Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hei Jeg er 27 gammel mann fra stavanger som er fremdeles jomfru, grunnen til dette er at jeg ikke tørr å gå videre fikk mye tilbud om hjelp men har alltid hvert så sjenert og gått hjem Skal forlove meg snart men siden hun jeg forlover meg med er også jomfru så blir det samme Er det noen som kunne gitt meg få råd angående dette, hadde hvert stor takknemlige Anonymkode: b640f...0cd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg forstår ikke helt.Hva er det du ønsker råd om? Anonymkode: 48029...90c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Tilogmed dyr klarer å ha sex. Det kommer til å gå helt naturlig Følg instinktene dine 😂 Anonymkode: 5c4eb...2bb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tilogmed dyr klarer å ha sex. Det kommer til å gå helt naturlig Følg instinktene dine 😂 Anonymkode: 5c4eb...2bb Nytter jo ikke det når instinktet hans er å stikke av når noen tilbyr han fitte Anonymkode: 9bb41...ea7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Skjønner ikke hvorfor det er relevant at hi er fra stavanger 🤔 Anonymkode: 959d5...421
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke hvorfor det er relevant at hi er fra stavanger 🤔 Anonymkode: 959d5...421 Bedehusbeltet... Nei, HI, dere må jo bare fomle dere frem. Snakk med psykolog hvis dette er en angst hos deg. Anonymkode: 83eaa...8ae
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Jeg skjønner heller ikke helt. Men hvis du er reelt jomfru og trenger hjelp i den situasjon du beskriver ville jeg pratet med din snart forlovede om dette. Hvis dette ikke er tilfelle med en evt forlovede snart, hadde jeg meldt meg på tinder appen, og skrevet at jeg var ute etter å få noen til å ta jomfrudommen min. Nokk av damer som hadde meldt seg da😘 lykke til! Anonymkode: f68c6...5bd
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 På 30.01.2018 den 18.31, Anonym bruker skrev: Hei Jeg er 27 gammel mann fra stavanger som er fremdeles jomfru, grunnen til dette er at jeg ikke tørr å gå videre fikk mye tilbud om hjelp men har alltid hvert så sjenert og gått hjem Skal forlove meg snart men siden hun jeg forlover meg med er også jomfru så blir det samme Er det noen som kunne gitt meg få råd angående dette, hadde hvert stor takknemlige Anonymkode: b640f...0cd Det går nok helt fint! Snakk sammen begge to i forkant. Hun er garantert like nervøs som deg. Og husk begge på at det kan ta noen ganger før det blir bra, det er helt naturlig :). Ta dere god tid, ikke stress, bruk sansene og bli kjent med hverandres kropper. Anonymkode: 1aa0a...06b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det går nok helt fint! Snakk sammen begge to i forkant. Hun er garantert like nervøs som deg. Og husk begge på at det kan ta noen ganger før det blir bra, det er helt naturlig :). Ta dere god tid, ikke stress, bruk sansene og bli kjent med hverandres kropper. Anonymkode: 1aa0a...06b Øv på å ta på kondom og å ta av en BH (bind den rundt en stol) Anonymkode: 1aa0a...06b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Til alle tider har folk fått dette til! Det går garantert bra! Noen måneder med kyssing og tafsing først setter ting i gang. Anonymkode: d901b...5d1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 Er det første gangen du vil ha tips til? Prøv å ha litt lave skuldre og ikke stress. Ikke ha så høye forventninger, første gangen blir gjerne litt fomlete. Gjør det enkelt, tenger ikke eksperimentere så fælt første gang, det kommer etter hvert Vanlig vanilje/misjonær er helt ok første gang Ta det med et smil. Anonymkode: 0c11f...c89
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Nytter jo ikke det når instinktet hans er å stikke av når noen tilbyr han fitte Anonymkode: 9bb41...ea7 Herregud... Du trenger ikke være frekk. Anonymkode: 94f62...5ac
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 Tusenn takk folkens for alle gode svar😊 Anonymkode: b640f...0cd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #14 Skrevet 9. februar 2018 På 4.2.2018 den 22.35, Anonym bruker skrev: Tilogmed dyr klarer å ha sex. Det kommer til å gå helt naturlig Følg instinktene dine 😂 Anonymkode: 5c4eb...2bb Takk for råd😊 Anonymkode: b640f...0cd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2018 #15 Skrevet 9. februar 2018 På 5.2.2018 den 7.01, Anonym bruker skrev: Er det første gangen du vil ha tips til? Prøv å ha litt lave skuldre og ikke stress. Ikke ha så høye forventninger, første gangen blir gjerne litt fomlete. Gjør det enkelt, tenger ikke eksperimentere så fælt første gang, det kommer etter hvert Vanlig vanilje/misjonær er helt ok første gang Ta det med et smil. Anonymkode: 0c11f...c89 Takk for svar😊😊 Anonymkode: b640f...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå