Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #26 Skrevet 17. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du kan snakke for deg selv, du vet ikke om det var et problem for de andre. Anonymkode: ab903...7ea Jo, det gjør jeg Anonymkode: 95ea3...75c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #27 Skrevet 17. januar 2018 Jeg er så forfengelig at jeg hadde syns det var pinlig om læreren så meg som en White trash mor som sendte med nugatti og saft, liksom. Anonymkode: 5851d...2ce
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #28 Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så forfengelig at jeg hadde syns det var pinlig om læreren så meg som en White trash mor som sendte med nugatti og saft, liksom. Anonymkode: 5851d...2ce Du er ikke seriøs sant? 🤣🤣 Anonymkode: 05102...85d
Yellow Brick Road Skrevet 17. januar 2018 #29 Skrevet 17. januar 2018 (endret) Jeg tenker at så lenge man holder seg til reglene om at sjokolade, annet snop og lignende ting ikke skal være med på skolen, så får det være opp til foreldrene hva de vil sende med ungene. Mine er ikke glad i brødmat, det er forresten ikke jeg heller - i alle fall som niste. Ferskt godt brød til frokost eller kvelds som smøres der og da er noe annet. Så her går så og si alle middagsrester i matboksen. Mine har også hatt med seg både pølse i brød og hamburger på skolen. Ikke så ofte, for det er ikke noe vi spiser ofte, men har vi hatt det til middag eller til selskap er det rester igjen, får de det med seg. Eller pølse med potetsalat eller hva som helst som er i kjøleskapet. Mine har vært med i skolemelkordningen, så de har bare vannflaske med seg på skolen. Men jeg hadde ikke reagert om noen andre kom på skolen med sjokolademelk. Hadde ungene kommet hjem og klagd og gitt inntrykk av at de var misunnelige, så hadde de ikke fått særlig medfølelse eller støtte for det. For sånn er livet. Endret 17. januar 2018 av Yellow Brick Road
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #30 Skrevet 17. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan snakke for deg selv, du vet ikke om det var et problem for de andre. Anonymkode: ab903...7ea Å hva så om det var et problem for de andre. Man blir ikke traumatisert av å være misunnelig noen ganger.. den følelsen har vi vel alle følt på. Kjære med det er IKKE mulig å få alt rettferdig, for misunnelse kan omfatte alt her i livet. Skal man ikke komme med begge foreldrene på avslutning fordi Lise synes det er så sårt, for hun har bare pappa. Anonymkode: d02b0...a88
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #31 Skrevet 17. januar 2018 Ja det er helt greit☺️, sikkert veldig koselig for barnet med en liten overraskelse i matboksen en gang i blandt ☺️ små gleder i hverdagen er viktig ☺️ Anonymkode: a90e3...f53
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #32 Skrevet 17. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så forfengelig at jeg hadde syns det var pinlig om læreren så meg som en White trash mor som sendte med nugatti og saft, liksom. Anonymkode: 5851d...2ce Og eg døde litt av skam da vi var tom for grovbrød og måtte sende med loff (fra fryseren) i matpakka. Skjønner kva du meiner. 😂 Anonymkode: 2a634...76e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #33 Skrevet 17. januar 2018 En gang i blant er det vel helt greit. Får helt krampe av foreldre som mener man ikke kan legge med noe ekstra fordi det skaper misunnelse. Livet er urettferdig og i langt større grad enn det å oppleve at klassekompisen har kulere matpakke. En sjokomelk i ny og ne ødelegger heller ikke et kosthold. Anonymkode: df0f1...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå