nå. Men de fikk ikke tak i meg på tlf (jeg var i ett møte uten tlf). så da ringte de far og han hentet. jeg er så rasende nå. På barnehagen fordi de ringte far jeg er rasende på far for at han henter barnet i min uke. Jeg har gitt BHG stengt beskjed at dette ikke skal skje igjen. Jeg kommer og til å be om møte hos fvk. Anonymkode: cb9f7...676
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Men i alle dager, seriøst? Barnet er sykt og de får ikke tak i den ene foreldren, da ringer barnehagen selvfølgelig nestemann på listen, far. Han har foreldreansvar, og han var den eneste de fikk tak i på telefonen. Synes du hisser deg opp unødvendig her altså, du henter vel bare barnet hos far når du er ferdig på jobb i dag og har barnet resten av uka. Anonymkode: 4dba4...541
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Tror ikke du får så mye støtte på fvk altså.. Anonymkode: 3ed27...f69
Yellow Brick Road Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Inndelingen på innlegget ditt er tydeligvis helt feil. Dere har ikke en sønn SAMMEN, men du og han har en sønn ANNENHVER uke. Hadde dere hatt en sønn sammen, hadde du vært opptatt av barnets beste, ikke hvem som henter når barnet er sykt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Du er en idiot. Så klart barnehagen ringer far når de ikke får tak i deg. Hvis det er så ille, så får du være rasende på deg selv som ikke er tilgjengelig på telefon. Men be om et møte du, drit deg totalt ut......kjempelurt........ Noen skulle ikke hatt unger Anonymkode: 630ac...d18
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 haha, nå lo jeg godt. Bra ungen har en vettug far i alle fall. Tror kanskje du må klage til kongen og fylkesmannen også..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 Skulle ikke forundre meg om de sier på familievernkontoret at 50/50 deling overhodet ikke er anbefalt når foreldre samarbeider så dårlig, og når du tydeligvis setter deg selv foran barnet er det kanskje best at far får hovedomsorgen.... Anonymkode: 4dba4...541
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Det er min uke. Far er bare vanskelig Og urimelig hele tiden. Og nå får han kred for å hente sykt barn på min uke Anonymkode: cb9f7...676
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er min uke. Far er bare vanskelig Og urimelig hele tiden. Og nå får han kred for å hente sykt barn på min uke Anonymkode: cb9f7...676 Du er fremdeles en selvopptatt sutrete idiot. Hva sa barnehagen når du ble rasende da? Anonymkode: 630ac...d18
Gjest Marge Simpson Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men i alle dager, seriøst? Barnet er sykt og de får ikke tak i den ene foreldren, da ringer barnehagen selvfølgelig nestemann på listen, far. Han har foreldreansvar, og han var den eneste de fikk tak i på telefonen. Synes du hisser deg opp unødvendig her altså, du henter vel bare barnet hos far når du er ferdig på jobb i dag og har barnet resten av uka. Anonymkode: 4dba4...541 Barnehagen tar hensyn til barnet. Her ringer de alltid meg først, så faren og så nestemann på lista som er stefaren til barnet og deretter mormor. Har gitt de nr til arbeidsplassen men de ringer bare til faren hvis jeg ikke svarer på telefonen. Har aldri stusset over dette, siden det viktigste for meg er at barnet mitt blir hentet og er hos trygge omsorgspersoner, eller at hun risikerer å smitte andre barn. Synes du overreagerer noe voldsomt, HI! Skjerp deg!
Gjest Marge Simpson Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 7 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: haha, nå lo jeg godt. Bra ungen har en vettug far i alle fall. Tror kanskje du må klage til kongen og fylkesmannen også.. Haha! Tenker det beste er å ta kontakt med lokalavisen for dette er jo heeeeelt forferdelig! Førstesidenyheter dette
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 Tenker dette er et sånt innlegg jeg må printe ut å vise til far, neste gang vi er på FVK og han føler han har barn med ei ufordragelig heks. It can always get worse! Anonymkode: 5fa48...a42
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #14 Skrevet 12. februar 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Meg og mannen har gått fra hverandre. Vi har en sønn sammen. Vi har en uke hver. Denne uken skal barnet være hos meg. Barnehagen er informert om ordningen. Uker osv. idag ble gutten syk i barnehagen. De ringte meg først siden det er meg han er hos nå. Men de fikk ikke tak i meg på tlf (jeg var i ett møte uten tlf). så da ringte de far og han hentet. jeg er så rasende nå. På barnehagen fordi de ringte far jeg er rasende på far for at han henter barnet i min uke. Jeg har gitt BHG stengt beskjed at dette ikke skal skje igjen. Jeg kommer og til å be om møte hos fvk. Anonymkode: cb9f7...676 Hva ønsker du å oppnå på et møte ved FVK? Her har jo far kun gjort hva som forventes av en mor eller far. Det er jo helt åpenlyst at far henter barnet hvis du som mor ikke tar telefonen når barnehagen ringer pga sykdom. Du kan da ikke mene at barnehagen skal fortsette å ha ditt syke barn i barnehagen fordi du ikke tar tlf, eller? Hvis det er noen som har trådd feil her så er det jo deg som ikke var tilgjengelig på telefon. Og ikke minst hvorfor er det så problematisk at far har hentet barnet i barnehage når barnet er sykt? Burde du ikke heller være takknemlig for at far stilte opp når du var utilgjengelig, og faktisk også vise litt takknemlighet når du henter barnet hos far i ettermiddag? Anonymkode: dcaf6...bee
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #15 Skrevet 12. februar 2018 Så om barnet blir sykt i fars uke og barnehagen ringer og ringer uten at han tar telefonen så mener du seriøst at de ikke skal ringe til deg så du får hentet det syke barnet? Alt kan jo ha skjedd. Nå var du i et møte uten å ha med telefon, tenk om du ble resten av dagen uten telefon, tenk om du hadde kjørt av veien når du skulle til jobb og lå på operasjonsbordet på sykehuset, tenk om ditt tenk om datt, umulig for barnehagen å vite hvorfor du ikke tok telefonen. Det barnehagen vet er at de sitter med et sykt barn og en mamma som ikke tar telefonen, da ringer de pappa. Det pappa vet er at barnet har blitt sykt i barnehagen og de får ikke tak i mamma, da henter han selvfølgleig barnet. Mener du seriøst at du ikke hadde gjort det samme? Du er helt på jordet her, langt ute på viddene. Du kan ikke la din bitterhet mot eksmannen gå ut over mammajobben din på denne måten altså, virkelig. Anonymkode: 4dba4...541
sug lut Skrevet 12. februar 2018 #16 Skrevet 12. februar 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er min uke. Far er bare vanskelig Og urimelig hele tiden. Og nå får han kred for å hente sykt barn på min uke Anonymkode: cb9f7...676 Mens du er årets mor som ikke var tilgjengelig når ungen din var syk? Du kødder.
Himmel og hav Skrevet 12. februar 2018 #17 Skrevet 12. februar 2018 Gode Gud...Selvfølgelig ringer de far når du ikke tar telefonen. Prøv å se det som er viktig her: Barnet var sykt og måtte hentes. Hva dine følelser rundt dette er får du holde for deg selv. De er ikke hverken fars, barnets, fvk's eller barnehagens problem. Snakk om å være selvsentrert!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #18 Skrevet 12. februar 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er min uke. Far er bare vanskelig Og urimelig hele tiden. Og nå får han kred for å hente sykt barn på min uke Anonymkode: cb9f7...676 Er du 14 år? Hvorfor har dere 50/50 når det tydeligvis ikke fungerer? Du virker sjalu og hevngjerrig. Anonymkode: 7bebf...1ef
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #19 Skrevet 12. februar 2018 Selvfølgelig ringer de far når du ikke svarer. Om far er god nok til å ha barnet halvparten av tiden, er han god nok til å hente barnet i barnehagen når det er sykt. Skjønner at du syns det er vanskelig om han ellers er vanskelig å samarbeide med, men akkurat dette er faktisk ingenting å hisse seg opp over. Barnehagen gjorde riktig ved å ringe far, far gjorde riktig ved å hente barnet. Er jo ikke verre enn at du henter barnet hos han etter jobb? Eller hva er alternativet, syns du? La barnet være igjen i barnehagen selv om det var sykt? De kunne ikke vite om det var tre minutter eller tre timer til du svarte på telefonen. Anonymkode: e3e00...8a3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #20 Skrevet 12. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er min uke. Far er bare vanskelig Og urimelig hele tiden. Og nå får han kred for å hente sykt barn på min uke Anonymkode: cb9f7...676 Hjelp! Man samlet ikke poeng hos noen! Man er glad for at noen barnet er trygg på kom rask til ved sykdom 🤒🙉🙉🙉 Omsorg for barn handler ikke om cred. Anonymkode: 8af64...01e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #22 Skrevet 12. februar 2018 Hvis dette er så viktig for deg må du ha med deg telefonen overalt i dine uker. Det går an å sette den på lydløs Anonymkode: 29dbb...03b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #24 Skrevet 12. februar 2018 Hva i hell var det jeg nå leste??? 😟 Anonymkode: 98e73...724
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #25 Skrevet 12. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er min uke. Far er bare vanskelig Og urimelig hele tiden. Og nå får han kred for å hente sykt barn på min uke Anonymkode: cb9f7...676 Oioioi, tipper det var far som gikk fra deg? Var han utro kanskje? Bare en kvinne som lar sin egen bitterhet gå foran omsorgen for barnet kan snakke sånn som dette. Anonymkode: 4dba4...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå