Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #26 Skrevet 29. januar 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje foreldrene er de som har startet den nedadgående spiralen ved å lære sitt barn grusomhet? Har det falt seg inn at de ikke er "født slemme"? Anonymkode: 4c44a...432 Ja? Hva ved det jeg skriver motstrider det? Det hadde vært mindre mobbing om ikke så mange foreldre hadde vært så tjukke i hodene sine. Men alle forventer at skolen skal fikse alt. Et lite lærerteam skal oppdra en haug med unger som ikke foreldrene klarte å oppdra selv, I TILLEGG til å undervise. Sier seg selv at det ikke går. Trusler om å måtte bytte skole kan kanskje få litt flere foreldre til å gjøre en større innsats for å oppdra barna sine. Anonymkode: 62e65...8a0
Dumi Skrevet 29. januar 2018 #27 Skrevet 29. januar 2018 Jeg skulle ha ønsket at mine mobbere ble tvangsflytte da jeg gikk på skolen. Det meste var psykisk mobbing, og det var forferdelig. Av og til ble mobbingen fysisk, som da en av dem fant det før seg å ta løpefart og sparke meg hardt i ryggen. Jeg måtte på legevakten. Jeg visste at noen av dem hadde vanskelige familieforhold, men hva hjalp det meg? Sosial personen på skolen ba meg til å med å føle medfølelse for dem! Deres mobbing resulterte i noen selvmordsforsøk, men jeg skulle føle med dem!?! Vi var bare barn den gang. Jeg, vi, har vokst opp. Jeg har tilgitt dem, det var den eneste måten jeg kunne få kontrollen tilbake. Akkurat da vår det jeg som bestemte, for første gang i mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå