Gå til innhold

Hva skal dere i helgen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her gleder jeg meg til en barnefri helg med mannen . Det blir hotell helg og skikjøring i fjellheimen😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleie forkjølelsen✌️

Skrevet

Måke snø, gå på ski, gjøre husarbeid og feire bursdag.

Anonymkode: da639...5ab

Skrevet

Være heiagjeng på skirenn

Anonymkode: 625d2...200

Skrevet

Feire syvåringen. Hvis hun blir frisk da. 

Anonymkode: 0c8a2...af2

Skrevet

Har endelig barnefri )har bare fri hver 4, eller mer, helg) så keg skulle ut med venninner i morgen. Blir liggende med infuensa i stedet. Neste barnefrie helg er første i mars, så bedre lykke da😂

Anonymkode: f9a13...493

Skrevet

Har barna denne helgen. Så blir kos med de. 😊

Anonymkode: b7641...088

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har endelig barnefri )har bare fri hver 4, eller mer, helg) så keg skulle ut med venninner i morgen. Blir liggende med infuensa i stedet. Neste barnefrie helg er første i mars, så bedre lykke da😂

Anonymkode: f9a13...493

Så kjedelig. God bedring. 

Håper du får gjort det neste gang. 😊

Anonymkode: b7641...088

Skrevet

Jeg hadde gledet meg sånn til lønningspils hjemme hos en av de ansatte på jobb,jeg er altfor lite sosial ettersom jeg er alenemamma å stortsett hjemme hver dag.Barnefaren skulle hatt sønnen vår så jeg kunne gått på dette opplegget med de jeg jobber med,men nå har småen så vidt litt feber å da vil ikke far ha barnet i helgen :S  Kjenner jeg er litt bitter over at det er alltid jeg som skal gå glipp av gøye ting jeg har gledet meg til.Sist gang var det julebord jeg hadde gledet meg til i ukevis også kommer barnefaren dagen før å sier at han ikke kan ha sønnen likevel,fordi han skal også på julebord :( Å i dag igjen er det jeg som må sitte alene etter leggetid..

Anonymkode: 7ccef...c48

Skrevet

Jeg skulle ha jobbehelg, men det blir en helg på sofaen. Kom inn døra etter jobb i går kveld, hadde ikke badet vært så nære hadde hadde det blitt kjipt. Så med ett halvt år der alt for mage kilo har rast av taklet kroppen veldig dårlig at jeg ropte på elgen. Så nå blir en det helg på sofaen og fyr i peisen, må nok ut og måke litt med det engasjerer jeg meg ikke stort med. 

Har funnet frem strikketøyet, så jeg får se om jeg finner feilen jeg har gjort så jeg kommer videre. Begynte på ting jeg ikke kunne for litt siden så spørs hvordan det ender... 

Anonymkode: c3053...27e

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde gledet meg sånn til lønningspils hjemme hos en av de ansatte på jobb,jeg er altfor lite sosial ettersom jeg er alenemamma å stortsett hjemme hver dag.Barnefaren skulle hatt sønnen vår så jeg kunne gått på dette opplegget med de jeg jobber med,men nå har småen så vidt litt feber å da vil ikke far ha barnet i helgen :S  Kjenner jeg er litt bitter over at det er alltid jeg som skal gå glipp av gøye ting jeg har gledet meg til.Sist gang var det julebord jeg hadde gledet meg til i ukevis også kommer barnefaren dagen før å sier at han ikke kan ha sønnen likevel,fordi han skal også på julebord :( Å i dag igjen er det jeg som må sitte alene etter leggetid..

Høres ut som om dere trenger å ta en ny tur tilbake til familievernkontoret!

Før en nøye dagbok over alle gangene far ikke vil ha avtalt fravær - og så legger du dette frem for Nav og krever bidrag etter faktisk samvær.

Men tur til fvk først!

Anonymkode: 57cf6...e10

Skrevet

Nå venter pizzakveld med guttene.

Imorgen blir det harrytur til Sverige og vasking av hus. Søndag tror jeg vi skal ute å ake. Spørs hvor kaldt det er ute 

Anonymkode: f20f5...48f

Skrevet
2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Her gleder jeg meg til en barnefri helg med mannen . Det blir hotell helg og skikjøring i fjellheimen😊

Skal dere ikke pule? 

Anonymkode: 74841...69d

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som om dere trenger å ta en ny tur tilbake til familievernkontoret!

Før en nøye dagbok over alle gangene far ikke vil ha avtalt fravær - og så legger du dette frem for Nav og krever bidrag etter faktisk samvær.

Men tur til fvk først!

Anonymkode: 57cf6...e10

Han mener at han alltid har barnet når han skal å det er bare tull! det kan bevise ettersom vi har alt av samtaler på sms. Er det en hyttetur,en fest,en fotballkamp på stadion han vil se,så sier han gjerne at det ikke passer å ha barnet.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skal dere ikke pule? 

Anonymkode: 74841...69d

Selvsagt! Som kaniner🐇

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må jo skaffe deg en barnevakt innimellom. Ikke spill martyr.

Anonymkode: d193e...f03

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må jo skaffe deg en barnevakt innimellom. Ikke spill martyr.

Anonymkode: d193e...f03

Som student er det overhodet ikke noe alternativ,vi har så lite penger nå at vi får litt sosialhjelp itellegg.

Skrevet

bare slappe av :) skal kanskje en tur på kino imorgen :) har barnefri

Skrevet
4 minutter siden, februarprins2013 skrev:

bare slappe av :) skal kanskje en tur på kino imorgen :) har barnefri

Høres herlig ut! Jeg elsker tiden med ungene , men må si at jeg setter pris på tiden de er hos far også. 😊

Skrevet
1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Høres herlig ut! Jeg elsker tiden med ungene , men må si at jeg setter pris på tiden de er hos far også. 😊

ja er det :) samme her, er alene,så da er det ekstra god med fri av og til :)

Skrevet
1 minutt siden, februarprins2013 skrev:

ja er det :) samme her, er alene,så da er det ekstra god med fri av og til :)

Det skjønner jeg veldig godt😊 

Skrevet

Skal jobbe overtid og reise i jobb. Alltid like 'kjekt' med akuttsaker på en fredags ettermiddag 

Anonymkode: 4d1ce...8c1

Skrevet

Skal også nyte barnefri helg - 48 timer med barnepass har vi ikke hatt siden høst 2016, så nå skal det roes ned. Har supre helger med familien, sunne og friske barn og engasjert ektemann/ pappa så føler meg priviligert men med feber og sykdomsuke blir det godt å lade. 

Ut å spise med mannen imorgen, en liten arbeidsliste med jobb søndag ellers lite planer! God helg alle! 

Anonymkode: fafb1...0e9

Skrevet

Jeg skal ruge og lengte og vente!!! Er 41+0 i dag og begynner å bli litt utålmodig 😜

Ellers skal jeg være litt sosial. 1 avtale pr dag for å få tiden til å gå ☺️

Skrevet
2 minutter siden, FruAnonym skrev:

Jeg skal ruge og lengte og vente!!! Er 41+0 i dag og begynner å bli litt utålmodig 😜

Ellers skal jeg være litt sosial. 1 avtale pr dag for å få tiden til å gå ☺️

Lykke til! ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...