Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #26 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Et keisersnitt arr ligger jo helt på toppen av fit.. mer eller mindre. For meg blir det bare helt feil plassering av en tatovering. Må den være kun synlig for deg så ser jeg faktisk ikke vits med å ta. Plasser som kun er synlig for deg selv er vell generelt vulgære plasser om under bikinilinja, puppene, ræva osv... men du kommer jo helt sikkert til å ta tatoveringen likevel så skjønner ikke hvorfor du gidder å spør engang. Anonymkode: a2563...667 Seriøst, f... ligger ikke på magen, ikke på meg hvertfall. Hvorfor må du være så ukoselig? Man spør jo for å få svar, hva en bruker svarene til er vel min sak? Du MÅ ikke svare... Anonymkode: 75d0a...12b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #27 Skrevet 7. februar 2018 Du bilnøkkel ha det på puppen fordi det blir litt rart, men på dåsa er helt ok og ikke rart? Hvis jeg skulle funnet ut stebarna mine må hedres på en annen måte enn å ta vare på de, lære de alt de trenger for å klare seg selv og elske de, så ville jeg hatt den synlig for alle heller enn å markere hvor de kom ut Anonymkode: 6ef83...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #28 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du bilnøkkel ha det på puppen fordi det blir litt rart, men på dåsa er helt ok og ikke rart? Hvis jeg skulle funnet ut stebarna mine må hedres på en annen måte enn å ta vare på de, lære de alt de trenger for å klare seg selv og elske de, så ville jeg hatt den synlig for alle heller enn å markere hvor de kom ut Anonymkode: 6ef83...74a Bilnøkkel=vil ikke Anonymkode: 6ef83...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #29 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bilnøkkel=vil ikke Anonymkode: 6ef83...74a 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du bilnøkkel ha det på puppen fordi det blir litt rart, men på dåsa er helt ok og ikke rart? Hvis jeg skulle funnet ut stebarna mine må hedres på en annen måte enn å ta vare på de, lære de alt de trenger for å klare seg selv og elske de, så ville jeg hatt den synlig for alle heller enn å markere hvor de kom ut Anonymkode: 6ef83...74a Stebarna = at barna! Er det mulig😂 Anonymkode: 6ef83...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #30 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva i alle dager er vitsen med en tatovering under trusa for å hedre barna dine? Skal du stå naken foran speilet og se på den samtidig som du tenker på hvor glad du er i dem? Anonymkode: 1c0ee...ae2 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 9feca...822
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #31 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du bilnøkkel ha det på puppen fordi det blir litt rart, men på dåsa er helt ok og ikke rart? Hvis jeg skulle funnet ut stebarna mine må hedres på en annen måte enn å ta vare på de, lære de alt de trenger for å klare seg selv og elske de, så ville jeg hatt den synlig for alle heller enn å markere hvor de kom ut Anonymkode: 6ef83...74a Det er ikke for å markere hvor de kom ut, herregud. Og puppene mine egner seg ikke til å ha tatovering på nei, all hud som blir som pupper når man blir gammel egner seg ikke for tatoveringer. Og det er ikke dåsa, det er magen? Man tar da ikke ks gjennom dåsa?? Anonymkode: 75d0a...12b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #32 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke for å markere hvor de kom ut, herregud. Og puppene mine egner seg ikke til å ha tatovering på nei, all hud som blir som pupper når man blir gammel egner seg ikke for tatoveringer. Og det er ikke dåsa, det er magen? Man tar da ikke ks gjennom dåsa?? Anonymkode: 75d0a...12b Nærme nok Anonymkode: 6ef83...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #33 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 9feca...822 Det er for å ha et minne, noe fysisk, i tillegg til bare arret som alltid vil være der. Og det er personlig for meg siden de fleste ikke ser på meg som mor siden barna ikke er her lenger, og derfor vil jeg ikke at den skal synes. Det er for meg, for å markere for meg selv at jeg er mor selv om jeg ikke har barna hos meg. Anonymkode: 75d0a...12b
Himmel og hav Skrevet 7. februar 2018 #34 Skrevet 7. februar 2018 Gjør akkurat det du vil, men jeg ville kanskje ikke fortalt til ungene at det symboliserer dem. Keisersnittarr ligger tydeligvis veldig forskjellig på oss, for mitt er akkurat i hårkanten, og det hadde virkelig ikke vært stas for ungene og vite at de har hjerter/sommerfugler/hvasomhelst nedi de traktene som minner meg om dem.
sug lut Skrevet 7. februar 2018 #35 Skrevet 7. februar 2018 Det finnes ikke noe styggere enn halvgamle kjerringer med tatoveringer. Det må da være helgamle kjerringer med tatoveringer. Uæh! Og ungene dine hedres virkelig ikke av at du har ræva smak, samt at i trusa si skal man pr def ikke ha ungene.
sug lut Skrevet 7. februar 2018 #36 Skrevet 7. februar 2018 (endret) 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er for å ha et minne, noe fysisk, i tillegg til bare arret som alltid vil være der. Og det er personlig for meg siden de fleste ikke ser på meg som mor siden barna ikke er her lenger, og derfor vil jeg ikke at den skal synes. Det er for meg, for å markere for meg selv at jeg er mor selv om jeg ikke har barna hos meg. Anonymkode: 75d0a...12b At du ble fratatt ungene husker du nok likevel, uansett hva grunnen var. Endret 7. februar 2018 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #37 Skrevet 7. februar 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har det noe å si for deg da? Sånn egentlig? Spør du alle om hvorfor de gjør alt mulig? Anonymkode: 75d0a...12b Det var jo du som spurte hva vi tenkte om det, og svaret du får er at de fleste synes det er veldig rart å ta en tatovering der nede for å minne seg selv på barna. Så siden ingen skjønner hvorfor spør vi, det er vel ikke så rart. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke vil at noen skal se det heller, ingen vet jo hva de symboliserer heller. Om du har to sommerfulger på skulderen, to stjerner på ankelen, en blomsterranke med to blomster på underarmen eller hva det måtte være trenger du jo ikke fortelle noen hva de symboliserer for deg. Anonymkode: 1c0ee...ae2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #38 Skrevet 7. februar 2018 23 minutter siden, Himmel og hav skrev: Gjør akkurat det du vil, men jeg ville kanskje ikke fortalt til ungene at det symboliserer dem. Keisersnittarr ligger tydeligvis veldig forskjellig på oss, for mitt er akkurat i hårkanten, og det hadde virkelig ikke vært stas for ungene og vite at de har hjerter/sommerfugler/hvasomhelst nedi de traktene som minner meg om dem. Kan ikke fortelle dem det, begge er døde. Og mitt arr er virkelig ikke så langt ned. Anonymkode: 75d0a...12b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #39 Skrevet 7. februar 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var jo du som spurte hva vi tenkte om det, og svaret du får er at de fleste synes det er veldig rart å ta en tatovering der nede for å minne seg selv på barna. Så siden ingen skjønner hvorfor spør vi, det er vel ikke så rart. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke vil at noen skal se det heller, ingen vet jo hva de symboliserer heller. Om du har to sommerfulger på skulderen, to stjerner på ankelen, en blomsterranke med to blomster på underarmen eller hva det måtte være trenger du jo ikke fortelle noen hva de symboliserer for deg. Anonymkode: 1c0ee...ae2 Vil ikke ha synlige tatoveringer. Anonymkode: 75d0a...12b
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 7. februar 2018 #40 Skrevet 7. februar 2018 Så trist å høre at de begge er døde❤️ Jeg synes du bør gjøre akkurat som du vil. Jeg personlig ville nok ikke hatt en tatovering akkurat der du ønsker, men er det det du vil så gjør du det. Din kropp- ditt valg. Og som du sier, så er det jo omtrent ingen som vil se den.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #41 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, ღTyrkiskPepperღ skrev: Så trist å høre at de begge er døde❤️ Jeg synes du bør gjøre akkurat som du vil. Jeg personlig ville nok ikke hatt en tatovering akkurat der du ønsker, men er det det du vil så gjør du det. Din kropp- ditt valg. Og som du sier, så er det jo omtrent ingen som vil se den. Takk. Nei, er veldig i tvil om plassering, men vil ikke ha synlig tatovering og da begrenser det seg litt. Tenkte at det at det er jo der de ble født forsvarte det litt, på meg er det bare lavt på magen, men får se hva jeg gjør. Anonymkode: 75d0a...12b
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 7. februar 2018 #42 Skrevet 7. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Nei, er veldig i tvil om plassering, men vil ikke ha synlig tatovering og da begrenser det seg litt. Tenkte at det at det er jo der de ble født forsvarte det litt, på meg er det bare lavt på magen, men får se hva jeg gjør. Anonymkode: 75d0a...12b Ser den og skjønner tankegangen din. Synes du bør gå for det hvis det er det du ønsker. Og keisersnitt arret er da ikke på tissen som jeg ser andre skriver. Måtte Google det og de fleste har det jo over trusekanten.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #43 Skrevet 7. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan noen være så snill og forklare meg psykologien bak dette fenomenet? Jeg vet aldri hvordan jeg skal reagere når folk jeg kjenner tar disse tatoveringene. Er de mer glad i barna sine enn meg som aldri i verden hadde kommet på å gjøre noe sånt? Eller er det betraktet som stilig? Anonymkode: bb94e...692 Ikke mere glad i barna, bare mere glad i tatoveringer 😉 Jeg har barna mine på føttene. Et barn på hver fot. Ellers synes jeg det er pent med tatoveringer på ribbeina. Kanskje du kan skjule den under bh? Anonymkode: 798b7...b5e
*Miss Marple* Skrevet 7. februar 2018 #44 Skrevet 7. februar 2018 Siden du spør så tenker jeg at det er en litt merkelig plassering av en tatovering, uansett. Men jeg synes du skal gjøre det som føles riktig for deg, vi lar oss trøste av forskjellige ting. Keisersnittarret er jo allerede en påminnelse og minne om barna dine?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #46 Skrevet 7. februar 2018 32 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Siden du spør så tenker jeg at det er en litt merkelig plassering av en tatovering, uansett. Men jeg synes du skal gjøre det som føles riktig for deg, vi lar oss trøste av forskjellige ting. Keisersnittarret er jo allerede en påminnelse og minne om barna dine? Joda, men tenker seansen og det å ta den blir en slags terapi. Er derfor mange tar minne-tatoveringer. Forskjellen er at jeg ikke vil vise min. Anonymkode: 75d0a...12b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #47 Skrevet 7. februar 2018 5 timer siden, Twintipp skrev: Hvorfor ikke hedre dem i hjertet ditt istedet? Må du ha en tatovering til minne om dem? Beklager, men jeg synes det hørtes vulgært ut. Enig. Eller hva med å hedre dem på den plassen de kom inn i stedet for der de kom ut? Anonymkode: aa3b4...548
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #48 Skrevet 7. februar 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig. Eller hva med å hedre dem på den plassen de kom inn i stedet for der de kom ut? Anonymkode: aa3b4...548 Savnet etter dem er knyttet til plassen de kom ut. Symbol på da de kom men jeg likevel ikke fikk ha dem. Anonymkode: 75d0a...12b
Marriet Skrevet 7. februar 2018 #49 Skrevet 7. februar 2018 Trist å høre om barna dine, Hi. Men jeg synes ikke en tatovering i trusekanten for å hedre barna dine er noen god ide. I og med at i praksis vil det bare være du og en ev. sengepartner som kommer til å se den så bikker det nesten over i noe vulgært? Man kan ha tatovering på mange beskjedne plasser på kroppen. Ankel og på foten er jo heller ikke noe man så ofte viser. Ev. skulderblad eller øverst på nakken, nesten i hårfestet. Ikke vet jeg, men det finnes hvert fall flere muligheter
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2018 #50 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, Marriet skrev: Trist å høre om barna dine, Hi. Men jeg synes ikke en tatovering i trusekanten for å hedre barna dine er noen god ide. I og med at i praksis vil det bare være du og en ev. sengepartner som kommer til å se den så bikker det nesten over i noe vulgært? Man kan ha tatovering på mange beskjedne plasser på kroppen. Ankel og på foten er jo heller ikke noe man så ofte viser. Ev. skulderblad eller øverst på nakken, nesten i hårfestet. Ikke vet jeg, men det finnes hvert fall flere muligheter Uaktuelt å ha tatovering på synlig sted. Ankel og føtter synes hele sommeren. Skulderblad og nakken synes jeg er tramp stamp. Liker egentlig ikke tatoveringer, men føler for å gjøre noe liksom. Anonymkode: 75d0a...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå