Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #26 Skrevet 18. januar 2018 På 16.1.2018 den 21.09, Anonym bruker skrev: Jeg bor i Danmark, og her har stort sett alle sine småbarn hos dagmammaer/dagplejemødre. Man kommer først i barnehage når man er 3 år, så innen den tid kommer, er mange hos dagplejer. Og det er veldig normalt å ha 5 barn. Det har mange av dem faktisk :-) De klarer å håndtere det veldig bra. Hver formiddag møter jeg på dagplejemødre ute med store vogner, ute på tur med 5 søte små. Det er absolutt mulig :-) som sagt veldig vanlig her, men det avhenger jo mest av dagmammaen, og hennes kvalifikasjoner ;-) Anonymkode: 869d3...646 Hvilket er en av grunnene til at jeg er glad jeg har fått mine barn i Norge. Hilsen utflyttet danske. - Av alle jeg kjenner i DK som har hatt barna sine i dagpleje har ingen vært helt fornøyd. Det er en grunn for at småbarnsbarnehage (vuggestue) blir mer og mer vanlig også i DK. På tross av at de ikke har nomering på personalet slik vi er vant med her. Det er rett og slett fordi fem barn hos dagmamma ikke er ideelt og det gir en del uheldige situasjoner. Anonymkode: e972d...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå