Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #26 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva skulle hun gjøre da? Ta et fremmed barn med seg i bilen? Hvor mange unger kjenner du som ville ha blitt med? Eller skulle hun ha sittet der med barne uten mulighet for å ringe? Det er lett å være etterpåklok. Anonymkode: 2e6ce...df0 Selvfølgelig tar du med deg et barn som går bare i bleia i 10 minus i bilen! Om så barnet hyler og skriker, så tar du det inn i bilen. Er vel bedre det enn at barnet dør ute! Anonymkode: 0366e...6f1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #27 Skrevet 21. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her ligger alt ansvar på foreldrene. Bare foreldrene. Anonymkode: e031c...2f1 Selvfølgelig, men det betyr da ikke at vi andre skal bare kjøre forbi! Anonymkode: 06878...a56
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2018 Forfatter #28 Skrevet 21. januar 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kommer aldri, aldri, aldri til å forstå folk som sitter og dømmer andre uten å ha kjennskap til saken. Fy skam deg! Anonymkode: 234e8...0dd Jeg kommer ALDRI til å skamme meg over at jeg hadde gjort mer enn å ringe politiet!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #29 Skrevet 21. januar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Her ligger alt ansvar på foreldrene. Bare foreldrene. Anonymkode: e031c...2f1 Ja, foreldre har ansvar for sine barn. Men når et barn er i fare og foreldre ikke er i nærheten, så hjelper man jo barnet uansett?!?. Om du var på stranda og en unge holdt på å drukne så skulle du bare si "jaja- foreldrenes ansvar"? Vet ikke hva som var grunnen til at ungen gikk ute jeg og sånt burde jo ikke skje, men jeg kan lett forestille meg mange grunner som kunne vært forklaring. Kunne jo være at forelder var syk, epilepsianfall, falt hjemme eller noe sånt. Og uansett om det dreier seg om uansvarlige foreldre som ikke passer på, rusproblemer eller hva som helst så hjelper man vel et bleiebarn ute i kulda? Det er jo uansett ikke ungens feil. Anonymkode: cb2f6...ca2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #30 Skrevet 21. januar 2018 2 timer siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Jeg kommer ALDRI til å skamme meg over at jeg hadde gjort mer enn å ringe politiet!! Oh my, her var det luftig ja... det er jo det å snakke slik om andre uten å vite historien du skal skamme deg over. Anonymkode: db957...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå