Gå til innhold

Tatovering for å hedre barna, under bikinitrusa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en bitteliten tatovering for å hedre mine barn bare for meg selv, ikke for å vise fram. Derfor må den gå under undertøy/bikini, og vil ikke ha på puppen liksom. Blir det helt feil å lage en liten under bikinitrusa ved keisersnittarret? De kom jo begge utnødutgangen der. Eller blir det helt feil plassering under trusa? Jeg vil ikke ha en tatovering alle kan se.

Anonymkode: 75d0a...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke hedre dem i hjertet ditt istedet? Må du ha en tatovering til minne om dem?

Beklager, men jeg synes det hørtes vulgært ut.

Skrevet

Man tatoverer virkelig ikke heder og ære til barna under trusa, det er bare ekkelt samme hvilken utgang de kom ut.

Taover gjerne noe for dem, men gjør det et annet sted. Hvor som helst.

Anonymkode: 8bed0...1a1

Skrevet

Hva med en bitteliten på foten? Den kan du nok lett skjule. Synes det høres litt rart ut med noe under trusa..

Anonymkode: 5eb68...d89

Skrevet

Verre tramp-stamp enn de fæle greiene tenåringene på 90-tallet tatoverte på korsryggen..

Anonymkode: 67f0e...478

Skrevet

Hva i alle dager er vitsen med en tatovering under trusa for å hedre barna dine? Skal du stå naken foran speilet og se på den samtidig som du tenker på hvor glad du er i dem?

Anonymkode: 1c0ee...ae2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva i alle dager er vitsen med en tatovering under trusa for å hedre barna dine? Skal du stå naken foran speilet og se på den samtidig som du tenker på hvor glad du er i dem?

Hallo? For at ikke andre skal se den, som jeg skrev. Eneste stedet ikke folk kan se den er der undertøy/bikini dekker.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lyst på en bitteliten tatovering for å hedre mine barn bare for meg selv, ikke for å vise fram. Derfor må den gå under undertøy/bikini, og vil ikke ha på puppen liksom. Blir det helt feil å lage en liten under bikinitrusa ved keisersnittarret? De kom jo begge utnødutgangen der. Eller blir det helt feil plassering under trusa? Jeg vil ikke ha en tatovering alle kan se.

Nei, du kan ikke ha barna i trusa 😂❤️

Anonymkode: 8834e...5fc

Skrevet

Altså nei, bare nei! 

Anonymkode: a2563...667

Skrevet

Eventuelt kan du jo kle på deg..

Anonymkode: 67f0e...478

Skrevet

God tanke, feil sted. Det er mange andre steder som ikke er godt synlig..

Anonymkode: aaf06...2da

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

God tanke, feil sted. Det er mange andre steder som ikke er godt synlig..

Anonymkode: aaf06...2da

Nei, ingen andre steder som ingen andre vil se den.

Skrevet

Hvis du er den eneste som skal se den spiller det vel ingen rolle hva andre synes om plasseringen? Hvis du synes det er greit er det ikke noe problem. Personlig ville jeg ikke gjort det, jeg ville droppet hele tatoveringen fremfor å ha den skjult under trusekanten. 

Skrevet

Kan noen være så snill og forklare meg psykologien bak dette fenomenet? Jeg vet aldri hvordan jeg skal reagere når folk jeg kjenner tar disse tatoveringene. Er de mer glad i barna sine enn meg som aldri i verden hadde kommet på å gjøre noe sånt? Eller er det betraktet som stilig? 

Anonymkode: bb94e...692

Skrevet

Barna vil jo finne ut det en gang, de ser deg jo naken f eks. Jeg hadde ikke syntes det var så sjarmerende om mamma hadde navnet mitt på tissen... 

Anonymkode: 11338...a28

Skrevet

Kan noen være så snill og forklare meg psykologien bak dette fenomenet? Jeg vet aldri hvordan jeg skal reagere når folk jeg kjenner tar disse tatoveringene. Er de mer glad i barna sine enn meg som aldri i verden hadde kommet på å gjøre noe sånt? Eller er det betraktet som stilig? 

Anonymkode: bb94e...692

Du skulle ikke behøve å reagere, du hadde ikke visst at jeg hadde tatt den en gang, for den er jo kun for meg. De som tar det på et godt synlig sted vil vel vise fram for hele verden at de er stolte kanskje? Jeg har mine grunner.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Barna vil jo finne ut det en gang, de ser deg jo naken f eks. Jeg hadde ikke syntes det var så sjarmerende om mamma hadde navnet mitt på tissen... 

Anonymkode: 11338...a28

Du kaller området under navlen på magen for tissen? DET skjønner jeg barna dine synes er flaut...

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kaller området under navlen på magen for tissen? DET skjønner jeg barna dine synes er flaut...

Huden rett under navelen er vel ikke under trusekanten? Hvor høye truser går du med? 

Anonymkode: 6e1b4...333

Skrevet

Rett under trusekanten er uansett ikke "tissen". Det er magen.

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huden rett under navelen er vel ikke under trusekanten? Hvor høye truser går du med? 

Anonymkode: 6e1b4...333

Jeg skrev at det ville bli ved keisersnittarret mitt, og det ligger over området det vokser kjønnshår på, og på meg er det rett under navlen. Jeg har kort overkropp. Takk for at du påpeker at jeg har unormal kropp...

Skrevet

Jeg synes det blir litt vulgært og seksuelt å ha navnet på barna i kjønnshåret ditt...

Anonymkode: a66fc...23a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hallo? For at ikke andre skal se den, som jeg skrev. Eneste stedet ikke folk kan se den er der undertøy/bikini dekker.

Men hvorfor skal du ha den da? Du blir den eneste som kan se den, og bare når du er naken... Hvorfor?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det blir litt vulgært og seksuelt å ha navnet på barna i kjønnshåret ditt...

Anonymkode: a66fc...23a

Det blir jo ikke i kjønnshåret da, men ved arret, ovenfor håret. Oppunder navlen? Jeg er tydeligvis et misfoster med abnormal kropp...

Skrevet

Et keisersnitt arr ligger jo helt på toppen av fit.. mer eller mindre. For meg blir det bare helt feil plassering av en tatovering. Må den være kun synlig for deg så ser jeg faktisk ikke vits med å ta. Plasser som kun er synlig for deg selv er vell generelt vulgære plasser om under bikinilinja, puppene, ræva osv...

men du kommer jo helt sikkert til å ta tatoveringen likevel så skjønner ikke hvorfor du gidder å spør engang. 

Anonymkode: a2563...667

Skrevet

Men hvorfor skal du ha den da? Du blir den eneste som kan se den, og bare når du er naken... Hvorfor?

Har det noe å si for deg da? Sånn egentlig? Spør du alle om hvorfor de gjør alt mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...