Gå til innhold

I ekte tlc ånd. Hvor krise hadde vært om du oppdaget at du skulle føde nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Veldig. Har tatt sobril, spist både spekemat og rakfisk. Har mangel på folsyre. Og tatt en heftig kortisonkur samt vært skikkelig hoven i hele systemet. Og ekstremt (!) Stressa.

Anonymkode: 99b7c...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde blitt innlagt på lukket avdeling. Min størst skrekk nå er å bli gravid. 

Har tre barn og en kropp som ikke tåler en graviditet til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig frustrert over å få enda et år uten søvn og vi måtte flyttet etterhvert , men det hadde gått helt fint. 

Anonymkode: 2b498...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde blitt veldig frustrert over å få enda et år uten søvn og vi måtte flyttet etterhvert , men det hadde gått helt fint. 

Anonymkode: 2b498...33b

Jeg drikker ikke, røyker ikke og snuser ikke. Det eneste er spekemat innimellom. Ammer minste, så begrenset med moro 

Anonymkode: 2b498...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 19.10, Anonym bruker skrev:

Nå fødte jeg for tre mnd siden, så hadde vært mirakuløst. Men jeg syntes fødsel er gøy 💪🏼 så null stress. Har plass og økonomi til enda en til, om så var.

Anonymkode: e14f8...34b

Du synes fødsel er gøy? Har du råd til en som er gjennom en keisersnitt og gravid på nytt med termin mars? Forhåpentligvis blir det vaginal fødsel men gruer meg til det likevel...

Anonymkode: 46395...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes fødsel er gøy? Har du råd til en som er gjennom en keisersnitt og gravid på nytt med termin mars? Forhåpentligvis blir det vaginal fødsel men gruer meg til det likevel...

Anonymkode: 46395...eb4

Jeg er ikke den som skrev at det er gøy å føde, men kunne sagt meg enig. Født to uten smertelindring og akter å gjøre det samme når neste skal ut også.

Bare å puste og ha det gøy, så går det fint! Vi fleipa masse mellom riene sist og hadde det egentlig ganske moro. Tror det er god smertelindring. Nå har jeg født veldig fort, da, det er åpenbart en faktor her.

Lykke til med fødsel! Du burde glede deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde begynt å vurdere hvem som har voldtatt meg i og med at jeg har hatt sex på over et år. 

Eller nei.. hadde skiftet navn til Maria og hevdet at mitt barn var messias

Anonymkode: 125c3...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...