Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Gjorde inntrykk på meg ho som strakte ut ei hånd og ønska venner til sitt barn i Kristiansand. Tenkte vi kunne komme med tips og råd her til foreldre til ensomme barn. Mitt tips. Ta kontakt med skolen og fau-representanter. Prøv å finne ut om der er andre elever i andre klasser som har samme problem. Spleis barnet med andre barn i samme situasjon. Fau-representanter er gjerne foreldre som er opptatt av at barn skal ha det bra. Kanskje dei vil hjelpe deg og ditt barn ut av ensomheten. Veit med sikkerhet at eg hadde gjort det. Anonymkode: 8285f...805
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Jeg sendte Mail til alle foreldrene i klassen og informerte om at mitt barn var helt venneløs og ensom. Fikk to svar hvor barnet mitt ble invitert hjem til to andre barn. De andre 24 foreldreparene anså det tydeligvis som mitt og mitt barns problem. Det er nesten så jeg mister troen på menneskeheten. Anonymkode: fc67d...d16
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sendte Mail til alle foreldrene i klassen og informerte om at mitt barn var helt venneløs og ensom. Fikk to svar hvor barnet mitt ble invitert hjem til to andre barn. De andre 24 foreldreparene anså det tydeligvis som mitt og mitt barns problem. Det er nesten så jeg mister troen på menneskeheten. Anonymkode: fc67d...d16 Så bra at iallefall 2 svarte. Korleis gjekk det på lang sikt? Og alle dei andre burde skamme seg. Er lov å svare uansett om dei har kapasitet til å hjelpe til eller ikkje. Og tipse barna sine om å inkludere. Anonymkode: 8285f...805
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sendte Mail til alle foreldrene i klassen og informerte om at mitt barn var helt venneløs og ensom. Fikk to svar hvor barnet mitt ble invitert hjem til to andre barn. De andre 24 foreldreparene anså det tydeligvis som mitt og mitt barns problem. Det er nesten så jeg mister troen på menneskeheten. Anonymkode: fc67d...d16 Flink mamma👏 stor skam til de 24 foreldreparene! Anonymkode: 410a0...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå