Gå til innhold

Tragiske øyebryn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre med disse øyebrynene? Jeg har spart i 7 mnd, ser ikke ut til at de vokser mer.

20180202_164519.jpg

Anonymkode: f0df1...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke det helt normale øyenbryn da?

Anonymkode: e5a77...501

Skrevet

Hvorfor skal du gjøre noe med dem da?

Anonymkode: 1ad13...9de

Skrevet

Helt vanlige øyenbryn.

Anonymkode: 3a61b...281

Skrevet

Dra en plass og få de formet og farget så blir det veldig bra. Litt farge kan fylle ut så de tynnere partiene ser bedre ut. Har samme "problem" selv.

Skrevet

De ser så forskjellige ut. Og liksom masse som mangler. Er så lei av å nappe, så hadde lyst å bare la de vokse helt ut. 

Skrevet

pga langvarig napping så kan de hårene slutte å komme tilbake

Anonymkode: 523ec...28d

Skrevet

😖

Skrevet

Du må gå til en salong og få dem formet og farget. Så kjøper fu deg en tynn øyenbrynskajal som du kan bruke til å fylle inn litt der du føler du mangler hår.

Skrevet

Det du har igjen ser jo helt fint ut, men du har rett i at malingen er tragisk.

Anonymkode: 06651...390

Skrevet
1 time siden, Anarkali skrev:

Du må gå til en salong og få dem formet og farget. Så kjøper fu deg en tynn øyenbrynskajal som du kan bruke til å fylle inn litt der du føler du mangler hår.

Jeg går til salong. De sier jeg skal vente på at det kommer mer. Men, når det ikke har kommet på 7 mnd tenker jeg det ikke kommer.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det du har igjen ser jo helt fint ut, men du har rett i at malingen er tragisk.

?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

?

Nappingen

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nappingen

Ja. Jeg nappet i 16 år.

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva kan jeg gjøre med disse øyebrynene? Jeg har spart i 7 mnd, ser ikke ut til at de vokser mer.

20180202_164519.jpg

Hvorfor har du spart? De trenger jo trimmes og nappes?? 

Anonymkode: a876d...1d4

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du spart? De trenger jo trimmes og nappes?? 

Salongen jeg går til, mener jeg har nappet de for tynne. Og at de skulle vokse seg tykke og naturlige.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Salongen jeg går til, mener jeg har nappet de for tynne. Og at de skulle vokse seg tykke og naturlige.

Ok men nå er det jo ikke alle som har tykke bryn naturlig. Jeg ville fått dem formet nå og så kan du jo se om det vokser ut mer hår der du vil ha det. Er jo ingen vits i å gå med dem så ustemte i en evighet. Har du prøvd serum? 

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville byttet salong og fått de stelt! Ingen vits å gå til slik? Kommer det mer hår etterhvert så fint, du må jo stelle dem. Du trenger ikke nappe, de kan skjæres heller. 

Skrevet
53 minutter siden, Anarkali skrev:

Ok men nå er det jo ikke alle som har tykke bryn naturlig. Jeg ville fått dem formet nå og så kan du jo se om det vokser ut mer hår der du vil ha det. Er jo ingen vits i å gå med dem så ustemte i en evighet. Har du prøvd serum? 

Jeg hadde tykke bryn før jeg begynte med napping. Mørkere og. Har ikke prøvd serum. Hvor selges det? Kanskje jeg må prøve en annen salong....

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville byttet salong og fått de stelt! Ingen vits å gå til slik? Kommer det mer hår etterhvert så fint, du må jo stelle dem. Du trenger ikke nappe, de kan skjæres heller. 

Jeg må google etter ny salong...

Skrevet
46 minutter siden, Milla1986 skrev:

Har du prøvd castor oil? 

Hvor selges det?

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor selges det?

Jeg kjøpte min på bli vakker.no, ser de selger det på vita også. Du smører på hver kveld på øyebrynene og da skal de gro mye fortere. Jeg brukte det hver kveld i 3 uker og jeg fikk veldig fyldige bryn av det. 

Skrevet
2 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jeg kjøpte min på bli vakker.no, ser de selger det på vita også. Du smører på hver kveld på øyebrynene og da skal de gro mye fortere. Jeg brukte det hver kveld i 3 uker og jeg fikk veldig fyldige bryn av det. 

Bare smører du det på oglar det være over natten? Hva når man slutter med oljen da, blir det glissent igjen? Var den dyr?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bare smører du det på oglar det være over natten? Hva når man slutter med oljen da, blir det glissent igjen? Var den dyr?

Den kostet vel rett i overkant av 100kr for en stor flaske. Smører på hver kveld og lar det være på til morgenen etter. Nei, det ble ikke glissent, brynene gikk bare tilbake til å vokse i den hastigheten det opprinnelig gjorde før jeg begynte med oljen. Jeg brukte den frem til jeg hadde den fylden jeg ønsket og så fikk jeg de formet slik jeg ville. Det hadde veldig god effekt på meg ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...