Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #26 Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler ikke vi er for gamle til å ha småbarn på besøk, men med så mange mennesker på besøk, må det tas litt hensyn. Det er ikke ok at de bråker og herjer når de eldste på flere og åtti sitter i samme sofa og ikke kan høre ett ord som blir sagt. Hadde nå enda vært en ting dersom ungene tok tilsnakk til seg, men det gjør de ikke. Våre barn fikk aldri lov til å herje slik, nettopp fordi vi skjønte at det ikke var sjarmerende. Barn er barn, og de er aktive, men det er foreldrene som må styre hvor grensen går hen. Vi har bedt alle 17 fordi da har vi sluppet med ett selskap. HI Anonymkode: cd918...b0c Må de være i samme rom som dere hele tiden da? Om dere ikke har mer enn en stue har dere vel et par soverom og et kjøkken der det kan legges til rette for dem som vil være litt mer aktive og bråkete eller for dem som trenger ro. Anonymkode: 9dd6b...84c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #27 Skrevet 13. februar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må de være i samme rom som dere hele tiden da? Om dere ikke har mer enn en stue har dere vel et par soverom og et kjøkken der det kan legges til rette for dem som vil være litt mer aktive og bråkete eller for dem som trenger ro. Anonymkode: 9dd6b...84c Nei, det er nettopp det vi også mener. At de kan være på rommene, eller på kjøkkenet f.eks. Men de vil henge rundt våre barn når de sitter og prater med oss. De er som sagt så store, at de ikke ønsker å bruke hele selskapet på å måtte underholde søskenbarna. De er mye med dem, men skal ikke måtte være det hele tiden. HI Anonymkode: cd918...b0c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #28 Skrevet 13. februar 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min familie er ikke så glad i vinteraktiviteter :-P Men det er klart det er en løsning det også. Foreldrene til noen av disse barna var på jobb og på trening. Anonymkode: cd918...b0c Man sender ikke barn aleine i bursdag og lar dere brenne inne med dem i 6 timer, altså. Det er jo uhørt. Anonymkode: 35f4f...3e0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #29 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man sender ikke barn aleine i bursdag og lar dere brenne inne med dem i 6 timer, altså. Det er jo uhørt. Anonymkode: 35f4f...3e0 De var med besteforeldrene så sånn sett var de ikke overlatt til oss. Men jeg kjente jeg ble irritert da min søster droppet innom en halvtime før selskapet var over, fordi hun prioriterte treningskamp før bursdagen. Kjekt å vite til en gang det måtte passe dårlig for meg å gå i bursdager til hennes barn....;-) Anonymkode: cd918...b0c
Nyttårs barn Skrevet 13. februar 2018 #30 Skrevet 13. februar 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min familie er ikke så glad i vinteraktiviteter :-P Men det er klart det er en løsning det også. Foreldrene til noen av disse barna var på jobb og på trening. Anonymkode: cd918...b0c Det er ikke ok å sende småbarn i bursdag til familie for å dra på trening selv mener nå jeg.
the amazing spidermamma Skrevet 13. februar 2018 #31 Skrevet 13. februar 2018 Hvis man er invitert i familiebursdag, sender man da ikke ungene og drar på trening sjøl? Nå kan man jo være etterpåklok, men det er lurt å ha en noe underholdning på lur, det trenger ikke å være annet enn en lekekasse fra loftet eller noe sånt. Unger som kjeder seg har lett for å finne på tull.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #32 Skrevet 13. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler ikke vi er for gamle til å ha småbarn på besøk, men med så mange mennesker på besøk, må det tas litt hensyn. Det er ikke ok at de bråker og herjer når de eldste på flere og åtti sitter i samme sofa og ikke kan høre ett ord som blir sagt. Hadde nå enda vært en ting dersom ungene tok tilsnakk til seg, men det gjør de ikke. Våre barn fikk aldri lov til å herje slik, nettopp fordi vi skjønte at det ikke var sjarmerende. Barn er barn, og de er aktive, men det er foreldrene som må styre hvor grensen går hen. Vi har bedt alle 17 fordi da har vi sluppet med ett selskap. HI Anonymkode: cd918...b0c Da får dere ha 2 selskap da. Anonymkode: e9c66...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå