Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #26 Skrevet 25. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel bare en utvikling av politi og røver, cowboy og indianer Bedre de leker skyteleker enn at de sitter med hodet i hver sin skjerm og spiller skytespill da Anonymkode: e28bd...949 Vi har ikke skjerm, så her spiller de ikke noe. Jeg vil helst at de skal leke, men foretrekker jo lego og playmo og sånne ting. Er så trist å se at de dreper hverandre hele tiden. Anonymkode: 63c82...a21
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #27 Skrevet 25. januar 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har ikke skjerm, så her spiller de ikke noe. Jeg vil helst at de skal leke, men foretrekker jo lego og playmo og sånne ting. Er så trist å se at de dreper hverandre hele tiden. Anonymkode: 63c82...a21 De dreper jo hverandre når de leker med Lego ol også. De sprenger romskip, kjører på figurer osv. Forskjellen er at de bruker figurene i stedenfor å spille rollene selv. Anonymkode: 0a00a...722
MTF Skrevet 25. januar 2018 #28 Skrevet 25. januar 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis det plager deg veldig skal du nok sette ned foten. Men jeg er også tilhenger av å svelge kameler. Min er nå inne i en Nerf-fase. Jeg synes det er en drittlek - fly rundt og skyte på hverandre. Men jeg ser hvor sosialt viktig det er for ham. Det er det de kule gutta driver med. Så jeg klapper igjen, jeg kjøper ikke Nerf, men jeg hjelper ham å handle fir egne penger på Finn og sender ønskelister til onkel og besteforeldre uten kommentar. Forresten fløy vi rundt på søttitallet med pistoler og pil-og-bue. Vi drepte for fote. Og sto ikke tilbake for en og annen skalpering og bålbrenning. Anonymkode: 04cfb...f74 Veldig enig - en sånn periode hadde mine også, både gutten og jenta. Jeg kjøpte ikke NERF til de, men de kjøpte for egne penger. Varte ikke fryktelig lenge denne perioden, og i dag irriterer særlig gutten seg over hvor mye penger han har brukt på dette;-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #29 Skrevet 25. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: De dreper jo hverandre når de leker med Lego ol også. De sprenger romskip, kjører på figurer osv. Forskjellen er at de bruker figurene i stedenfor å spille rollene selv. Anonymkode: 0a00a...722 Når de leker med lego, så er de alle helter. De jobber sammen for å bekjempe de onde og mørke kreftene og de vinner. Det er ingen som dør, for helter dør ikke. Anonymkode: 63c82...a21
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #30 Skrevet 25. januar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når de leker med lego, så er de alle helter. De jobber sammen for å bekjempe de onde og mørke kreftene og de vinner. Det er ingen som dør, for helter dør ikke. Anonymkode: 63c82...a21 Det må jo være mye værre at de leker at de er overmennesker med rett til å drepe "de andre", enn at de kjemper på likefot og taper og vinner om hverandre? Anonymkode: 0a00a...722
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #31 Skrevet 25. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må jo være mye værre at de leker at de er overmennesker med rett til å drepe "de andre", enn at de kjemper på likefot og taper og vinner om hverandre? Anonymkode: 0a00a...722 Enig. Definisjoner som "de gode" og "de onde" er ikke særlig utviklende... Anonymkode: 02170...7ec
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #32 Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det må jo være mye værre at de leker at de er overmennesker med rett til å drepe "de andre", enn at de kjemper på likefot og taper og vinner om hverandre? Anonymkode: 0a00a...722 Det er lille-per som dør hele tiden. Men hva skal gutter på 8 år leke da? Anonymkode: 63c82...a21
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #33 Skrevet 25. januar 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er lille-per som dør hele tiden. Men hva skal gutter på 8 år leke da? Anonymkode: 63c82...a21 Bare la dem "drepe" hverandre. Det er ikke noe å ta på vei for. Ellers har vi fotball og dødball, hyttebygging, strikkhopping, bilbanekjøring og dukker. La dem holde på med det de har lyst til uten innblanding fra voksne. Anonymkode: 0a00a...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå