Gå til innhold

Hva skal dere i helgen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Nordisk skrev:

Lykke til! ❤️

Tusen takk😘😘

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har endelig barnefri )har bare fri hver 4, eller mer, helg) så keg skulle ut med venninner i morgen. Blir liggende med infuensa i stedet. Neste barnefrie helg er første i mars, så bedre lykke da😂

Anonymkode: f9a13...493

De fleste som får barn har ikke «barnefri» eller ser på det som en rettighet.. De fleste foreldre er foreldre på fulltid.

Anonymkode: 6a9fb...79f

Skrevet
6 timer siden, KineMor ♥C&M&O♥ skrev:

Pleie forkjølelsen✌️

Signerer denne. 

Pleie forkjølelsen lør og i bursdagsselskap på søn.

Anonymkode: bbba4...715

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste som får barn har ikke «barnefri» eller ser på det som en rettighet.. De fleste foreldre er foreldre på fulltid.

Anonymkode: 6a9fb...79f

Ingen har fokus på barnefri når man får barna men livet blir noen ganger ikke som planlagt og når man først er i situasjonen at man deler barnas tid med far , da settes tiden uten barn pris på også. Synes det er helt gull at foreldre i denne situasjon gleder seg over egentid og tid til å pleie parforhold/være med venner

Skrevet

Slappe av, spise noe god mat, spille brett- og kortspill med ungene, handle mat og lese litt i en bok.

Anonymkode: 98548...1d0

Skrevet

I morgen skal vi bake og fylle fryseren med både søt og salt gjærbakst. På søndag vurderer jeg badeland 🐳

Skrevet

Lørdag: Sove til jeg våkner av meg selv, ligge enda noen timer. Dra og handle litt, kanskje, ta en liten tur på kafé, eller noe. Sen middag. Drikke et par glass vin. Sove. 

Søndag: Håndball, som mor. Slappe av. Lage middag, aner ikke hva. Begynne å tenke på ny arbeidsuke. 

Anonymkode: 288fe...0b0

Skrevet

Jeg er på nattevakt, ventet på at klokken skal bli tolv så jeg kan gå å legge meg 😴

Anonymkode: 75e85...dcd

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som student er det overhodet ikke noe alternativ,vi har så lite penger nå at vi får litt sosialhjelp itellegg.

Anonymkode: 7ccef...c48

Men lønningspils har du råd til?

Skrevet

Jeg skal ha med meg jenta mi ut å handle mens samboeren er hjemme med babyen. Så skal jeg og hun ut å leke i snøen som endelig kom, bygge borg, snølykter og en merkelig snømann, henge ut mat til fuglene og bare nyte. På kvelden blir det desperat byssing av kolikkbabyen vår som vanlig før vi sovner utmattet mellom 02 og 04. Søndag er jeg alene med begge ungene så da må jeg være kreativ. Så må jeg planlegge litt siden jeg må ta en hasteoperasjon på mandag. Skulle egentlig legges inn idag, men jeg vil ha helgen med ungene mine først og det fikk jeg heldigvis lov til 😊

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men lønningspils har du råd til?

Er det mulig å svare så nedlatende?? Trenger da ikke å drikke alkohol for å være på lønningspils hjemme hos en jeg jobber med! Jeg ønsket å være med for å være sosial,har ikke noe behov for å drikke alkohol for å være sosial altså..

Anonymkode: 7ccef...c48

Skrevet

Familieselskap, cup og hjelpe familie å flytte. Mandag har jeg fri og formiddagen for meg selv. Gleder meg. 

Anonymkode: 024ab...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...