Gå til innhold

Blir dere feiret på morsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min synes slikt er noe tull. Jeg får hverken kake, kort eller gave. Barna mine er for små til at jeg får noen tegning eller kort av dem.

Hvordan er det hos dere?

Anonymkode: ec79f...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg sier alltid at jeg ikke trenger så mye feiring. Men mannen er uenig. 

Så sammen med barna ordner han: jeg får sove lenge, står opp til god frokost, gave de har kjøpt, kake og skattejakt med hjemmelagde tegninger og kort. Ungene elsker det og jeg elsker det! 

Anonymkode: 07278...c6c

Skrevet

Ja, har fått kort som sønnen min har laget og frokost på senga. Gave vil jeg generelt ikke ha, jeg har alt jeg kunne ønske meg. Det er oppmerksomheten som er viktigst 😍

Anonymkode: 71d53...969

Skrevet

Ja, jeg får alltid orkidè av mannen på morsdagen. Begynner å bli noen, eldste er nå 12:) Men de har bestemt at jeg samler på orkidèer, så da blir det sånn. Får også kake og gaver på senga. Og kort fra barna. Fikk Kari Traa ullsokker som jeg har ønsket meg:) Morsdag/farsdag er viktig for barna, de elsker det derfor feirer vi.

Skrevet

får ikke noe og kunne ikke brydd meg mindre :) uansett er denne helga for min sønn som blir 5 på tirsdagen

Anonymkode: b4c2b...b1a

Skrevet

Jeg har fått blomster og skattejakt for å finne tegning av mini og telefongratulasjoner fra de som ikke bor hjemme. 

Koselig å bli satt pris på, det trenger ikke være mye eller dyrt. 

Anonymkode: d5665...f14

Skrevet

Fikk kort fra datteren, og en ting sønnen hadde lagd i bhg😊 Mannen gir seg f, men det er likså greit🙄 Tar med meg ungene å spiser på restaurant senere😊

Anonymkode: 6ec13...8c7

Skrevet

Fikk frokost på sengen og kake av mann og barn. Gaven var en dyr veske jeg har ønsket meg lenge og gavekort til spa 😃

I kveld skal hele familien ut på restaurant og så på teater. 

Anonymkode: 941f3...a92

Skrevet

Hat ikke gjort det før, men nå er barna blitt så store st de ringer til mormor og bet henne hjelpe de med gaver. De har kjøpt lys fra Nille for sine helt egne penger (de er 7 og 9) og jeg har fått kaffe servert hele dagen. Koppen er aldri tom😂 de laget et kort sammen hvor det stod at de skulle prøve veldig hardt å ikke krangle i dag siden mammaen deres liker gaver som kommer fra hjertet, ikke fra butikk.

Anonymkode: b5dba...8af

Skrevet

Har vært bort i helgen, og ringte hjem igår, Da kunne eldste fortelle at de hadde kjøpt blomster til meg❤ 

Her feirer vi begge dagene

Anonymkode: 46032...866

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fikk frokost på sengen og kake av mann og barn. Gaven var en dyr veske jeg har ønsket meg lenge og gavekort til spa 😃

Jøsses

Anonymkode: 8f18d...1e7

Skrevet

Har fått kort fra ungene.

Er vist mye mindre kravstor enn stemødrene i den andre tråden :) 

Anonymkode: e4456...a71

Skrevet

Jeg fikk kort, godis og en kosebukse. Ble superglad!

Anonymkode: 838d8...920

Skrevet

Tror ikke ungene vet det er morsdag, heller ikke mannen. Så ikke så mye som en liten tegning her i gården.

Anonymkode: 13650...40d

Skrevet

Barna er hos Pappan sin så nei. Regner med at jeg heller ikke får en SMS fr barna heller for eksen tenker ikke på det og minner derfor ikke barna på det. Jeg derimot passer alltid på at de lager noen tegninger og sender Pappan sin en hyggelig sms på farsdagen. 

Anonymkode: 0abd2...5d4

Skrevet

Jeg trodde ikke jeg skulle få noe siden mannen er bortreist på jobb. Men han har bestilt blomster som kom med bud på døren i formiddag. Og han og ungene har vært å kjøpt gave før han reiste, som sønnen vår har gjemt på rommet sitt. Så fikk nye støvletter, te og en bok jeg ønsket meg i morges 😊 Og hjemmelagde kort av ungene ❤️

Skrevet

Nå er jeg alene med en gutt på syv, og han hadde laget meg morsdagskort på skolen. Ellers hadde bestemora hjulpet til å ordnet en bukett tulipaner :)

Anonymkode: 8b5e2...a8b

Skrevet

Nei, det blir det ikke. Jeg er alene med barna, men de er tenåringer, så de kunne jo gjort noe for meg. Største tilbyr seg hvert år og lage toro Brownies, fordi hun vil ha det, jeg kan ikke spise det da jeg er allergisk.

Hvis jeg har tvunget de til det, så har de for eksempel laget middag eller lignende. Men nå er de så store, så synes ikke jeg burde tvinge de til det. Og jeg er vel litt skuffet.

Anonymkode: dd070...07c

Skrevet

Ja min datter har  kjøpt gave og sjokolade til meg. :) det er barna som skal ordne med gave ikke mannen! 

Anonymkode: 708f4...43b

Skrevet

Synes det er noe tull. Her er barna så små at de ikke forstår det. Om de finner ut at de vil feire meg med en tegning når de blir større så blir jeg nok glad. Men at mannen skal styre med gave er meningsløst. 

Her feirer vi fastelavn i dag vi. 😊

Anonymkode: 1f458...221

Skrevet

I år har den yngste skrevet kort til meg på skolen mens den eldste har tegnet kort selv herhjemme. Ingen feiring utover det. Men den ældste fant ut at hun skulle ta oppvasken for meg siden det er morsdag. Det synes jeg var veldig koselig gjort. Hun er 10 år.

Anonymkode: 564a4...cfd

Skrevet

Av datteren min fikk jeg sminke,lakris og øyekrem og et søtt lite kort😊 og hun har bakt brownies. Samboer har ikke engasjert seg så mye 😂

Anonymkode: e52f0...0cd

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det blir det ikke. Jeg er alene med barna, men de er tenåringer, så de kunne jo gjort noe for meg. Største tilbyr seg hvert år og lage toro Brownies, fordi hun vil ha det, jeg kan ikke spise det da jeg er allergisk.

Hvis jeg har tvunget de til det, så har de for eksempel laget middag eller lignende. Men nå er de så store, så synes ikke jeg burde tvinge de til det. Og jeg er vel litt skuffet.

Anonymkode: dd070...07c

Din tenåringsjente vil lage brownies som du ikke kan spise? Da hadde jeg vært ganske skuffet, ja.

Skrevet

(Eks)mannen min brydde seg ikke nevneverdig om verken morsdager eller bursdager, så jeg har aldri feiret det. 

Nå er eldstedatteren min gammel nok til å vite at det er morsdag så hun tegner en fin tegning og sørger for at jeg får haugevis av kyss og klemmer fra henne. Jeg setter veldig stor pris på dette!

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt dette bare pga morsdag? 

Anonymkode: 666cf...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...