Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #26 Skrevet 9. februar 2018 Menn som jobber med mennesker, barnehage/sykehjem/sykehus. Selvfølgelig er det sexy med uniform. Men for meg er det mye viktigere å ikke minst sexy at han har en jobb som betyr noe. Takler IKKE meglere, økonomer å slike pompøse menn som bruker dress på jobb Anonymkode: 6d4b7...986
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #28 Skrevet 9. februar 2018 Jeg er sykepleier og merker at menn synes det er sexy. Jobber på barneavd, og når jeg gjør et eller annet som gjør at uniformen glipper og hud kommer frem, så skjer det ofte et eller annet med stemningen i rommet når pappaen er med. Veldig rart. Anonymkode: c01ea...fd1
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #29 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sykepleier og merker at menn synes det er sexy. Jobber på barneavd, og når jeg gjør et eller annet som gjør at uniformen glipper og hud kommer frem, så skjer det ofte et eller annet med stemningen i rommet når pappaen er med. Veldig rart. Anonymkode: c01ea...fd1 Hva i all verden gjør du som får det til å glipp mellom bukse og overdel 😂😂 har jobbet på sykehus i mange år og aldri opplevd at 'hud kommer frem' 🙈 Kanskje du skulle gå opp en størrelse i arbeidstøy? Anonymkode: dacfb...e32
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #30 Skrevet 9. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sykepleier og merker at menn synes det er sexy. Jobber på barneavd, og når jeg gjør et eller annet som gjør at uniformen glipper og hud kommer frem, så skjer det ofte et eller annet med stemningen i rommet når pappaen er med. Veldig rart. Anonymkode: c01ea...fd1 Hallo? Du må jo finne deg en uniform som passer! Anonymkode: 96096...b4f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #31 Skrevet 9. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sykepleier og merker at menn synes det er sexy. Jobber på barneavd, og når jeg gjør et eller annet som gjør at uniformen glipper og hud kommer frem, så skjer det ofte et eller annet med stemningen i rommet når pappaen er med. Veldig rart. Anonymkode: c01ea...fd1 😂😂😂😂😂😂😂😂 vent litt... 😳😂😂😂😂😂😂 kremt 😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hilsen sykepleier Anonymkode: 00f10...bc8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #32 Skrevet 9. februar 2018 Mannen min er skamdeilig og han er matros. Det, i tillegg til hans mørke øyne, mørke hår og brede skuldre, gjør han til verdens mest sexy for meg. Videre liker jeg alle yrker der man enten bruker kroppen ( tømrer, snekker, mekaniker ), men også autoritære yrker. Det er jo selvsagt personen bak yrket jeg tenner på, men handyman eller autoritær skader ikke Anonymkode: 3d1e7...3c5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #33 Skrevet 9. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sykepleier og merker at menn synes det er sexy. Jobber på barneavd, og når jeg gjør et eller annet som gjør at uniformen glipper og hud kommer frem, så skjer det ofte et eller annet med stemningen i rommet når pappaen er med. Veldig rart. Anonymkode: c01ea...fd1 Ja, veldig rart 😂😂 Aldri opplevd dette. Du bruker åpenbart for liten uniform! Anonymkode: 37c1c...079
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #34 Skrevet 9. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sykepleier og merker at menn synes det er sexy. Jobber på barneavd, og når jeg gjør et eller annet som gjør at uniformen glipper og hud kommer frem, så skjer det ofte et eller annet med stemningen i rommet når pappaen er med. Veldig rart. Anonymkode: c01ea...fd1 Hadde kjørt enda en størrelse mindre! Mer hud, mer stemning!! Anonymkode: 6b7a4...4c9
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #35 Skrevet 10. februar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er sykepleier og merker at menn synes det er sexy. Jobber på barneavd, og når jeg gjør et eller annet som gjør at uniformen glipper og hud kommer frem, så skjer det ofte et eller annet med stemningen i rommet når pappaen er med. Veldig rart. Anonymkode: c01ea...fd1 Mitt inntrykk er at du kanskje ikke helt hører hjemme i yrket der. Hilsen sykepleier stundent:) Anonymkode: 722f8...c1c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #36 Skrevet 10. februar 2018 12 timer siden, Twintipp skrev: I fare for å generalisere så har jeg enda ikke møtt (foruten om en) noen sympatisk, empatisk, raus, generøs eller koselig mann som er megler, politi, militæransatt eller finansmann. Synes intelligente menn er sexy uavhengig av yrkestittel.. Og for meg er menn i uniform selve symbolet på uattraktiv, egosentrisk og mindre begavet relasjonsmessig, så det er fullstendig turn off. Jeg har møtt hyggelige, engasjerte og rause meglere, finansmenn, politikvinner/menn, ingeniører, revisorer og militært personell. Det største rævhølet jeg har vært borti er lærer. Betyr ikke at jeg tror alle lærere er rævhøl. Ingen yrker er spesielt sexy. Mange menn er sexy, men ikke på grunn av yrket. Anonymkode: fcf9f...930
Twintipp Skrevet 10. februar 2018 #37 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har møtt hyggelige, engasjerte og rause meglere, finansmenn, politikvinner/menn, ingeniører, revisorer og militært personell. Det største rævhølet jeg har vært borti er lærer. Betyr ikke at jeg tror alle lærere er rævhøl. Ingen yrker er spesielt sexy. Mange menn er sexy, men ikke på grunn av yrket. Anonymkode: fcf9f...930 Så flott at du har en annen erfaring. Jeg deler ikke samme oppfatning som deg, og det er ikke basert på ett møte, men selvfølgelig er ikke opptakskravet på disse utdanningene at du må være en drittsekk! Jeg har bare tilgode å møte mange av de...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #38 Skrevet 10. februar 2018 marine soldater Politimenn leger sykepleiere brannmenn/damer advokater piloter Anonymkode: 6cb21...a57
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #39 Skrevet 10. februar 2018 Politidamer og Anonymkode: 6cb21...a57
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #40 Skrevet 10. februar 2018 Menn i bhg 😍 leger, Anonymkode: 9f79c...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå