Gå til innhold

Forsette eller gi opp? Ekteskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har våre sammen i snart 13år, vi har hatt mye opp og ned, begge 2 har våre utro og tilgitt hverandre, jeg sliter mye med han, ting han gjøre og ikke gjøre. Alt føles som en rutiner med alt, han mener at vi har det godt til sammen men jeg føler ikke det. Vi har neste gjort alt for å redde ekteskapet, jeg føler bare at jeg orker ikke mer, han vet hvordan jeg føler men han vil ikke gi opp etter så mange år sammen.

Sexlivet er veldig ustabil, som regel så er det kun når han vil at det skjer, når jeg vil så orker ikke han eller en annen grunn til at han vil ikke.

Han har en egen firma som han setter først og fremst av alt, jeg støtter han 110% men av og til glømmer han avtaler med meg og tar alltid firma først, det såre meg mye.

Noen som har råd? Eller tips, ting man kan gjøre for å få det bedre? 

Anonymkode: 13d63...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk hjelp fra en utenforstående, f eks terapeut, som kan stille noen nye spørsmål og belyse ting på en ny måte. Jeg leser ut av innlegget ditt at du blir nedprioritert - han velger jobb foran samvær, han ligger med deg kun når han selv vil osv. Du blir sittende og vente på at han skal gi av seg selv. De fleste menn gir mye mindre enn kvinner, men mannen din høres ut som om han gir veldig mye mindre. Hvis dere ikke søker hjelp utenfra, så må du selv finne ut hvor lite du gidder å leve med at han tilbyr deg.

Anonymkode: 9c00e...41c

Skrevet

Takk :)

Anonymkode: 13d63...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...