Gå til innhold

Hvilke yrker er sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke yrker finner dere hotte? Altså menn/ damer ( om dere er lesbiske) . Her liker jeg piloter, politi( spesielt swat teams) , og militære soldater. Selvfølgelig måtte jeg funnet mannen hot men disse yrkene finner jeg spesielt hotte. 

Anonymkode: 8896a...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Offiserer

Anonymkode: 86ed2...c43

Skrevet

Skikkelige handymenn. Om det er en tømrer eller en mekaniker spiller ingen rolle bare han er sterk, bruker kroppen sin og er flink.

Pinglete spinkle menn bak en pc med mykere hender enn et kvinnfolk er ikke sexy for meg, jeg vil ha en mer træler i hendene ;)

Anonymkode: bc1d1...a34

Skrevet

Min mekanikermann er sexy :-) Ellers menn i uniform, som politi og militære.....

Anonymkode: 0e889...da9

Skrevet

Hehe tydeligvis ikke bare meg som har en greie for menn i uniform nei😉

Anonymkode: 8896a...2f6

Skrevet

Har aldri hatt noe greie for uniform egentlig. Samboeren min er offiser og har jo oppdaget at andre syns det er rimelig hot :-P 

Anonymkode: f9bd3...520

Skrevet

Kvinnelig revisor er sexy! 😍

Anonymkode: 55813...2ec

Skrevet

Generelt menn i uniform. 

Anonymkode: dacfb...e32

Skrevet

Pilot, brannmann, forsker, samfunnsbevisste leger og journalister. Bonde. Veterinær. Lektor. Musiker. 

Liker ikke politi, politiker, meglere eller finansmann. De er ofte narsissistiske. 

Anonymkode: 00f10...bc8

Skrevet

Må ha uniform med striper, samme hva. Sexy <3 Og kirurger så klart. Sukk:hjerte:

Skrevet

Min mann er sexy😃han er både tømrer/snekker og brannmann😎😃😍 må ha en mann som er mann min er høy,mørk og muskler. Liker ikke spinkle menn🤢 

Anonymkode: e5b59...79c

Skrevet

Jeg er tydeligvis litt merkelig, for jeg har aldri syntes at bestemte yrker har vært sexy. En mann kan være sexy uansett yrke, for det er personen jeg ev. tenner på, ikke klærne eller tittelen. Utstrålingen, kjemien, helt klart - men klærne eller tittelen? Nei, overhodet ikke!

Anonymkode: 094ba...f54

Skrevet

🔥 brannmenn 🔥. Ellers alle menn som har et handymannyrke. 

Anonymkode: 3bbb6...0ba

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at menn i uniform er sexy. Men giftet meg med en kaptein, er så sexy og fin i uniformen sin 😍😍😍

Anonymkode: 6a1db...2cb

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er tydeligvis litt merkelig, for jeg har aldri syntes at bestemte yrker har vært sexy. En mann kan være sexy uansett yrke, for det er personen jeg ev. tenner på, ikke klærne eller tittelen. Utstrålingen, kjemien, helt klart - men klærne eller tittelen? Nei, overhodet ikke!

Enig😊

Anonymkode: 40e95...9e3

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig jeg og 💖

Mannen min var tilfeldigvis kaptein. Visste ikke det før etter en stund 

Skrevet

Ingen spesielle yrker er spesielt sexy, men noen er ekstremt usexy. Som polerte meglere,  for eksempel. Grøss og gru.

Anonymkode: 96096...b4f

Skrevet

Brannmenn og handymenn 😍

Anonymkode: c3cec...ab8

Skrevet

Jeg er vist rar.

Syns menn som jobber i barnehage er sexy.
Elsker å leke med ungene, mye smil og latter

Anonymkode: 9dd8a...5de

Skrevet

I fare for å generalisere så har jeg enda ikke møtt (foruten om en) noen sympatisk, empatisk, raus, generøs eller koselig mann som er megler, politi, militæransatt eller finansmann. 

Synes intelligente menn er sexy uavhengig av yrkestittel.. Og for meg er menn i uniform selve symbolet på uattraktiv, egosentrisk og mindre begavet relasjonsmessig, så det er fullstendig turn off.

Skrevet
51 minutter siden, Twintipp skrev:

I fare for å generalisere så har jeg enda ikke møtt (foruten om en) noen sympatisk, empatisk, raus, generøs eller koselig mann som er megler, politi, militæransatt eller finansmann. 

Synes intelligente menn er sexy uavhengig av yrkestittel.. Og for meg er menn i uniform selve symbolet på uattraktiv, egosentrisk og mindre begavet relasjonsmessig, så det er fullstendig turn off.

Da har du ikke møtt min mann.

Skrevet

Heller en mann som er god i et omsorgsyrke som barnehage, sykehus, osv, men da fordi han er god og engasjert og har bakkekontakt. Noen menn i de sektorene kan bli ovenpå, men de som har bakkekontakt er utrolig sexy, samme om de er assistent i barnehage, barnehagelærer, sykepleier eller lege. Ingen i uniform er sexy, jobber selv i «uniform-bransjen». Mannen jobber som håndverker, er sexy han og, men av andre grunner.

Anonymkode: 3e5fd...1f6

Skrevet

Jeg syns intelligens trumfer det meste når det kommer til yrkesmessig hotness. Men en godt trent kropp er et pluss i tillegg. 

Skrevet

Actionhelter 👍🏻

Anonymkode: 55148...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...