Gå til innhold

Jomfru mann trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 27 gammel mann fra stavanger som er fremdeles jomfru, grunnen til dette er at jeg ikke tørr å gå videre fikk mye tilbud om hjelp men har alltid hvert så sjenert og gått hjem

Skal forlove meg snart men siden hun jeg forlover meg med er også jomfru så blir det samme

Er det noen som kunne gitt meg få råd angående dette, hadde hvert stor takknemlige

Anonymkode: b640f...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke helt.Hva er det du ønsker råd om?

Anonymkode: 48029...90c

Skrevet

Tilogmed dyr klarer å ha sex.

Det kommer til å gå helt naturlig

Følg instinktene dine 😂

Anonymkode: 5c4eb...2bb

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Følg instinktene dine 😂

Nytter jo ikke det når instinktet hans er å stikke av når noen tilbyr han fitte :P

Anonymkode: 9bb41...ea7

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er relevant at hi er fra stavanger 🤔

Anonymkode: 959d5...421

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor det er relevant at hi er fra stavanger 🤔

Anonymkode: 959d5...421

Bedehusbeltet...

Nei, HI, dere må jo bare fomle dere frem. Snakk med psykolog hvis dette er en angst hos deg.

Anonymkode: 83eaa...8ae

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke helt. 

Men hvis du er reelt jomfru og trenger hjelp i den situasjon du beskriver ville jeg pratet med din snart forlovede om dette. 

Hvis dette ikke er tilfelle med en evt forlovede snart, hadde jeg meldt meg på tinder appen, og skrevet at jeg var ute etter å få noen til å ta jomfrudommen min. Nokk av damer som hadde meldt seg da😘 lykke til! 

Anonymkode: f68c6...5bd

Skrevet
På ‎30‎.‎01‎.‎2018 den 18.31, Anonym bruker skrev:

Hei

Jeg er 27 gammel mann fra stavanger som er fremdeles jomfru, grunnen til dette er at jeg ikke tørr å gå videre fikk mye tilbud om hjelp men har alltid hvert så sjenert og gått hjem

Skal forlove meg snart men siden hun jeg forlover meg med er også jomfru så blir det samme

Er det noen som kunne gitt meg få råd angående dette, hadde hvert stor takknemlige

Det går nok helt fint! Snakk sammen begge to i forkant. Hun er garantert like nervøs som deg. Og husk begge på at det kan ta noen ganger før det blir bra, det er helt naturlig :). Ta dere god tid, ikke stress, bruk sansene og bli kjent med hverandres kropper. 

Anonymkode: 1aa0a...06b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det går nok helt fint! Snakk sammen begge to i forkant. Hun er garantert like nervøs som deg. Og husk begge på at det kan ta noen ganger før det blir bra, det er helt naturlig :). Ta dere god tid, ikke stress, bruk sansene og bli kjent med hverandres kropper. 

Øv på å ta på kondom og å ta av en BH (bind den rundt en stol) ;)

Skrevet

Til alle tider har folk fått dette til! Det går garantert bra! Noen måneder med kyssing og tafsing først setter ting i gang. 

Anonymkode: d901b...5d1

Skrevet

Er det første gangen du vil ha tips til? 

Prøv å ha litt lave skuldre og ikke stress. Ikke ha så høye forventninger, første gangen blir gjerne litt fomlete. 

Gjør det enkelt, tenger ikke eksperimentere så fælt første gang, det kommer etter hvert 

Vanlig vanilje/misjonær er helt ok første gang 

Ta det med et smil. 

Anonymkode: 0c11f...c89

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nytter jo ikke det når instinktet hans er å stikke av når noen tilbyr han fitte :P

Anonymkode: 9bb41...ea7

Herregud... Du trenger ikke være frekk.

Anonymkode: 94f62...5ac

Skrevet

Tusenn takk folkens for alle gode svar😊

Skrevet
På 4.2.2018 den 22.35, Anonym bruker skrev:

Følg instinktene dine 😂

Takk for råd😊

Skrevet
På 5.2.2018 den 7.01, Anonym bruker skrev:

Er det første gangen du vil ha tips til? 

Prøv å ha litt lave skuldre og ikke stress. Ikke ha så høye forventninger, første gangen blir gjerne litt fomlete. 

Gjør det enkelt, tenger ikke eksperimentere så fælt første gang, det kommer etter hvert 

Vanlig vanilje/misjonær er helt ok første gang 

Ta det med et smil. 

Anonymkode: 0c11f...c89

Takk for svar😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...