Gå til innhold

Er sexting utroskap..?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det er så enkelt at «det ikke vil andre skal gjøre mot deg, det skal du ikke gjøre mot dem». Så hvis du synes det er ok at mannen gjør dette bak din rygg, så er det greit at du gjør det. 

Anonymkode: 9ea39...06e

I andre sammenhenger, kanskje ja. Men det er ikke greit, selv om hun kanskje ikke hadde brydd seg om at mannen holdt på slik med en annen kvinne, hvis hun vet at det hun gjør vil såre mannen hennes, vil gjøre at han mister tillit til henne, at forholdet kanskje kommer i krise pga. hennes årelange valg om å ha seksuell kontakt med en annen mann.

Anonymkode: 4501d...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte mannen min nå om hva han hadde tenkt om det, og han syns det er langt utenfor grensen. Han sier også at alt man ikke kan si og gjøre foran partneren er ugreit. For hans del, og min, er det utroskap.

Anonymkode: 5e145...889

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I andre sammenhenger, kanskje ja. Men det er ikke greit, selv om hun kanskje ikke hadde brydd seg om at mannen holdt på slik med en annen kvinne, hvis hun vet at det hun gjør vil såre mannen hennes, vil gjøre at han mister tillit til henne, at forholdet kanskje kommer i krise pga. hennes årelange valg om å ha seksuell kontakt med en annen mann.

Da må hun jo ta konsekvensene for valgene sine om det blir oppdaget da. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da må hun jo ta konsekvensene for valgene sine om det blir oppdaget da. 

Selvfølgelig må hun i så fall ta ansvar for det hun har gjort. Men poenget var vel at hvis man har valgt å leve livet sitt med en annen person så har man også et visst ansvar for å ikke gjøre ting man ev. vet vil såre den andre. Har de i tillegg barn så har man også et ansvar for å ikke gjøre ting som unødvendig kan komme til å skape store problemer, gjøre familien dysfunksjonell og kanskje også bryte opp familien. Man har et visst ansvar for å ta hensyn til den andres følelser, hedre ev. avtaler man har gjort og grenser som de har blitt enige om.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig må hun i så fall ta ansvar for det hun har gjort. Men poenget var vel at hvis man har valgt å leve livet sitt med en annen person så har man også et visst ansvar for å ikke gjøre ting man ev. vet vil såre den andre. Har de i tillegg barn så har man også et ansvar for å ikke gjøre ting som unødvendig kan komme til å skape store problemer, gjøre familien dysfunksjonell og kanskje også bryte opp familien. Man har et visst ansvar for å ta hensyn til den andres følelser, hedre ev. avtaler man har gjort og grenser som de har blitt enige om.

Man skal jammen meg ha et vaklende, ømskinnet ego hvis man seriøst mener at ektefellens sms-er er med på å "gjøre familien dysfunksjonell" eller "bryte opp familien"! Er man så hysterisk bør man ikke pådra seg familie...

Anonymkode: bfdd3...a60

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man skal jammen meg ha et vaklende, ømskinnet ego hvis man seriøst mener at ektefellens sms-er er med på å "gjøre familien dysfunksjonell" eller "bryte opp familien"! Er man så hysterisk bør man ikke pådra seg familie...

Anonymkode: bfdd3...a60

Heftige seksuelle meldinger over flere år... har ikke noe med hysteri å gjøre. Som jeg tidligere har skrevet, om dette er noe som kan ødelegge familien kommer helt an på hvilken avtale Hi og mannen hadde for forholdet, hvor de to sammen satte grensene for hva som er ok og ikke i forholdet. Når HI føler hun ikke kan si dette til mannen så tyder vel det på at hun vet at dette er noe som ikke er greit i det forholdet hun lever i, og da bør hun tenke seg om, hva som er viktigst for henne. Hun har et ansvar også for sin mann, og om hun vet at hun gjør noe som han vil se på som et tillitsbrudd og noe som kan såre ham, da er det jo lite smart av henne å fortsette med dette forholdet til den andre mannen, for om mannen har et annet syn enn henne på utroskap så er det et faktum at ekteskapet kan ryke. Det er ikke hysteri, det er snakk om tillit, omtanke, hensyn, verdier. Om det er greit er det ingen av oss som kan si noe om, det er det bare Hi og mannen hennes som kan vite.

Skrevet
På 27.1.2018 den 8.43, Anonym bruker skrev:

Jeg har ved flere anledninger sextet med en kompis... Ingen bilder, ingenting. Bare generelt hva vi vil gjøre med hverandre. Vi har sextet i mange år uten å gjøre noe, og vi er utrolig gode venner som har kjent hverandre i 20 år.

Det begynte egentlig bare med hvordan vi vil at partneren skal være og hva vi liker, men så dro den litt ut på et tidspunkt. Jeg har ikke lyst på han, jeg vil bare ha fantasiene han gir meg.

Er jeg utro mot min mann..? 

Anonymkode: f077d...ca1

Et enormt svik er det i hvert fall. Hva hadde du sagt om mannen gjorde det samme?

Anonymkode: 5c20f...fae

Skrevet

Hva som ee utroskap må vel strengt tatt defineres i ethvert forhold? Det begge er ok med er ikke utroskap.

Hadde ikke funket for meg..

Anonymkode: c7a70...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...