Gå til innhold

Syns dere 37 år er gammelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få barn? Hadde dere tenkt d var rart om noen dere kjente på 37 ble gravid?

Anonymkode: 379a3...232

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37 og anser ikke meg selv som for gammel til å få barn. Om 5 år, så kanskje. Men egentlif så er jeg kkke for gammel før jeg er i overgangsalderen 

Anonymkode: d8833...987

Skrevet

Absolutt ikke! Litt gammel førstegangsfødende, men ok det også.

Anonymkode: 9f2e0...329

Skrevet

Jeg er 36, og jeg er for gammel. Hva du er er opp til deg! 

Anonymkode: af414...2e9

Skrevet

Fikk mitt andre barn nå, 35år. Føles rart å tenke på at min mor fikk min yngste søster når hun var 37/38 , og vi syntes det var sååå gammelt 😂 

Anonymkode: 15078...925

Skrevet

Nei. Det hadde jeg ikke ofret en tanke. Mange rundt oss fikk barn da de var nærmere 40.

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk mitt andre barn nå, 35år. Føles rart å tenke på at min mor fikk min yngste søster når hun var 37/38 , og vi syntes det var sååå gammelt 😂 

Min mor var 30 da jeg ble født, og jeg syntes det var såå flaut, at hvis noen spurte om alderen hennes, så måtte jeg alltid legge til at jeg hadde en søster som var 10 år eldre enn meg.  😂 

Anonymkode: f50b2...ead

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det hadde jeg ikke ofret en tanke. Mange rundt oss fikk barn da de var nærmere 40.

Min mor var 30 da jeg ble født, og jeg syntes det var såå flaut, at hvis noen spurte om alderen hennes, så måtte jeg alltid legge til at jeg hadde en søster som var 10 år eldre enn meg.  😂 

He He 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det måtte jeg også passe på å si, men min mor va 36 da hun fikk meg.

har venninner som har fått barn i alder av 39/40, og ser ikke på de som for gamle.

Anonymkode: a7d40...20d

Skrevet

Nei. Jeg fikk mine to siste da jeg var 40 og 41

Skrevet

For min del ville det vært det.Jeg er 37 Og har barn på 16.13.7 år.Jeg kunne ikke satt meg inn i livet som nybakt mor nå.

Anonymkode: eeeaf...0b3

Skrevet

Nei hadde ikke ofret det en tanke. Jeg fikk første baby da jeg var 34 og er 36 når nr 2 kommer.

Skrevet

Ofra ikkje ein tanke på kva andre syntes var rart, hverken då eg var 37 eller 39.  Det har jo vorte ein ganske vanleg alder å få barn i. Syntes det var litt spesiellt då kollega på 46 var gravid, men slik blir det av og til :)

Skrevet

Selvsagt ikke. 

Anonymkode: 56ef4...9b7

Skrevet

Venter min første (av forhåpentligvis 2-3) nå - endelig, og er 37. Helsemessige årsaker som har vært årsak til at vi ikke har fått dette til før. Nå håper vi at ting fungerer og at vi minst rekker en til innen jeg blir 40. Tror jeg stopper da uansett.

Anonymkode: 24410...706

Skrevet

Kan du få barn er du ikke for gammel 

Kvinner har alltid fått barn hele sitt fruktbare liv 

Svigermor var 40 da hun fikk min mann, nå er hun 87 år og fremdeles en sprek dame. 

Jeg kjenner ikke mindre enn tre stykker som har fått barn etter 40. 

Anonymkode: 07f71...21b

Skrevet

Nei, ikke gammel - men en voksen førstegangs. Jeg fikk nr 1 da jeg var 27, nr 2 da jeg var 33 og nr 3 da jeg var 36. 

Anonymkode: 3fa23...e9b

Skrevet

Nei, syns ikke det er rart. Bestevenninnami venter nr 3 og er 37 år. Har også flere i min omgangskrets som er mellom 35-40 og venter barn.

Anonymkode: aa023...055

Skrevet

Ja, 37 er gammelt.

mi max grebse for å få barna er 33.

dere i 40 årene er jo urgamel når barna begynner på skolen😜 

Skrevet

Det er veldig vanlig å få barn i 40-årene, så 37 er absolutt ikke gammelt for å lage barn. 

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Kommer fra Oslo, og der er det vanlig med høy alder for fødende. Har venner som fikk barn i 39-årsalderen (den ene fikk første da, den andre nr. 2).

Anonymkode: ca2fb...6d6

Skrevet
23 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Ja, 37 er gammelt.

mi max grebse for å få barna er 33.

dere i 40 årene er jo urgamel når barna begynner på skolen😜 

Du må jo være veldig ung som ikke har lært deg å skrive enda? 

37 er selvsagt en helt Ok og vanlig alder å få barn i.

Anonymkode: a5f22...a5b

Skrevet

Hva som er gammel endrer seg. Jeg har alltid sagt at hvis jeg skal ha et barn til,  så må det i allefall bli før jeg blir 35. Den grensen har vært på både 30 og 32 før. Nå er grensen tatt litt bort, jeg nærmer meg 37 og vi prøver på nr 3. Har store barn dra før, fikk eldste da jeg var 19. Jeg tenker uansett at 40 er for gammelt for meg å få barn, så har det ikke skjedd før, så legger vi inn årene. Kjenner også flere som har fått barn etter 40.

Anonymkode: 24178...2fa

Skrevet

Jeg er 38 og er gravid 😰😰 var ikke planlagt. Fikk et barn da jeg var 37 år også. 

Hvis du blir gravid så er du tydeligvis ikke for gammel... 

Anonymkode: baf9e...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...