Gå til innhold

Blir dere feiret på morsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hat ikke gjort det før, men nå er barna blitt så store st de ringer til mormor og bet henne hjelpe de med gaver. De har kjøpt lys fra Nille for sine helt egne penger (de er 7 og 9) og jeg har fått kaffe servert hele dagen. Koppen er aldri tom😂 de laget et kort sammen hvor det stod at de skulle prøve veldig hardt å ikke krangle i dag siden mammaen deres liker gaver som kommer fra hjertet, ikke fra butikk.

Anonymkode: b5dba...8af

Så skjønne....det der betyr jo mye mer enn blomster, kaker og blomster ❤️

Anonymkode: 666cf...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på 10 vekket meg med klem og kjempefint kort han hadde lagd selv, og klar beskjed om at i dag skulle han gjøre alt for meg, for det var min dag 😂 ❤️ Så her fikk jeg kaffe, avis og nysmurte rundstykker servert i sofaen, og tusen klemmer og «elsker deg, mamma». Han er fin, han!

Anonymkode: 63e54...a6e

Skrevet

Te, kake og gaver på sengen. Sto opp til ferdig frokost 😊

Anonymkode: 2313e...fe5

Skrevet

Fikk nytt sengetøy og en ullgenser av samboeren tidligere uka. Han er så spent når han gir gaver at han klarer ikke vente til selve dagen :P Ønsket meg ullgenser til jul og har nå fått 3 stk av han, så håper han skjønner at det er nok nå 😂 Fikk kort av datteren min da jeg hentet henne i bhg på fredag <3 Ikke noe annet enn sur mann idag, men det er ikke så nøye. Skal på butikken å kjøpe meg kake når ungene sovner :P

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så skjønne....det der betyr jo mye mer enn blomster, kaker og blomster ❤️

Anonymkode: 666cf...7e3

Det gjør det virkelig. Og de har kranglet mindre ennvanlig også. De minner hverandre på det hele tiden😂 jeg har de 100%, så det er stas å bli satt pris på😀

Anonymkode: b5dba...8af

Skrevet

Jeg fikk en melding i fra min eks mann som gratulerte meg og takket for barna vi har. Min nye mann fjaser det bort siden han glemmer det....jeg minner han om dagen hele uka f;r men..

Barna glemmer det, de som er store nok. En som er for liten.

Anonymkode: 4622a...dae

Skrevet

Fikk sove lenge, og vi spiste middag på restaurant.

Anonymkode: 1652a...e92

Skrevet

Jeg fikk gave fra eksmannen, og fra ungen som hadde vært og handla selv. Og masse koser.

Anonymkode: 9ca9c...32d

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min synes slikt er noe tull. Jeg får hverken kake, kort eller gave. Barna mine er for små til at jeg får noen tegning eller kort av dem.

Hvordan er det hos dere?

Anonymkode: ec79f...1c3

Min samboer er død, så han kan ikke hjelpe barna å ordne noe. Men ungene kom inn på rommet og vekket meg med klem i morges. De hadde kjøpt en nøkkelring med "Verdens beste mamma" på (det var 11-åringens idé). 

Så lagde vi god frokost med kakao, og besøkte min mamma med en blomst. (Farmor er dement, så henne nytter det ikke å  ringe.)

Anonymkode: 5b21a...e52

Skrevet

Ikke feiret morsdag (og ikke feirer vi farsdag) eller fastelaven. Ungene er ikke spesielt glad i fastelavnsboller så da gidder jeg ikke. 

Har hatt en fin dag likevel:)

Anonymkode: 1347d...178

Skrevet

Her vekket ikke barnet meg idag, men lot meg sove. Da jeg våknet fikk jeg et smykke hun hadde laget av loombands og et kort ❤️ hun er 6 år

Anonymkode: 11302...e95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...