Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #26 Skrevet 11. februar 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk, lurt. Tenkte faktisk tanken selv, før han hentet denne stolen. Kanskje jeg bare skal stille opp og lage et lite "fuzz" og si at jeg savner stolen min og spørre om han snart er ferdig med den? Flette inn at jeg kjøpte og ikke regnet med slike spørsmål som gjaldt å låne den bort. Samtidig si at jeg liker den, savner den og lage litt "fuzz" som sagt? Anonymkode: 430f0...c51 Lurt? Ja, gjør det, så kan du drite des skikkelig ut. Hvorfor skal du lage fuzz for noe han har har fått låne i 14 dager til? Jeg skjønner ikke at du tenker tanken engang Anonymkode: 0a2ff...091
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #27 Skrevet 11. februar 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk - skal prøve. Det ender vel opp med at jeg driter i stolen, for å slippe bråk. Tror jo at jeg får tilbake, var bare skuffet over å føle meg tvunget til å si ja, og må vel innrømme at stolen ikke lengre appellerer til meg/Jo lengre han har den, jo mindre eierskap til den føler jeg/ Anonymkode: 430f0...c51 For en merkelig skrue du er. Dette må vel være en trolletråd? Anonymkode: 0a2ff...091
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #28 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, Bruker3 skrev: Frekkhetens nådegave og tafatthetens forbannelse? Du og den personen som skal vippse 500 til svigermor burde seriøst lære å si NEI. Veldig enkelt, og folk vil like dere uansett Hvilken sak var det? Anonymkode: 27453...60e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #29 Skrevet 11. februar 2018 Her var mange innspill. Takk for det. Jeg har nå lært at jeg aldri mer skal besvare "offentlige innlegg" på facebook. HI Anonymkode: 430f0...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå