Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Vi har vært sammen i 10 år og har 2 barn sammen. Det har alltid været ulikheter og vanskeligheter i senga, men vi har likevel fått det til å fungerer. Jeg er typen som ønsker kos, nærhet, lidenskap. Han er mer rett på sak. Er snakk om ett kyss, frem med dildo, samleie og så ferdig. Men de siste åra føler jeg at den lille gnisten som var der er borte. Vi har hatt sex 2 ganger de siste 2,5 åra, seneste i går. Tidligere var i hverfall samleie godt men nå etter vaginal fødsel kjenner jeg knapt han er inni meg. Trenger virkelig gode råd for å få ting på rett spor. Orker ikke leve resten av livet uten sex eller sex som ikke gir meg noe. Men vil ikke bryte opp familien heller for vi er jo gode venner. Føler meg fanga i tidenes dilemma Anonymkode: b6e24...271
shewolf Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Jeg synes personlig ikke at sex er grunn nok til å splitte en familie. Sannsynligheten for at du ikke kjenner noe med en annen også er ganske stor. Har du blitt vid etter fødsel må du nesten trene deg opp for din egen skyld. Så du kjenner noe. Så må du ikke tenke så mye at det er ræva. For han merker nok da hvor lite lyst du har og man har ikke lyst til å bruke lang tid på noen som er uinteressert eller gir noe tilbake. Gutter må også komme fort for å ikke bli slappe dersom de ikke er ordentlig tent. Eneste løsningen. Prat om det! Fortell han (uten å angripe han som om det er hans skyld). Si at du ønsker å ha sex mer, men at du føler det blir mye det samme. At du vil eksprementere litt. Ikke si "du" mot han. For det er ikke turn on å bli fortalt at man ikke tilfredsstiller dama eller mannen sin. Husk at det er vanlig å være sliten de første årene også. Lykke til! Og slutt å si til deg selv at det er så dårlig, for da er du innstilt på at det blir dårlig. Og da blir det dårlig. Rett å slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå