Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2018 #1 Skrevet 21. januar 2018 Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå. Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet... Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Helt ufattelig. 😢 Det er jo en selvfølge. Anonymkode: 821b1...6b9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #3 Skrevet 21. januar 2018 Kanskje melder ikke kunne gå, kanskje melder ikke rakk ut. Hvor står det t melder dro videre? Men hvorfor var ikke barnet meldt savnet? Anonymkode: c3123...954
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #4 Skrevet 21. januar 2018 19 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå. Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet... Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre?? Jeg synes du er ganske dømmende uten å vite omstendighetene. Det kan være grunner til at melder ikke tok hånd om barnet. En 2 åring hadde nok vandret videre før min gamle mamma engang hadde rukket å komme seg ut Anonymkode: c3123...954
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #5 Skrevet 21. januar 2018 19 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå. Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet... Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre?? Du har ikke stor fantasi eller? Hun kan jo ha sett barnet fra et vindu, fra en buss osv. ikke kunnet eller rukket fram til barnet? Hvorfor tror du det verste om folk? Anonymkode: db957...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 Du prater som du har vett til. Anonymkode: e031c...2f1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2018 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke stor fantasi eller? Hun kan jo ha sett barnet fra et vindu, fra en buss osv. ikke kunnet eller rukket fram til barnet? Hvorfor tror du det verste om folk? Anonymkode: db957...2ab Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #8 Skrevet 21. januar 2018 9 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv... Kanskje hun gjorde det, hva vet du om det? Anonymkode: c3123...954
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #9 Skrevet 21. januar 2018 Jeg er nå mer bekymret for at barnet har tatt seg flere turer alene i området ifølge faren. Jammen bra barnevernvakten er koblet inn for det hjemmet kan ikke være helt trygt for et lite barn. Anonymkode: d8579...ce3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #10 Skrevet 21. januar 2018 16 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv... Hehe.. du kødder?? Dumt ikke alle er like perfekte som deg da. Anonymkode: db957...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #11 Skrevet 21. januar 2018 17 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv... Jeg lurer fremdeles på hvor det står at hun bare dro videre? Anonymkode: c3123...954
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #12 Skrevet 21. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er nå mer bekymret for at barnet har tatt seg flere turer alene i området ifølge faren. Jammen bra barnevernvakten er koblet inn for det hjemmet kan ikke være helt trygt for et lite barn. Anonymkode: d8579...ce3 Enig! Anonymkode: e031c...2f1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #13 Skrevet 21. januar 2018 1 time siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå. Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet... Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre?? Jeg kommer aldri, aldri, aldri til å forstå folk som sitter og dømmer andre uten å ha kjennskap til saken. Fy skam deg! Anonymkode: 234e8...0dd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #14 Skrevet 21. januar 2018 I adressa står det at melder kjørte bil til en adresse ringte politiet og kjørte tilbake. Lurer litt på hva som hindret melder i å stoppe øyeblikkelig. Anonymkode: ad61e...3e0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #15 Skrevet 21. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: I adressa står det at melder kjørte bil til en adresse ringte politiet og kjørte tilbake. Lurer litt på hva som hindret melder i å stoppe øyeblikkelig. Anonymkode: ad61e...3e0 Hva skulle hun gjøre da? Ta et fremmed barn med seg i bilen? Hvor mange unger kjenner du som ville ha blitt med? Eller skulle hun ha sittet der med barne uten mulighet for å ringe? Det er lett å være etterpåklok. Anonymkode: 2e6ce...df0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #16 Skrevet 21. januar 2018 Det kan jo være en logisk forklaring da, kanskje hun så det gjennom bussvinduet f.eks? Anonymkode: cb2f6...ca2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #17 Skrevet 21. januar 2018 Kan ikke nekte på at jeg tenker som deg HI. Klart man blir å lure på hvorfor hun ikke tok seg av barnet i mellomtiden. Kan sikkert finnes grunner til det, men at man tenker sitt når den grunnen ikke er oppgitt er ikke noe rart. Anonymkode: 03440...a5c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #18 Skrevet 21. januar 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva skulle hun gjøre da? Ta et fremmed barn med seg i bilen? Hvor mange unger kjenner du som ville ha blitt med? Eller skulle hun ha sittet der med barne uten mulighet for å ringe? Det er lett å være etterpåklok. Anonymkode: 2e6ce...df0 Når det er 10 kuldegrader ute og du ser en unge i bleie, så tar du den med i bilen! Anonymkode: 06878...a56
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #19 Skrevet 21. januar 2018 Det er naturlig å stille seg det spørsmålet. Det er like naturlig å anta at kvinnen hadde en god grunn til ikke å stoppe. Uansett var det riktig av henne å melde fra til politi. Så håper jeg virkelig at foreldrene fikk seg en skikkelig støkk i livet og tar tak for å passe på barnet sitt! Anonymkode: f84f9...1cd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #20 Skrevet 21. januar 2018 Hvor har dere det fra at barnet har gjort dette før? Anonymkode: 79f13...cb5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #21 Skrevet 21. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvor har dere det fra at barnet har gjort dette før? Anonymkode: 79f13...cb5 Det står i flere av artiklene Anonymkode: c3123...954
frk Nilsen Skrevet 21. januar 2018 #22 Skrevet 21. januar 2018 https://www.adressa.no/nyheter/2018/01/21/Liten-gutt-i-tynnskjorte-og-bleie-gikk-ute-i-12-minus-15941521.ece
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #23 Skrevet 21. januar 2018 Nå er heldigvis barnet funnet! Anonymkode: bba0c...d05
TinaK 1990 Skrevet 21. januar 2018 #24 Skrevet 21. januar 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva skulle hun gjøre da? Ta et fremmed barn med seg i bilen? Hvor mange unger kjenner du som ville ha blitt med? Eller skulle hun ha sittet der med barne uten mulighet for å ringe? Det er lett å være etterpåklok. Anonymkode: 2e6ce...df0 Det var snakk om en tynnkledd bleiebarn i minus 10 grader. Ja, man tar med et fremmed barn!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #25 Skrevet 21. januar 2018 Her ligger alt ansvar på foreldrene. Bare foreldrene. Anonymkode: e031c...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå