Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #26 Skrevet 3. februar 2018 5 timer siden, Milla1986 skrev: Jeg kjøpte min på bli vakker.no, ser de selger det på vita også. Du smører på hver kveld på øyebrynene og da skal de gro mye fortere. Jeg brukte det hver kveld i 3 uker og jeg fikk veldig fyldige bryn av det. Dette er helt sant, funket for meg også bare at det tok rundt 4-5 uker før jeg så forskjell. Bare vær tålmodig 😊 Anonymkode: 89647...e46
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #27 Skrevet 3. februar 2018 Har du forsøkt å børste de litt nedover for så å forme de? Synes ikke salongen du går til høres så veldig bra ut. Støtter de som foreslår å bytte salong. Anonymkode: 71b0e...847
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #28 Skrevet 3. februar 2018 Hvor gammel er du? Hårvekst går i perioder og kan også påvirkes av hormoner. Om du skal fortsette å "spare" kan du evt kjøpe bryngele, børste og en sånn penn til å farge innimellom med. Ha de litt ryddige og formet hjelper mye. Jeg ville nok stikket innom en annen salong og bedt om en second opinion. Anonymkode: 968a7...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå