Gå til innhold

Er sexting utroskap..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ved flere anledninger sextet med en kompis... Ingen bilder, ingenting. Bare generelt hva vi vil gjøre med hverandre. Vi har sextet i mange år uten å gjøre noe, og vi er utrolig gode venner som har kjent hverandre i 20 år.

Det begynte egentlig bare med hvordan vi vil at partneren skal være og hva vi liker, men så dro den litt ut på et tidspunkt. Jeg har ikke lyst på han, jeg vil bare ha fantasiene han gir meg.

Er jeg utro mot min mann..? 

Anonymkode: f077d...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke kan fortelle om det til din mann så er det utroskap 

Anonymkode: e9410...e7c

Skrevet

Jeg syns det.

Anonymkode: 0de7b...c27

Skrevet

Min mann gjorde dette med en annen, og jeg opplevde i alle fall som utroskap. Nå kjente jeg i tillegg den han skrev med, så det ble et slags dobbeltsvik. 

Anonymkode: 85e14...1a9

Skrevet

Hadde du synes det var OK om din mann gjorde det samme med en annen, superdeilig dame?

Om det kan kalles utroskap teknisk sett er mindre viktig. Hvis ikke mannen din vet dette og har godtatt det, er det etisk og moralsk forkastelig.

Skrevet

Ja jeg synes det .  

Om du må holde det hemmelig for mannen er det utroskap.

Anonymkode: 8ba50...1e8

Skrevet

På en måte nesten verre enn et «bananskall» i fylla med normal sex.

Anonymkode: 380de...813

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på det som utroskap... jeg har jo ikke lyst på han! 

Da avslutter jeg det omgående..! 

Bør jeg fortelle dette til min mann..?

hi

Skrevet

Jeg holder på på samme måte med en god venn, vet det er utroskap, men klarer ikke slutte han.

Her har det derimot utviklet seg til føleleser for begge og vi har tatt det et steg eller to videre.

Det begynte uskyldig med vennsakapelige på-kanten-meldinger, der holdt vi det noe år. Nå derimot er vi på dypt vann.

Anonymkode: 8ad39...26c

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg holder på på samme måte med en god venn, vet det er utroskap, men klarer ikke slutte han.

Her har det derimot utviklet seg til føleleser for begge og vi har tatt det et steg eller to videre.

Det begynte uskyldig med vennsakapelige på-kanten-meldinger, der holdt vi det noe år. Nå derimot er vi på dypt vann.

Da er du i en vanskelig situasjon...

Jeg for min del har bare lyst på mannen min når vi setter i gang slike fantasier.. Han andre tenner meg, mannen min fullfører det.. Har egentlig lyst på trekant..

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er du i en vanskelig situasjon...

Jeg for min del har bare lyst på mannen min når vi setter i gang slike fantasier.. Han andre tenner meg, mannen min fullfører det.. Har egentlig lyst på trekant..

Jeg vet, hadde aldri trodd dette for noen år siden.

Hos meg forestiller jeg meg at han er mannen min og hva jeg hadde gjort hvis det faktisk var han som satt ved siden av meg.

Håper det går over og roer seg av seg selv over sommeren når vi reiser bort på hver vår ferie.

Skrevet

Så lenge du gjør noe du føler du må holde hemmelig for din mann så er det utroskap.

Anonymkode: c7be4...878

Skrevet

Ja, jeg synes det er utroskap.

Anonymkode: a282f...163

Skrevet

For meg og mannen hadde det vært utroskap, men for nabodama og mannen er det ikke sikkert det er det.

Sier som andre over, om du føler du må holde det hemmelig for mannen din og er «redd» for konsekvensene om han finner ut av det ville jeg kalt det utroskap.

Anonymkode: e2d39...a2f

Skrevet

Avslutt det. Hva i huleste er vitsen med å fortelle om det ??? Kanskje mannen vil skille seg fra deg pga dette. Avslutt. Glem hele greia.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri tenkt på det som utroskap... jeg har jo ikke lyst på han! 

Da avslutter jeg det omgående..! 

Bør jeg fortelle dette til min mann..?

hi

Bare hvis du vil ha en masse problemer...

Helt ærlig, du har ikke gjort noe. Du har bare tenkt tanken. Det er ikke utroskap selv om det er bad taste.

Anonymkode: bfdd3...a60

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge du gjør noe du føler du må holde hemmelig for din mann så er det utroskap.

Nei, hvis du må holde det hemmelig, er det tillitsbrudd. Ikke utroskap. To forskjellige ting.

Utroskap er å bryte et ekteskapsløfte.

Skrevet

All seksuell handling eller seksuell prat som du ikke kan fortelle mannen din, er per min definisjon utroskap, ja. 

Anonymkode: 3cdae...4f1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hvis du må holde det hemmelig, er det tillitsbrudd. Ikke utroskap. To forskjellige ting.

Utroskap er å bryte et ekteskapsløfte.

Du bryter ett ekteskapsløfte når du holder noe skjult slik. Å elske og ære... Å sexte er ikke å ære sin partner.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bryter ett ekteskapsløfte når du holder noe skjult slik. Å elske og ære... Å sexte er ikke å ære sin partner.

Hva legger du i å ære noen? Det er da høyst subjektivt. Min mann gir meg kaffe og frokost på sengen, det opplever jeg som å bli æret. Han skryter av meg og gir meg positiv bekreftelse i alt han sier og gjør, han snakker pent om meg til andre. Da ærer han meg. Jeg får blomster til helga minst en gang i måneden. Han hører på hva jeg sier, han tar mine meninger i betraktning. Da ærer han meg.

At han avstår fra å skrive dirty meldinger, er det det du legger i et ord som "å ære"? Er vi så langt nede på grunnfjellet, altså? Alle har behov for noen hemmeligheter. Dette er en av de mer harmløse.

Skrevet

Ja, jeg synes dette er en slags utroskap. Men Du vet best om mannen din vil synes at det er ok at du gjør dette, eller om du hadde likt at mannen din gjør det samme som du gjør nå, og over så lang tid. Enig i at du bør slutte, men tror ikke du skal si noe til mannen din. Avslutt og glem, unødvendig å såre mannen for dette.

Anonymkode: e4a64...a3a

Skrevet

Definitivt ikke OK i mitt forhold i alle fall. 

Anonymkode: cf14b...d02

Skrevet

Hva alle andre mener er utroskap og ikke spiller ingen rolle, Hi.

Det eneste som spiller noen rolle er hva du og mannen din har vært enig om da dere ble fast sammen. Og om dere ikke ble enige om hvor grensene går, da tenker jeg at du bør spørre deg selv om det du gjør er noe mannen din vil synes er greit hvis det blir oppdaget. Vil han føle at du har vært utro? Vil han bli såret? Vil han fortsette forholdet? Synes han det er helt greit?

En annen ting - hvordan ville du følt det hvis du fikk vite at mannen din i årevis hadde skrevet på samme måten med én annen kvinne?

Det at du spør her inne, det at du sier du vil slutte å tekste slik med den andre mannen hvis andre mener det er utroskap fordi du ikke vil miste mannen din... det sier meg at du har vært fullstendig klar over at dette ikke er greit i det forholdet du er i, at du og den andre nå kanskje har kommet til et punkt hvor dere har krysset enda flere grenser, og at du vet at mannen din ikke hadde akseptert dette?

Anonymkode: 4501d...499

Skrevet

Tenker det er så enkelt at «det ikke vil andre skal gjøre mot deg, det skal du ikke gjøre mot dem». Så hvis du synes det er ok at mannen gjør dette bak din rygg, så er det greit at du gjør det. 

Anonymkode: 9ea39...06e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...