litekreativtbrukernavn Skrevet 9. februar 2018 #26 Skrevet 9. februar 2018 Kan være at hun langet ut "hele familien skal dit" som et (spontant og barnslig) tilsvar til den passiv agresive svigerdatteren? Kan det være at dette ikke er første gangen de kommuniserer litt dårlig? Ser for meg krenket og vonbrotenhet hvor en av partene må stikke fingeren i jorda og være litt rausere, og en sønn som burde ta en prat med sin mor (det er mindre provoserende en om en "utenforstående" kommer inn og kritiserer). Er det rett at svigermor overkjører? Nei... Men verden er ikke sort/hvitt, og alle kamper må ikke kjempes.
HvittHus Skrevet 9. februar 2018 #27 Skrevet 9. februar 2018 Du ble litt frekk, det er ikke til å komme unna, men det forsvarer overhodet ikke at svigermor kopierer og legger ut teksten på Facebook. Det er så langt over streken og normal oppførsel som man kan komme. Sliter svigermoren din med ting ellers? For det er ikke helt vanlig å droppe en rund dag for å feire en avdøds morsdag.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #28 Skrevet 9. februar 2018 24 minutter siden, HvittHus skrev: Du ble litt frekk, det er ikke til å komme unna, men det forsvarer overhodet ikke at svigermor kopierer og legger ut teksten på Facebook. Det er så langt over streken og normal oppførsel som man kan komme. Sliter svigermoren din med ting ellers? For det er ikke helt vanlig å droppe en rund dag for å feire en avdøds morsdag. Nei hun har vell trykket på en del knapper i det siste. Som å holde med som eneste person ute av tekstene på bukettene i begravelsen til denne moren, enda jeg ringte henne og spurte om hvilke farger og blomster de ønsket å bruke i begravelsen, da jeg skulle ordne en oppsats i fra vår familie. Fikk da beskjed om at alt var tatt hånd om, og blomster fra alle var ordnet, så jeg trengte ikke tenke på dette. Når begravelsen kom, var alle navn der utenom mitt... Anonymkode: 0bb98...9b6
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. februar 2018 #29 Skrevet 9. februar 2018 Feire morsdagen til en død person???? Nå har jeg hørt det også :-P Og hele familien skal jo ikke samles der, siden dere skal ha selskap. Kjør selskap, så får de feire morsdagen uten mor tilstede. Himmel så merkelig...... Nei, du overreagerer ikke synes jeg.
HvittHus Skrevet 9. februar 2018 #30 Skrevet 9. februar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei hun har vell trykket på en del knapper i det siste. Som å holde med som eneste person ute av tekstene på bukettene i begravelsen til denne moren, enda jeg ringte henne og spurte om hvilke farger og blomster de ønsket å bruke i begravelsen, da jeg skulle ordne en oppsats i fra vår familie. Fikk da beskjed om at alt var tatt hånd om, og blomster fra alle var ordnet, så jeg trengte ikke tenke på dette. Når begravelsen kom, var alle navn der utenom mitt... Anonymkode: 0bb98...9b6 Denne damen mangler ikke bare en antenne, men flere. Hun sender et kraftig signal om at du ikke er ansett som en del av familien ved å utelukke deg fra bårebuketten. For å skåne meg selv hadde jeg holdt kontakten med svigermor så liten som mulig, for dette er rimelig giftig adferd.
litekreativtbrukernavn Skrevet 9. februar 2018 #31 Skrevet 9. februar 2018 Å utelate ditt navn på bårebuketten er ikke greit! Hva sier mannen din til alt dette da?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #32 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei hun har vell trykket på en del knapper i det siste. Som å holde med som eneste person ute av tekstene på bukettene i begravelsen til denne moren, enda jeg ringte henne og spurte om hvilke farger og blomster de ønsket å bruke i begravelsen, da jeg skulle ordne en oppsats i fra vår familie. Fikk da beskjed om at alt var tatt hånd om, og blomster fra alle var ordnet, så jeg trengte ikke tenke på dette. Når begravelsen kom, var alle navn der utenom mitt... Anonymkode: 0bb98...9b6 Så moren er akkurat død? Kan forstå at hun er litt sår da. Har dere hatt et dårlig forhold lenge? Det kan virke slik. Anonymkode: 87aca...e8e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #33 Skrevet 9. februar 2018 Å ta bilder av en privat samtale og legge offentlig på Facebook er faen meg så frekt og respektløst at det i seg selv er nok til å holde seg laaangt unna dama i all framtid. Utrolig at folk presterer å fremstille deg som den stygge ulven etter at svigermor har gjort et såpass stort overtramp! At hun gjør noe sånt er bevis nok på at dama er fullstendig idiot. Anonymkode: 1b2f4...634
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #34 Skrevet 9. februar 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Og som om at ikke dette var nokk, så tok hun screenshot av chatten hvor dette ble skrevet, og la ut på storyen sin på fb. Svigermor altså! Anonymkode: 0bb98...9b6 Skrulle. Drit i henne! Anonymkode: a52df...9de
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #35 Skrevet 9. februar 2018 Hva skal du med en dame som heller vil feire «sammen med» sin døde mor? Du kan vel bare forholde deg til de levende, uten å kritisere henne med spydigheter. Regner med at hun velger dere som faktisk er i live etter hvert, hvis ikke er det vel åpenbart hvem dere bør velge? Anonymkode: 8a7f8...fd4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #36 Skrevet 10. februar 2018 Det burde vel ikke komme som en overraskelse på denne svigermoren at sønnen blir 30, så å si at å bli invitert 3 dager før er for kort varsel er jo bare tåpelig! Denne damen er opplagt helt gal! Du burde ha minst mulig med henne å gjøre! Ta gjerne bilder av samtalene deres du også, i fall hun redigerer til egen fordel før hun poster på face. Hva sier 30-åringen om dette kvinnemennesket? Anonymkode: 2b633...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå