Gå til innhold

Man går bort til barnet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn   som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå.

Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet...

Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! 

Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ufattelig. 😢 Det er jo en selvfølge. 

Anonymkode: 821b1...6b9

Skrevet

Kanskje melder ikke kunne gå, kanskje melder ikke rakk ut. Hvor står det t melder dro videre? Men hvorfor var ikke barnet meldt savnet?

Anonymkode: c3123...954

Skrevet
19 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn   som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå.

Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet...

Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! 

Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre??

Jeg synes du er ganske dømmende uten å vite omstendighetene. Det kan være grunner til at melder ikke tok hånd om barnet. En 2 åring hadde nok vandret videre før min gamle mamma engang hadde rukket å komme seg ut

Anonymkode: c3123...954

Skrevet
19 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn   som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå.

Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet...

Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! 

Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre??

Du har ikke stor fantasi eller? Hun kan jo ha sett barnet fra et vindu, fra en buss osv. ikke kunnet eller rukket fram til barnet? Hvorfor tror du det verste om folk?

Anonymkode: db957...2ab

Skrevet

Du prater som du har vett til.

Anonymkode: e031c...2f1

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke stor fantasi eller? Hun kan jo ha sett barnet fra et vindu, fra en buss osv. ikke kunnet eller rukket fram til barnet? Hvorfor tror du det verste om folk?

Anonymkode: db957...2ab

Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv...

Skrevet
9 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv...

Kanskje hun gjorde det, hva vet du om det?

Anonymkode: c3123...954

Skrevet

Jeg er nå mer bekymret for at barnet har tatt seg flere turer alene i området ifølge faren. Jammen bra barnevernvakten er koblet inn for det hjemmet kan ikke være helt trygt for et lite barn. 

Anonymkode: d8579...ce3

Skrevet
16 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv...

Hehe.. du kødder?? Dumt ikke alle er like perfekte som deg da. 

Anonymkode: db957...2ab

Skrevet
17 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Da åpner man et vindu og roper på barnet, går av bussen osv...

Jeg lurer fremdeles på hvor det står at hun bare dro videre?

Anonymkode: c3123...954

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er nå mer bekymret for at barnet har tatt seg flere turer alene i området ifølge faren. Jammen bra barnevernvakten er koblet inn for det hjemmet kan ikke være helt trygt for et lite barn. 

Anonymkode: d8579...ce3

Enig!

Anonymkode: e031c...2f1

Skrevet
1 time siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Leste i VG nå at politiet leter etter et lite barn   som har blitt observert utei kun bleie og tynn genser i 10 minus i Trondheim nå.

Det jeg ikke skjønner er hun dama som har sett dette barnet, har kun ringt politiet...

Om jeg hadde sett et lite barn gå ut alene hadde jeg tatt meg av barnet til politiet kom! 

Jeg skjønner ikke hvordan man bare kan dra videre??

Jeg kommer aldri, aldri, aldri til å forstå folk som sitter og dømmer andre uten å ha kjennskap til saken. Fy skam deg!

Anonymkode: 234e8...0dd

Skrevet

I adressa står det at melder kjørte bil til en adresse ringte politiet og kjørte tilbake.

Lurer litt på hva som hindret melder i å stoppe øyeblikkelig. 

Anonymkode: ad61e...3e0

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I adressa står det at melder kjørte bil til en adresse ringte politiet og kjørte tilbake.

Lurer litt på hva som hindret melder i å stoppe øyeblikkelig. 

Anonymkode: ad61e...3e0

Hva skulle hun gjøre da? Ta et fremmed barn med seg i bilen? Hvor mange unger kjenner du som ville ha blitt med? Eller skulle hun ha sittet der med barne uten mulighet for å ringe? Det er lett å være etterpåklok. 

Anonymkode: 2e6ce...df0

Skrevet

Det kan jo være en logisk forklaring da, kanskje hun så det gjennom bussvinduet f.eks? 

Anonymkode: cb2f6...ca2

Skrevet

Kan ikke nekte på at jeg tenker som deg HI. Klart man blir å lure på hvorfor hun ikke tok seg av barnet i mellomtiden. Kan sikkert finnes grunner til det, men at man tenker sitt når den grunnen ikke er oppgitt er ikke noe rart.

Anonymkode: 03440...a5c

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skulle hun gjøre da? Ta et fremmed barn med seg i bilen? Hvor mange unger kjenner du som ville ha blitt med? Eller skulle hun ha sittet der med barne uten mulighet for å ringe? Det er lett å være etterpåklok. 

Anonymkode: 2e6ce...df0

Når det er 10 kuldegrader ute og du ser en unge i bleie, så tar du den med i bilen!

Anonymkode: 06878...a56

Skrevet

Det er naturlig å stille seg det spørsmålet. Det er like naturlig å anta at kvinnen hadde en god grunn til ikke å stoppe. 

Uansett var det riktig av henne å melde fra til politi. 

Så håper jeg virkelig at foreldrene fikk seg en skikkelig støkk i livet og tar tak for å passe på barnet sitt! 

Anonymkode: f84f9...1cd

Skrevet

Hvor har dere det fra at barnet har gjort dette før?

Anonymkode: 79f13...cb5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor har dere det fra at barnet har gjort dette før?

Anonymkode: 79f13...cb5

Det står i flere av artiklene

Anonymkode: c3123...954

Skrevet

Nå er heldigvis barnet funnet!

Anonymkode: bba0c...d05

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skulle hun gjøre da? Ta et fremmed barn med seg i bilen? Hvor mange unger kjenner du som ville ha blitt med? Eller skulle hun ha sittet der med barne uten mulighet for å ringe? Det er lett å være etterpåklok. 

Anonymkode: 2e6ce...df0

Det var snakk om en tynnkledd bleiebarn i minus 10 grader. Ja, man tar med et fremmed barn!

Skrevet

Her ligger alt ansvar på foreldrene. Bare foreldrene.

Anonymkode: e031c...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...