Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Min datter er 12. For noen år siden fikk de en ny jente i klassen. Til å begynne med var alt "normalt selv om hun hele tiden har ønsket å være "kul" og vært mer opptatt av klær, mote ol enn de andre. Hun kom fra byen, vi bor mer landlig. Det kan ha en sammenheng. Nå har vi kommet til et punkt hvor hun på en måte har nådd toppen av rangstigen. Hun er den "kuleste" og den som bestemmer mest i friminuttet ol, men samtidig har hun meldt seg ut sosialt. Hun vil aldri være med på noe. Hun går ikke i toget på 17.mai eller er med på lekene på skolen. Hun er ikke med i kirken til jul eller på skidagen i januar. Hun gidder ikke gå i bursdager til andre enn de to "nest kuleste" jentene. Hun kommer aldri på trinnfester eller noe annet sosialt. Det virker som om hun holder hoff, men ikke har egentlige venner, selv om hun vist nok aldri går alene i friminuttene. Hun kan være ganske nedlatende mot de andre. Bør jeg engasjere meg på noen måte? Det virker ikke som om hun har det godt. Anonymkode: 44fa0...43e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Ingen innspill? Anonymkode: 44fa0...43e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Jeg hadde ikke brydd meg. Virker som hun har det greit, men er selektiv med venner og trives hjemme Anonymkode: 2120b...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå